Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 804 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Location: Berlin, Germany

Only send SMS +41762833777

Citizen Band Radio:

- Call-channel: 1 FM (frequency modulation)

- Call-sign: EB-1142

Καρακουζίδης Παναγιώτης

  

Push-Button People

  

Η Εστία Μου

  

Character-Assassination

  

Framing Dissidents

  

Legal Notice 166

  

Message to the Bundeswehr

  

German Government 07/11/2020

  

CIA's Child Sex Slaves

  

Πατριώτη S.O.S.

  

Greek Dissidents Political Persecution



 

A Greek Government In Exile

  

60+ Trillion Euros Dispute for Greece's Minerals



 

21/06/2020 International Protests

 

Robbed at Copenhagen

 

George Bobolas

 

Prespes-Agreement Superimposed-Reality Ruthless-Propaganda

 

 

 

 

Mielke - Chrisochoidis

 

O/L to British P/M

 

O/L to E. Macron

 

Accountability-Free Genocides

 

Militarized "psychiatry"

 

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Συγκαλύπτοντας το Διεθνές Έγκλημα της Αποικιοκρατίας - Απώλεια VS Έγκλημα PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Δευτέρα, 10 Μάιος 2021 05:16
 
 !!!!!!Tasmanian Genoside!!!!
www.youtube.com/watch?v=CICV2np5QxA

Hubertus Knabe: The dark secrets if a surveillance state
www.youtube.com/watch?v=IWjzT2l5C34

Brando: Treatment of Native Americans/Indians by Colonialists
www.youtube.com/watch?v=Cr3MAORStKs

Joseph Massad: The core of Zionism is settler-colonialism, not democracy
www.youtube.com/watch?v=4elAxjBv4pQ

Συγκαλύπτοντας το Διεθνές Έγκλημα της Αποικιοκρατίας - Απώλεια VS Έγκλημα
 
Δεν υπάρχει συμβατικός νόμος που να απαγορεύει την ηλιθιότητα. Ωστόσο, η πράξη της σκόπιμης εξηλιθίωσης άλλων, αποτελεί ένα ειδεχθές έγκλημα.
Αποτελεί απόδειξη ηλιθιότητας η αποδοχή ως δήθεν αληθινών, των προπαγανδιστικών ισχυρισμών τους οποίους προβάλλουν εγκληματίες "οργανικοί/αποικιοκρατικοί διανούμενοι", προκειμένου να συγκαλύπτουν εγκληματικά, το διεθνές έγκλημα της εποικιστικής-αποικιοκρατίας και το έγκλημα κατά της ανθρωπότητας του Απαρτχάιντ, που διαπράττονται εναντίον της Ελλάδας.
Σύμφωνα με τους ψευδείς αυτούς ισχυρισμούς, τα αποτελέσματα προμελετημένης διάπραξης συγκεκαλυμένων εγκλημάτων εναντίον αθώων και ανυπεράσπιστων ιθαγενών παρουσιάζονται ως δήθεν, ακούσια απώλεια, θρήνος, ατύχημα, τραγωδία, αναπηρία, προδοσία, απώλεια παιδιού, κ.λπ.
Σύμφωνα με δημοσιευμένα τεκμήρια είτε αποχρώσες ενδείξεις, ισχύουν τα εξής:

- Στην Ελλάδα, οι αποικιοκράτες, ελέγχουν μη-ένστολο στράτευμα αποτελούμενο από "εκτρελαμένους με οπιούχες και άλλες ουσίες" υβριδικούς στρατιώτες/δολοφόνους.
- Μέσω αυτών, ελέγχουν τις τηλεπικοινωνίες (φακέλωμα, εκβιασμοί, εισοδισμός, διατροφή, καταχειραγώγηση προσωπικών σχέσεων, κ.λπ.), την τροφική-αλυσίδα/ιατρικός-τομέας/φάρμακα (δηλητηρίαση, ασθένειες, αναπηρίες, δυστυχήματα, δολοφονίες, ακούσιοι εγκλεισμοί σε ψυχιατρεία, κοινωνικός διασυρμός, περιθωριοποίηση, κ.λπ.), τον δικαστικό-τομέα (συκοφαντίες, μυστικές δίκες, άδικες στερήσεις ελευθερίας, ψευδομαρτυρίες, κ.λπ.).

