Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 687 επισκέπτες συνδεδεμένους

Framing Dissidents

  

Επικοινωνία

Location: Berlin, Germany

Only send SMS +41762833777

Citizen Band Radio:

- Call-channel: 1 FM (frequency modulation)

- Call-sign: EB-1142

CIA's Child Sex Slaves

  

Πατριώτη S.O.S.

  

Greek Dissidents Political Persecution



 

A Greek Government In Exile

  

60+ Trillion Euros Dispute for Greece's Minerals



 

21/06/2020 International Protests

 

Robbed at Copenhagen

 

George Bobolas

 

Prespes-Agreement Superimposed-Reality Ruthless-Propaganda

 

 

 

 

Mielke - Chrisochoidis

 

O/L to British P/M

 

O/L to E. Macron

 

Accountability-Free Genocides

 

Militarized "psychiatry"

 

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Υπέρ της Ειρήνης PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Κυριακή, 07 Απρίλιος 2013 13:09


 kids-playing-soccer1.jpg

 

Εμείς, που “κατοικούμε” εντός της μακραίωνης πολιτιστικής παράδοσης που ονομάζεται, ελληνικότητα, είμαστε ένας φιλειρηνικός λαός. Η βασική μας ιδιαιτερότητα, ίσως, είναι ότι είμαστε οι ταπεινοί επιστάτες ενός πολύ ιδιαίτερου θησαυρού. Ενός θησαυρού που, εκείνος προστατεύει αυτούς στους οποίους ανήκει και όχι το αντίθετο. Ενός θησαυρού που, όσο περισσότερο “λαφυραγωγείται”, τόσο περισσότερη είναι η αξία του.


Ο θησαυρός της ελληνικότητας είναι ένας Τρόπος. Με τον τρόπο αυτό, ο οποιοσδήποτε άνθρωπος αποκτά τη δυνατότητα να καλοδέχεται με ευγνωμοσύνη, ολόκληρο το παρελθόν του και, να αντλεί από αυτό, μέχρι το μεδούλι του, κάθε στάλα δημιουργικής γνώσης· να αντλεί από αυτό τη δυνατότητα να οραματίζεται αρχικά και στη συνέχεια, να διαπλάθει δημιουργικά τη μελλοντική του καθημερινότητα· να αντλεί από αυτό τη δυνατότητα, εδώ· τώρα· να διαπνέεται από τα αισθήματα της ευγνωμοσύνης και της χαράς και να αντιλαμβάνεται ρεαλιστικά τις ανάγκες, αφενός, των συνανθρώπων του και αφετέρου, της φύσης γύρω και εντός του και να υπηρετεί αυτές τις ανάγκες με δημιουργική ανιδιοτέλεια.


Ο τρόπος της ελληνικότητας είναι ένας Δυναμικός (δηλαδή, εμπεριέχει την παράμετρο του χρόνου, άρα, και της εξέλιξης) τρόπος του βίου, επειδή, συνθέτει σε μια ενιαία μορφή ολόκληρο το παρελθόν, ολόκληρο το μέλλον και το γεμάτο νόημα, παρόν. Κέντρο συμμετρίας, αυτού του Τρόπου, είναι ο Ηθικός Νόμος.


Ο Ηθικός Νόμος είναι ένας κατάλογος προδιαγραφών και ένα εγχειρίδιο χρήσης, μαζί. Περιγράφει, συνοπτικά, τη δομή και τη δυναμική του κόσμου μας, έτσι, ώστε να μπορούμε, σε γενικές γραμμές να προβλέψουμε τα αποτελέσματα, των επιθυμιών, των σκέψεων και των επιλογών μας.


Ο Ηθικός Νόμος δεν αξιολογεί, επιθυμίες, σκέψεις και επιλογές και γι' αυτό, ούτε δεσμεύει, μα ούτε και υποχρεώνει τους ανθρώπους. Για να γίνει, αυτό, κατανοητό ας κάνουμε μια ρητορική παρομοίωση. Ένα υπερσύγχρονο μαχητικό αεροσκάφος πέμπτης γενιάς συνοδεύεται από ένα κατάλογο προδιαγραφών και το εγχειρίδιο χρήσης του. Ο χειριστής αυτού του αεροσκάφους είναι ελεύθερος, να επιλέξει, να τηρήσει, ή να μην τηρήσει, τα όρια λειτουργίας του αεροσκάφους όπως αυτά αναφέρονται στον κατάλογο προδιαγραφών του και να ακολουθήσει, ή, να μην ακολουθήσει, τους κανόνες χειρισμού του, όπως αυτοί περιγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης του αεροσκάφους. Και μετά, ανάλογα την επιλογή του να εισπράξει τα, εκ των προτέρων γνωστά, αποτελέσματα, αυτής της επιλογής.


Ο Ηθικός Νόμος ισχύει, τόσο σε καιρό πολέμου, όσο και σε καιρό ειρήνης.


