Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 606 επισκέπτες συνδεδεμένους

Framing Dissidents

  

Επικοινωνία

Location: Berlin, Germany

Only send SMS +41762833777

Citizen Band Radio:

- Call-channel: 1 FM (frequency modulation)

- Call-sign: EB-1142

Legal Notice 166

  

Message to the Bundeswehr

  

German Government 07/11/2020

  

CIA's Child Sex Slaves

  

Πατριώτη S.O.S.

  

Greek Dissidents Political Persecution



 

A Greek Government In Exile

  

60+ Trillion Euros Dispute for Greece's Minerals



 

21/06/2020 International Protests

 

Robbed at Copenhagen

 

George Bobolas

 

Prespes-Agreement Superimposed-Reality Ruthless-Propaganda

 

 

 

 

Mielke - Chrisochoidis

 

O/L to British P/M

 

O/L to E. Macron

 

Accountability-Free Genocides

 

Militarized "psychiatry"

 

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Ο πολιτισμός, η αυτάρκεια και η λιτότητα. PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Διαφύλαξη - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Κυριακή, 14 Ιούλιος 2013 14:36


selfsufficiency.jpg 

 

Πολιτισμός (ο) 1. το σύνολο των υλικών και πνευματικών επιτευγμάτων κοινωνικού συνόλου: ανακαλύφθηκαν απομεινάρια ενός πρωτόγονου ~ 2. το σύνολο των υλικών και πνευματιών προϊόντων της δράσης ενός συνόλου ανθρώπων (κοινωνικού, εθνικού, θρησκευτικού κ.λπ.) σε ορισμένη ή μη εποχή και ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του όπως εκφράζεται μέσα από αυτά: η εμμονή στην ανεξαρτησία του ατόμου είναι στοιχείο του δυτικού ~ || η ανάπτυξη του Δικαίου ήταν η ρωμαϊκή συμβολή στον παγκόσμιο ~ || έθνος με ~ αιώνων || βυζαντινός / λαϊκός / κυρίαρχος ~ ΣΥΝ. Κουλτούρα· ΦΡ. Σύγκρουση των πολιτισμών | όρος που αναφέρεται στο περιεχόμενο της θεωρίας του Σάμουελ Χάντινγκτον για την παγκόσμια πολιτική μετά το τέλος του Ψυχρού Πολέμου· σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, τα κύρια αίτια των συγκρούσεων δεν θα είναι πλέον ιδεολογικά ή οικονομικά αλλά πολιτισμικά 3. (συνεκδ.) σύνολο ανθρώπων οι οποίοι νοούνται ως φορέας συγκεκριμένου πολιτισμού (σημ. 2): έρχομαι σε επαφή με ξένους / αγνώστους ~ || ένα έθιμο που επιβιώνει ακόμη σε αγροτικούς ~ 4. ο βαθμός στον οποίο είναι ανεπτυγμένες οι πνευματικές και υλικές συνθήκες ζωής κοινωνικού συνόλου: προηγμένος ~ 5. (ειδικότ.) το υψηλό επίπεδο ανάπτυξης κυρ. των υλικών και των πνευματικών συνθηκών ζωής ενός κοινωνικού συνόλου: χώρα με ~ || έφεραν τον ~ στους αγρίους / στους υπανάπτυκτους λαούς 6. ο σύγχρονος τρόπος ζωής ως χώρος στον οποίο κυριαρχούν οι δυνατότητες και οι ανέσεις της σύγχρονης εποχής· (ειδικότ.) η σύγχρονη πόλη: ζούμε μέσα στον ~· πώς είναι δυνατόν να πιστεύουμε ακόμη σε δεισιδαιμονίες: (κ. ειρων.) περάσαμε δύο εβδομάδες στην εξοχή, αλλά τώρα επιστροφή στον ~! 7. τα εκλεπτυσμένα ήθη και η πνευματική ανάπτυξη στη συμπεριφορά, στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, στην αισθητική έκφραση, στον τρόπο ζωής ενός κοινωνικού συνόλου: ο αλληλοσεβασμός των πολιτών είναι ένδειξη (υψηλού) ~ 8. το σύνολο των πνευματικών δραστηριοτήτων (διανόηση, Καλές Τέχνες κ.λπ.) ενός κοινωνικού συνόλου ή μιας χώρας: πρέπει να αυξηθεί η οικονομική ενίσχυση του κράτους στον ~ || Υπουργείο Πολιτισμού. [ΕΤΥΜ]. Μτγν., αρχική σημ. “δημόσια διοίκηση”, <αρχ. πολίτης (κατά τα ρ. σε -ίζω). Στους εκκλησ. συγγραφείς η λ. περιέγραψε επίσης την ευγένεια και την κομψότητα των τρόπων ενός ανθρώπου της πόλης (βλ. κ. αστείο). Η σημερινή σημ. είναι απόδ. του γαλλ. civilisation. Με τη νεότ. σημ. η λ. πρωτοχρησιμοποιήθηκε από τον Αδαμ. Κοραή.