Με βάση τις σημερινές γνώσεις μου ισχύουν τα εξής:

- οι εγκληματική δράση των αποικιοκρατών εφαρμόζει την αρχή της συγκάλυψης, μέσω χαλκευμένα εύλογων αμφιβολιών.
- αποστολή των μελών του αποικιοκρατικού, μη-ένστολου στρατού είναι, α. η απρόκλητη, συγκεκαλυμένη και αδιακρίτως, πρόκληση κάθε εφικτής καταστροφής σε βάρος, όσο γίνεται περισσότερων ιθαγενών, παιδιών και ενηλίκων, β. όπως το α. αλλά στοχευμένα εναντίον των χαρισματικών ιθαγενών, παιδιών και ενηλίκων.

Συνεπώς, σχεδόν στο σύνολο των περιπτώσεων ισχύει:

- απώλεια: δολοφονία, εγκλήματα κατά της περιουσίας, συκοφαντίες, δολιοφθορές, κ.λπ.
- θρήνος: δολοφονία, σκόπιμη πρόκληση ασθενειών, χειραγώγηση σχέσων, κ.λπ.
- ατύχημα: οργανωμένη στρατιωτική επιχείρηση, δολιοφθορά, δηλητηρίαση, κ.λπ.
- τραγωδία: δολοφονία, σκόπιμη πρόκληση ασθενειών, χειραγώγηση σχέσων, κ.λπ.
- αναπηρία: δηλητηρίαση, σκόπιμη πρόκληση ασθενειών, στημένα ατυχήματα, κ.λπ.
- προδοσία: εκβιασμός σε βάρος του προδότη μέσω, οικονομικών χρεών, ναρκωτικών, κλεμμένης ευαίσθητης πληροφορίας, σκόπιμη πρόκληση καρκίνου κ.λπ. χημικά MKUltra,  ηλεκτρονικό εμφύτευμα, κ.λπ.
- απώλεια παιδιού: δολοφονία, δηλητηρίαση, σκόπιμη πρόκληση ασθενειών, κ.λπ.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα των ανωτέρω αποτελεί ο τομέας των δημοσίων έργων λόγω της διακίνησης μεγάλων χρηματικών ποσών τα οποία, εξ ορισμού, επιδιώκουν να υπεξαιρέσουν οι αποικιοκράτες.
Πριν 10 περίπου χρόνια είχα διαβάσει στο διαδίκτυο άρθρο, που σήμερα δεν υπάρχει στο διαδίκτυο, το οποίο αποκάλυπτε ότι, φάκελοι συμβάσεων δημοσίων έργων δεν είναι προσπελάσιμοι επειδή έχουν μολυνθεί με κλοφέν.
Επίσης, οι σημερινές ψευδομαρτυρίες ακολουθούν τα πρότυπα της Στάζι, όπως τα περιγράφει ο Ουμπέρτους Νάμπε.

- Φυσικό είναι, ένας μέσος πολίτης να μη μπορεί να διανοηθεί πως, ευυπόληπτοι πολίτες μπορεί να είναι και στυγεροί δολοφόνοι, μη-ένστολα μέλη των Αμερικανικών κ.λπ. ενόπλων δυνάμεων.
- Φυσικό είναι, τα Έθνη, των οποίων η φυσικές ηγεσίες, αυτά επέτρεψαν, να εξοντωθούν, να εξοντώνονται και αυτά.
- Φυσικό είναι, οι ηλίθιοι να στερούνται μόνιμα, την ειρήνη, την ελευθερία, την συνεργασία, και την προκοπή.

