Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 570 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073 (SMS)

7/3/2017, 20:00

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Επιστροφή στις ρίζες· ολοταχώς PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Διαφύλαξη - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Παρασκευή, 06 Μάρτιος 2015 03:11

homo-sapiens.jpg

Τι είναι, όντως, υπαρκτό;

Υπαρκτό, θα μπορούσε να είναι μόνο εκείνο από το οποίο, δυνητικά, αναβλύζει ο Λόγος.

Από τι αναβλύζει ο Λόγος;

Ο Λόγος, δυνητικά, αναβλύζει από τις προσωπικές σχέσεις των ανθρώπων.

Τι δεν είναι "υπαρκτό";

Οι νοητικές μορφές δεν ανήκουν στο χώρο του “υπαρκτού”: οι κρατικές δομές, το οικονομικό σύστημα, το χρήμα, η νομοθεσία, οι θεσμοί, κ.λπ. αποτελούν αυθαίρετες (και χρηστικές) συμβάσεις (συμφωνίες) πάνω σε (αυθαίρετες) νοητικές μορφές.

Αν η Ειρήνη, η Ελευθερία, η δημιουργική Συμβίωση και η λιτή Προκοπή εκφράζουν το στοιχείο της Αρμονίας, εντός των πολιτειών, τότε, πού πρέπει να προσφύγουμε για να εναρμονίσουμε τις πολιτείες μας;

Θα πρέπει να προσφύγουμε, κατά προτεραιότητα, σε ό,τι είναι, όντως, υπαρκτό.

Στις μέρες μας, ίσως μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι:

  1. η προσοχή μας είναι στραμμένη σχεδόν ολοκληρωτικά σε ζητήματα που βασίζονται σε (αυθαίρετες) νοητικές μορφές.

  2. στην καλύτερη περίπτωση, καλλιεργείται μια αποκλειστικά συμφεροντολογική αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων και στη χειρότερη περίπτωση, διαμορφώνονται σκόπιμα, εκείνες οι εξωτερικές συνθήκες συλλογικότητας που είναι αποτρεπτικές ως προς την ευρεία σύναψη προσωπικών σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων.

  3. τη θέση της φυσικής ηγεσίας των ανθρώπων – η οποία, συστηματικά, εκτοπίζεται, διώκεται, κατασυκοφαντείται, βασανίζεται, εξοντώνεται – καταλαμβάνει μια άλλου είδους ηγεσία η οποία μοιάζει να προσπαθεί, ματαίως, με πρώτη ύλη τη, διαφόρων μορφών, (στατική) βία να παράγει, ως τελικό προϊόν, την (δυναμική) αρμονία.

Πολύ αργά και πολύ κοπιώδη είναι τα συνετά ανθρώπινα βήματα που οδηγούν στον πολιτισμό.

Και πολύ γοργή και ανέμελη μπορεί να είναι η συλλογική επιστροφή στην κατάσταση του “σοφού ανθρώπου” (homo sapiens), εφόσον επιλέγουμε ένα τρόπο του βίου ο οποίος περιφρονεί ό,τι είναι υπαρκτό, προκειμένου να μεγαλοποιήσει ό,τι δεν είναι "υπαρκτό".


Σημείωση: η φωτογραφία βρέθηκε εδώ.

 

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 06 Μάρτιος 2015 15:18