Αυτάρκης, -ης, αύταρκες {αυτάεκ-ους | -εις (ουδ -η)} 1. αυτός που μπορεί να καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες του μόνος του, με δικές του δυνάμεις, και ειδικότ. αυτός που δεν εξαρτάται οικονομικά από άλλους, παίρνει έναν πολύ καλό μισθό που του επιτρέπει να είναι οικονομικά ~ ΣΥΝ αυτοσυντήρητος, ανεξάρτητος, αυτόνομος 2. αυτός που αρκείται σε όσα έχει 3. ΟΙΚΟΝ (για κρατική ή οικονομική οργάνωση) αυτός που μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες του με δικούς του πόρους ή δική του παραγωγή δεν είναι ακόμα ~, εφόσον εξαρτάται από την οικονομική ενίσχυση των δικών του, για να πληρώσει το νοίκι || η Ελλάδα δεν είναι ~ αναφορικά με την κάλυψη των ενεργειακών της αναγκών εισάγει ρεύμα από γειτονικές χώρες – Αυτάρκεια (η) [ΕΤΥΜ αρχ. < αυτο(ο)- + _αρκης < αρκώ]


Λιτότητα (η) (αρχ.) (χωρ. Πληθ.) 1. η ιδιότητα του λιτού: δωρική ~ || ~ εκφραστικών μέσων 2. ΡΗΤΟΡ. σχήμα λιτότητας σχήμα λόγου κατά το οποίο μια θετική έννοια εκφράζεται με την άρνηση του αντιθέτου της, π.χ. δεν είναι καθόλου κακός (είναι αρκετά καλός), ουκ λίγον, ουκ ευκαταφρόνητος. 3. ΠΟΛΙΤ. ΟΙΚΟΝ. μορφή οικονομικής πολιτικής, η οποία, με την επίκληση της οικονομικής ύφεσης, περιορίζει τις ανάγκες και τις λιγότερο αναγκαίες δαπάνες του κράτους, με σκοπό τη μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος, τη σταθεροποίηση και την ανάκαμψη της οικονομίας: πολιτική μονόπλευρης ~ (που αφορά κυρίως στα ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα, μισθωτούς και συνταξιούχους || μέτρα / προγράμματα λιτότητας.

[Μπαμπινιώτη, Λεξικό της νέας ελληνικής γλώσσας, 2005]



Η συνεργασία, μεταξύ προσώπων, μεταξύ ομάδων και μεταξύ χωρών, παρέχει στους συνεργαζόμενους προφανή οφέλη.

Εντός των ορίων ενός πολιτισμένου κόσμου, μια οποιαδήποτε συνεργασία (θα έπρεπε να) προϋποθέτει ότι όλοι οι συνεργαζόμενοι θα χαρακτηρίζονται από την ιδιότητα της αυτάρκειας. Και η ιδιότητα αυτή σημαίνει, αφενός, ότι έχουμε εξασφαλίσει, με ίδια μέσα, την επιβίωσή μας ακόμα και στους δύσκολους καιρούς και αφετέρου, ότι έχουμε φροντίσει να καλλιεργήσουμε συνήθειες καθημερινότητας τέτοιες, οι οποίες δεν υπερβαίνουν τις ενδογενείς, πραγματικές δυνατότητες της χώρας μας σε υλικό πλούτο και ανθρώπινο δυναμικό.

Για παράδειγμα, τα οφέλη του διεθνούς εμπορίου θα έπρεπε να εξετάζονται αφού προηγουμένως η ενδιαφερόμενη χώρα έχει εγκαταστήσει στο έδαφός της, τουλάχιστον, ολόκληρη εκείνη την υλική υποδομή παραγωγής του π.χ. 75% των αναγκαίων προϊόντων και υπηρεσιών που η ίδια χρειάζεται για τις πραγματικές ανάγκες της. Και στη συνέχεια, η πραγματοποίηση διεθνούς εμπορίου (θα έπρεπε) να γίνεται δίχως την οποιαδήποτε απομείωση αυτής της εγκατεστημένης παραγωγικής υποδομής.