Χρήστος Μπούμπουλης
οικονομολόγος

Υ.Γ.: Αν, την Ελλάδα διοικούσε μεγάλος Γερμανός ηγέτης, τότε, ποια θα ήταν η μοίρα των ελληνόφωνων "οργανικών διανοούμενων"; Οι δολοφόνοι των Αμερικανών δεν άφησαν, με όλες τις νομικές και ηθικές συνέπειες σε βάρος τους, ούτε ένα αδέκαστο δικαστήριο για να τους δικάσει όταν έρθει, και οπωσδήποτε θα έρθει, η ώρα της δίκαιης τιμωρίας τους.

Παράρτημα

Συμβαίνουν όλα για κάποιο λόγο”; Οι μαγικές λέξεις που πρέπει να πείτε, όταν όλα πάνε στραβά.
Ο Tim Laurence, είχε γράψει ένα πολύ διεισδυτικό άρθρο, στο οποίο πραγματευόταν το κατά πόσον είναι δυνατό να βοηθήσουμε κάποιον, τον οποίο θρηνεί. Υποστηρίζει, ότι πρέπει να είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί με αυτά που λέμε σε έναν άνθρωπο, ο οποίος βιώνει μια προσωπική και δυσβάσταχτη απώλεια. Είναι προτιμότερο να μην πούμε τίποτα από το να πούμε κάποιες τυπικές φράσεις, που μπορεί να πληγώσουν περισσότερο.
Ο ίδιος είχε βιώσει μια τεράστια προσωπική απώλεια σε αρκετά νεαρή ηλικία. Οπότε, οι σκέψεις είναι ιδέες είναι ιδιαίτερα πρόσφορες για σκέψη. Ρίξτε μια ματιά.
“Ακούω ένα άντρα να λέει μια ιστορία. Μια φίλη του είχε ένα πολύ σοβαρό τροχαίο ατύχημα και τώρα ζει ως παραπληγική. Πολλές από τις ελπίδες της έχουν εξανεμιστεί.
Το έχω ακούσει πολλές φορές στο παρελθόν, αλλά ποτέ δεν σταματάει να με σοκάρει: Της λέει, ότι νομίζει πως η τραγωδία της οδήγησε σε θετικές αλλαγές στην ζωή της. Προφέρει τις λέξεις, που δεν αποτελούν τίποτα λιγότερο από ψυχολογική, συναισθηματική και πνευματική βία:

“Όλα για κάποιον λόγο συμβαίνουν”

Της λέει, ότι ήταν κάτι που έπρεπε να συμβεί για να ωριμάσει. Όμως, ακριβώς αυτές οι βλακείες είναι που καταστρέφουν ανθρώπινες ζωές. Και είναι κατηγορηματικά ψευδείς
Έχοντας δουλέψει για πολλά χρόνια ως σύμβουλος με ανθρώπους που υποφέρουν, εξακολουθεί να με εκπλήσσει, ότι αυτοί οι μύθοι εξακολουθούν να υφίστανται παρά το γεγονός ότι δεν είναι τίποτα περισσότερο από κοινοτοπίες μεταμφιεσμένες ως σοφίες. Και το χειρότερο από όλα είναι, ότι μας κρατά μακριά από το μοναδικό πράγμα που πρέπει να κάνουμε, όταν έρθουν τα πάνω κάτω στην ζωή μας, δηλαδή να θρηνήσουμε.
Η πραγματικότητα έχει ως εξής: Όπως πολύ εύστοχα είχε πει η μέντοράς μου, Megan Divine: “Κάποια πράγματα στην ζωή δεν μπορούν να διορθωθούν. Μπορούν μόνο να κουβαληθούν.”
Η διαδικασία του θρήνου είναι εξαιρετικά επώδυνη. Η θλίψη δεν συμβαίνει μόνο, όταν κάποιος πεθαίνει. Όταν καταρρέουν οι σχέσεις μας, θρηνούμε. Όταν οι ευκαιρίες γκρεμίζονται, θρηνούμε. Όταν οι ασθένειες μας καταστρέφουν, θρηνούμε.
Το να χάνεις το παιδί σου δεν μπορεί να διορθωθεί. Το να διαγιγνώσκεσαι με μια ανίατη ασθένεια δεν μπορεί να διορθωθεί. Το να προδίδεσαι από έναν κοντινό σου άνθρωπο δεν μπορεί να διορθωθεί. Αυτές τις καταστάσεις μπορούμε μόνο να τις κουβαλάμε μέσα μας.
Επιτρέξτε μου να είμαι σαφής: Εάν έχετε έρθει αντιμέτωποι με μια τραγωδία και κάποιος σας λέει με οποιονδήποτε τρόπο, ότι η τραγωδία σας ήταν γραφτό να γίνει, ότι συνέβη για κάποιο λόγο, ότι θα σας κάνει ένα καλύτερο άνθρωπο, ή ότι αν αναλάβετε την ευθύνη για αυτό η κατάσταση θα διορθωθεί, έχετε κάθε δικαίωμα να τον απομακρύνετε από την ζωή σας.
Ναι, η καταστροφή μπορεί μελλοντικά να οδηγήσει στην ωρίμανση, αλλά πολύ συχνά δεν το κάνει. Συχνά καταστρέφει ζωές. Εν μέρει, δηλαδή, αφού έχουμε αντικαταστήσει τον θρήνο με τις συμβουλές. Με τις κοινοτοπίες.
Τώρα ζω μια φανταστική ζωή. Νιώθω ευλογημένος για τις ευκαιρίες, που παρουσιάστηκαν στον δρόμο μου και για τον αντισυμβατικό τρόπο ζωής, που δημιούργησα για τον εαυτό μου.
Αλλά δεν με έκανε η απώλεια καθαυτή έναν καλύτερο άνθρωπο. Στην πραγματικότητα, κατά κάποιο τρόπο με έχει σκληρύνει.
Ενώ ή απώλεια με έχει κάνει αρκετά ευαισθητοποιημένο και συμπονετικό στον πόνο των άλλων, ταυτόχρονα με έχει μάθει να κρύβομαι καλύτερα. Έχω μια πιο κυνική άποψη για την ανθρώπινη φύση και μεγαλύτερη ανυπομονησία με τους ανθρώπους, που δεν είναι εξοικειωμένοι με το τι ζημιά προκαλεί η απώλεια στους ανθρώπους.
Πάνω από όλα με στοιχειώνει σε όλη μου την ζωή η διάχυτη ενοχή του επιζώντα. Εν ολίγοις, ο πόνος μου δεν έφυγε ποτέ, απλά έμαθα να τον διοχετεύω στην δουλειά μου με τους άλλους. Αλλά, το να πούμε, ότι η απώλεια που βίωσα, όλες αυτές οι αναμνήσεις που στερήθηκα και όλος ο πόνος που ένιωσα, έγιναν για να μπορέσουν να αναδυθούν τα ταλέντα μου, είναι το τουλάχιστον ανήκουστο.
Πολύ απλά δεν πρόκειται να το κάνω αυτό. Δεν πρόκειται να υποθέσω, ότι ο Θεός με επέλεξε για να περάσω ό,τι πέρασα, απλά για να μπορώ να κάνω αυτό που κάνω τώρα. Και σίγουρα δεν πρόκειται να προσποιηθώ, ότι τα κατάφερα απλά επειδή ήμουν δυνατός, ότι έγινα “επιτυχημένος”, επειδή “ανέλαβα την ευθύνη”.