Επίσης, όλες εκείνες οι παράμετροι που αφορούν την κρατική οργάνωση και τα χαρακτηριστικά του συλλογικού βίου, σε κάθε χώρα, θα έπρεπε να συνδέονται, δυναμικά (σε πραγματικό χρόνο, δηλαδή, να ενέχουν την παράμετρο του χρόνου), με την τρέχουσα διαφορά μεταξύ, αφενός του πραγματικού ενδογενούς διαθέσιμου, υλικού και ανθρώπινου πλούτου και του συνολικά διαθέσιμου πλούτου (δηλαδή, του ενδογενούς συν εκείνου που προκύπτει από το διεθνές εμπόριο). Δηλαδή, οι κρατικές δομές θα πρέπει να ενέχουν μια τέτοια δυναμική “ελαστικότητα” ώστε κάθε κύμανση της παγκόσμιας οικονομίας να αποσβένεται ακαριαία από ανάλογη και αυτόματη μείωση του κόστους λειτουργίας των κρατικών υποδομών συν αυτόματη μείωση των οικογενειακών οικονομικών προϋπολογισμών.

Στην εποχή μας, τα μεγάλα και ισχυρά κράτη, σχεδόν, δεν γνωρίζουν τη σημασία της λέξης, λιτότητα. Και τα μικρά και αδύναμα κράτη, ενώ τη γνωρίζουν, σπανίως τη θυμούνται. Γι' αυτό, η έλλειψη αυτάρκειας, του οποιουδήποτε δυνατού ή αδύναμου κράτους, αποτελεί μια απόδειξη ανεκδιήγητης αφροσύνης.

Ο πολιτισμός της κατανάλωσης έχει προκαλέσει την εγκατάσταση, εντός της συλλογικής και ατομικής καθημερινότητας, συνηθειών τέτοιων οι οποίες, σωρρευτικά, καθιστούν τις περισσότερες εθνικές οικονομίες του πλανήτη μας, μη βιώσιμες. Και η μη βιωσιμότητα των εθνικών οικονομιών έχει οδηγήσει στο σημερινό σπιράλ διεθνούς βίας. Σχετικά μεγαλύτερες ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση βαρύνουν τα ισχυρά κράτη, ενώ η μέγιστη ευθύνη βαρύνει την Ελλάδα και τους Έλληνες· κάθε έναν ξεχωριστά και όλους μαζί, συλλογικά· δίχως μια εξαίρεση.

Ο πολιτισμός, η εφαρμογή των ηθικών αξιών, ο έμπρακτος σεβασμός των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η αληθινή δημοκρατία και εντέλει, η ίδια η Ελευθερία, προϋποθέτουν οι πολίτες, οι οικογένειες και τα κράτη να χαρακτηρίζονται από αυτάρκεια. Και στην αυτάρκεια οδηγεί η λιτότητα.


Για να επανέλθουμε, από τη σημερινή κατάσταση πλανητικής απανθρωπίας, πίσω, στην Ειρήνη, τη Δημοκρατία και την Ελευθερία, χρειαζόμαστε μια μέθοδο ειρηνικής απόσπασης από τις εγκατεστημένες, στα πρόσωπα και τις ομάδες, συνήθειες της αμετροεπούς καθημερινότητας. Η μέθοδος αυτή, ήδη υπάρχει και ονομάζεται, ελληνικότητα.


Τα βίντεο που ακολουθούν ας μελετήσουν όλοι εκείνοι, δυνατοί και αδύναμοι εξίσου, οι οποίοι δεν έχουν διασφαλίσει την αυτάρκειά τους. Και αποσκοπούν, τα βίντεο αυτά, μόνο, στην παροχή ενός, οιονεί, παραδείγματος (εγκλωβισμού των αδυνάτων στην ανέχεια και εγκλωβισμού των δυνατών στο σπιράλ της βαρβαρότητας) προς έγκαιρη και απόλυτη, αποφυγή.

Εύχομαι και προσεύχομαι, η προβολή των βίντεο που ακολουθούν, να συμβάλλει στην εξάλειψη των εμφανών και των αφανών, περιστατικών βαρβαρότητας, που συμβαίνουν σχεδόν παντού στην υφήλιο και αφορούν ανθρώπους και όχι ζώα.



Worst Dog Attack By A Pitbull!



Dangerous dog almost kills another dog



Υ.Γ.: η φωτό από εδώ.

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 06 Απρίλιος 2014 19:42