Νομίζω, ότι οι άνθρωποι λένε στους άλλους, ότι πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη, όταν δεν είναι διατεθειμένοι να τους κατανοήσουν.
Η κατανόηση είναι δυσκολότερη από τις φλυαρίες. Το να λες σε κάποιον να “αναλάβει την ευθύνη” για την απώλειά του είναι μια μορφή καλοπροαίρετου αυνανισμού. Είναι το αντίθετο του εμπνευσμένου πορνό: Είναι υποκριτικό πορνό.
Προσωπική ευθύνη σημαίνει, ότι υπάρχει κάτι για το οποίο μπορείς να αναλάβεις την ευθύνη. Δεν μπορείς να πάρεις την ευθύνη, όταν σε έχουν βιάσει ή όταν χάνεις το παιδί σου. Αναλαμβάνεις την ευθύνη για το πως θα ζήσεις από κει και πέρα, για το πως θα διαχειριστείς τους φόβους σου, αλλά όχι για το αν θα θρηνήσεις ή όχι. Δεν είμαστε τόσο έξυπνα ή τόσο ισχυρά όντα. Όταν η κόλαση μας επισκέπτεται, δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από τον θρήνο.
Για αυτό ακριβώς όλες αυτές οι κοινότοπες εκφράσεις είναι άκρως επικίνδυνες: Όταν τις λέμε σε αυτούς που ισχυριζόμαστε, ότι αγαπάμε αυτόματα τους αφαιρούμε το δικαίωμα να θρηνήσουν.
Στην ουσία, τους αρνούμαστε το δικαίωμα να είναι άνθρωποι. Κλέβουμε λίγη από την ελευθερία τους, ακριβώς όταν την χρειάζονται περισσότερο, επειδή είναι εύθραυστοι και απελπισμένοι.
Έχω θρηνήσει αρκετές φορές στην ζωή μου. Έχω γεμίσει με τόση θλίψη που σχεδόν με σκότωσε. Οι μόνοι που βοήθησαν ήταν όσοι ήταν απλά εκεί για μένα.
Μου έδειχναν την αγάπη τους με την σιωπή, με την θέληση τους να υποφέρουν σιωπηλά δίπλα μου. Με αγάπησαν με την επιθυμία τους να είναι τόσο κατεστραμμένοι όσο και εγώ. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα πόσο σημαντικό είναι αυτό.
Η λύτρωση και η μεταμόρφωση μπορεί να συμβούν, μόνο αν θρηνήσεις. Η θλίψη από μόνης της δεν είναι εμπόδιο.
Τα εμπόδια έρχονται αργότερα. Οι επιλογές που πρέπει να κάνουμε και να βρούμε έναν τρόπο να ζήσουμε μαζί με την απώλεια.
Η κοινωνία αντιμετωπίζει τον θρήνο ως μια ασθένεια που πρέπει να θεραπευτεί. Έχουμε κάνει τα πάντα για να αποφύγουμε ή να αγνοήσουμε την θλίψη. Και το αποτέλεσμα ποιο είναι; Να περιτριγυριζόμαστε από κοινοτοπίες και όχι από ανθρώπους.
Οπότε τι λέμε αντί για “όλα για κάποιον λόγο γίνονται;”
Το τελευταίο πράγμα που θέλει να ακούσει ένας άνθρωπος που θρηνεί, είναι συμβουλές. Ο κόσμος τους έχει γκρεμιστεί. Το να προσπαθείτε να εκλογικεύσετε την κατάσταση μπορεί μόνο να βαθύνει περισσότερο τον πόνο τους. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να είστε συμπονετικοί. Να πείτε ακριβώς αυτές τις λέξεις:
“Αναγνωρίζω τον πόνο σου. Είμαι εδώ μαζί σου.”
Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες ικανότητες,απλά να έχετε την θέληση να είστε μαζί με τους αγαπημένους σας, που υποφέρουν για όσο χρειαστεί, να είστε παρόντες όσο καιρό τους πάρει για να συνέλθουν.
Να είστε μαζί τους και σωματικά και πνευματικά. Μην φεύγετε, όταν αισθάνεστε άβολα ή νιώθετε, ότι δεν τους προσφέρεται τίποτα.
Κάθε άνθρωπος που θρηνεί χρειάζεται έναν τέτοιο άνθρωπο μαζί του, για να μπορέσει να θεραπευτεί και να λυτρωθεί.
Σας παρακαλώ, γίνετε ένας από αυτούς τους ανθρώπους.
Είστε περισσότερο αναγκαίοι από όσο νομίζετε και όταν χρειαστείτε και εσείς την βοήθειά τους θα σας την προσφέρουν απλόχερα.
https://www.ksipnistere.com/2021/05/blog-post_710.html

American Settler Colonialism 101
By Dina Gilio-Whitaker
The term "colonialism" is possibly one of the most confusing, if not contested, concepts in American history and international relations theory. Most Americans would likely be hard-pressed to define it beyond the "colonial period" of U.S. history when early European immigrants established their colonies in the New World. The assumption is that since the founding of the United States everybody who is born within the national boundaries is considered American citizens with equal rights, whether or not they consent to such citizenship.
In this regard, the United States is normalized as the dominant power to which all its citizens, Indigenous and non-Indigenous alike, are subject. Although a democracy is "of the people, by the people, and for the people" in theory, the nation's actual history of imperialism betrays its democratic principles. This is the history of American colonialism.
Two Kinds of Colonialism
Colonialism as a concept has its roots in European expansionism and the founding of the so-called New World. The British, French, Dutch, Portuguese, Spanish, and other European powers established colonies in new places they "discovered" from which to facilitate trade and extract resources, in what can be thought of as the earliest stages of what we now call globalization. The mother country (known as the metropole) would come to dominate Indigenous populations through their colonial governments, even when the Indigenous population remained in the majority for the duration of colonial control.
The most obvious examples are in Africa, such as the Dutch control over South Africa and French control over Algeria, and in Asia and the Pacific Rim, such as British control over India and Fiji and French domination over Tahiti.
Beginning in the 1940s the world saw a wave of decolonization in many of Europe's colonies as Indigenous populations fought wars of resistance against colonial domination. Mahatma Gandhi would come to be recognized as one of the world's greatest heroes for leading India's fight against the British. Likewise, Nelson Mandela is today celebrated as a freedom fighter for South Africa, where he was once considered a terrorist. In these instances European governments were forced to pack up and go home, relinquishing control to the indigenous population.
But there were some places where colonial invasion decimated Indigenous populations through foreign disease and military domination to the point where if the Indigenous population survived at all, it became the minority while the settler population became the majority. The best examples of this are in North and South America, the Caribbean islands, New Zealand, Australia, and even Israel. In these cases, scholars have recently applied the term "settler colonialism."
Settler Colonialism Defined
Settler colonialism has best been defined as more of an imposed structure than a historical event. This structure is characterized by relationships of domination and subjugation that become woven throughout the fabric of society and even becomes disguised as paternalistic benevolence. The objective of settler colonialism is always the acquisition of Indigenous territories and resources, which means the Indigenous inhabitants must be eliminated. This can be accomplished in overt ways including biological warfare and military domination but also in more subtle ways; for example, through national policies of assimilation.
As scholar Patrick Wolfe has argued, the logic of settler colonialism is that it destroys in order to replace. Assimilation involves the systematic stripping away of Indigenous culture and replacing it with that of the dominant culture. One of the ways it does this in the United States is through racialization. Racialization is the process of measuring Indigenous ethnicity in terms of blood degree; when Indigenous people intermarry with non-Indigenous people they are said to lower their Indigenous blood quantum. According to this logic, when enough intermarriage has occurred there will be no more natives within a given lineage. It does not take into account personal identity based on cultural affiliation or other markers of cultural competence or involvement.
Other ways the United States carried out its assimilation policy included the allotment of Indigenous lands, forced enrollment in Indigenous boarding schools, termination and relocation programs, the bestowal of American citizenship, and Christianization.
Narratives of Benevolence
It can be said that a narrative based on the benevolence of the nation guides policy decisions once domination has been established in the settler colonial state. This is evident in many of the legal doctrines at the foundation of federal Indigenous law in the U.S.
Primary among those doctrines is the doctrine of Christian discovery. The doctrine of discovery (a good example of benevolent paternalism) was first articulated by Supreme Court Justice John Marshall in Johnson v. McIntosh (1823), in which he opined that Indigenous peoples had no right to title on their own lands in part because the new European immigrants "bestow[ed] on them civilization and Christianity." Likewise, the trust doctrine presumes that the U.S., as the trustee over Indigenous lands and resources, will always act with the best interests of Indigenous peoples in mind.
Two centuries of massive Indigenous land expropriations by the U.S. and other abuses, however, betrays this idea.
https://www.thoughtco.com/american-settler-colonialism-4082454#:~:text=The%20objective%20of%20settler%20colonialism%20is%20always%20the,ways%3B%20
for%20example%2C%20through%20national%20policies%20of%20assimilation.

Άγνωστοι ανατίναξαν το αυτοκίνητο της κόρης του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου
https://www.protothema.gr/greece/article/751579/agnostoi-anatinaxan-to-autokinito-tis-koris-tou-prodromou-emfietzoglou/
  

Turning Gurkhas into a new ‘Victim Race’
The Gurkhas were discussed in explicitly racial terms. For nineteenth-century British colonialists, the inhabitants of south Asia were, for the most part, a disgusting and unthinking mass, lacking the intelligence or humanitarian instincts of the white race. In the 1860s, one British officer said 'Asiatic soldiers' do not have 'the same pluck or moral courage as the European... unless drugged and maddened by opiates beforehand' (Warrior Gentlemen: Gurkhas in the Western Imagination, Lionel Caplan, Berghahn Books, 1995). One British observer said Indians and other south Asians 'live in a different stage of civilisation and intellectual development... their only courage is apathy and their valour consists in animal ferocity. A native soldier, of whatever rank, has no heroism, and he is ignorant of honour in every acceptation of the word.' (5) Gurkhas, by contrast, were considered not to be 'fully Asiatic', since they were brave and more loyal than other, non-heroic, dishonourable Asiatic peoples.
Source: http://spiked-online.com/newsite/article/6648#.

KHAZARIAN MAFIA: The Most Ruthless Enemy of Humanity
Russia and Persia had repeatedly instructed Khazarian leadership that Khazaria as a nation and people had to change from its evil, inhuman ways and stop parasitizing its neighbors, or suffer complete destruction.
Khazarians had repeatedly preyed on travelers at their borders or anyone who tried to travel through Khazaria. Traveling in or near or through Khazaria was usually a fatal mistake. Women were often raped and then murdered afterwards or, if young enough, taken as sex slaves.
Why Did Russia and Persia Destroy Khazaria in About 1250 AD?
When the problem reached epic proportions and could no longer be accepted by the surrounding nations and peoples, the Russian and Persian leaders formed a coalition and delivered a stern ultimatum to the Khazarian King Bulan.
At first when the ultimatum was delivered jointly by Russia and Persia, the Khazarians backed off somewhat from their ways for a while, fearing destruction. But their culture remained the same; and their old ways of abusing, robbing and murdering neighbors started back up again – this time even worse than before.
Finally, in about 1250 AD, the situation became completely unacceptable to both Russia and Persia and they jointly decided to invade Khazaria and destroy it top to bottom.
Khazarians have become the destroyers of society and everything that occurs naturally, that is, the natural order of things.
Unless Americans and citizens of the world wake up and displace these Khazarian Kingpins from their high positions of control that they obtained by hijacking, bribery, blackmail and human compromise or murder, America is doomed and so is the whole world.
https://stateofthenation.co/?p=21206

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 01 Ιούνιος 2021 22:24