 


Στον πόλεμο


Η τέχνη του πολέμου διέπεται από πέντε σταθερούς παράγοντες, που όλοι τους πρέπει να υπολογίζονται. Αυτοί είναι: ο Ηθικός Νόμος, ο Ουρανός, η Γη, ο Ηγέτης, η Μέθοδος και η Πειθαρχία.


Ο Ηθικός Νόμος κάνει τους ανθρώπους να συμφωνούν με τον ηγεμόνα τους, ώστε να τον ακολουθούν χωρίς να λογαριάζουν τη ζωή τους, ατρόμητοι μπροστά σε οποιονδήποτε κίνδυνο.


...


Ο Ηγέτης διακρίνεται για τις αρετές της σοφίας, της ειλικρίνειας, της καλοσύνης, του θάρρους και της αυστηρότητας”.


[Σουν Τζου, Η τέχνη το πολέμου, εκδ. Οδυσσέας – Φορμιγξ, 1992, σ. 23]

 


Ο ολοκληρωμένος ηγέτης τηρεί τον Ηθικό Νόμο και εμμένει αυστηρά στη Μέθοδο της Πειθαρχίας· έτσι έχει τη δυνατότητα να κερδίσει”. [ό.π. σ. 33]


Όποιος γνωρίζει τις αρχές της θρησκείας, δεν σκοτώνει εχθρό που είναι απερίσκεπτος ή μεθυσμένος, ούτε εχθρό που κοιμάται, που φοβάται ή που έχει χάσει το άρμα του. Δεν σκοτώνει παιδί, γυναίκα, κουτό πλάσμα ή κάποιον που έχει παραδοθεί.


Ερμηνευτικό Σχόλιο: Ο πολεμιστής που γνωρίζει τις αρχές της θρησκείας δεν σκοτώνει ποτέ κάποιον που δεν αντιστέκεται. Άλλοτε, τις μάχες τις έδιναν σύμφωνα με τις αρχές της θρησκείας και όχι για την ικανοποίηση των αισθήσεων. Αν ο εχθρός τύχαινε να είναι μεθυσμένος, κοιμισμένος, κλπ. Καθώς περιγράφεται πιο πάνω, δεν σκοτωνόταν ποτέ. Αυτοί είναι ορισμένοι από τους κώδικες του θρησκευτικού πολέμου. Άλλοτε δεν κήρυτταν ποτέ πόλεμο για τα καπρίτσια εγωιστικών πολιτικών αρχηγών. Ο πόλεμος γινόταν σύμφωνα με τις θρησκευτικές αρχές, απαλλαγμένος από κάθε ανηθικότητα”.

 

[πανάρχαιο ινδικό έπος, Σριμάντ Μπάγκαβαταμ]


 


Ειρήνη


Ο στατικός τρόπος του βίου δεν λαμβάνει υπόψιν του, ούτε το παρελθόν, μα ούτε και τις συνέπειες στο μέλλον. Έτσι, για αυτόν τον τρόπο του βίου, είναι άνευ νοήματος οι έννοιες, της προσωπικής ευθύνης, της μετάνοιας, της συγχώρεσης, της εμπιστοσύνης, της φιλίας, της συνεργασίας, της ελευθερίας, της ευδαιμονίας, της κοινωνίας, το Ηθικού Νόμου, του έρωτος και της ειρήνης. Έναν άνθρωπο, που δεν λαμβάνει υπόψη του το παρελθόν, μα ούτε και τις συνέπειες του παρόντος, στο μέλλον και που τα μόνα που λαμβάνει υπόψη του είναι, οι συσχετισμοί ισχύος του παρόντος (Νόμος του Ισχυρότερου) και οι δικές του και μόνο ανάγκες βιολογικής – και μόνο - επιβίωσης, μόνο να τον φοβάσαι μπορείς και μόνο η συνενοχή ή η εχθρότητα μπορούν να σε συνδέουν μαζί του.

 


Μιρδάδ: Δεν είπες πως θα 'θελες την ειρήνη;


Πρίγκιπας: Ναι, θα ήθελα ειρήνη.


Μιρδάδ: Τότε μην πολεμάς.


Πρίγκιπας: Μα ο γείτονάς μου επιμένει να με πολεμήσει. Και πρέπει να τον πολεμήσω για να βασιλέψει η ειρήνη ανάμεσά μας.


Μιρδάδ: Θέλεις να σκοτώσεις το γείτονά σου, για να ζήσεις μαζί του ειρηνικά! Τι παράξενο θέαμα! Δεν έχει αξία να ζεις ειρηνικά με τους νεκρούς. Αλλά είναι μεγάλη αρετή να ζεις ειρηνικά με τους ζωντανούς. Αν πρέπει να πολεμήσεις ενάντια σ' ένα ζωντανό άνθρωπο ή σ' ένα ζωντανό πράγμα που οι προτιμήσεις τους και τα συμφέροντά τους μπορεί κάποτε να είναι αντίθετα με τα δικά σου, τότε πολέμησε ενάντια στο Θεό που τα δημιούργησε. Και πολέμησε ενάντια στο Σύμπαν· γιατί αναρίθμητα είναι τα πράγματα μέσα σ' αυτό που συγχύζουν τη διάνοιά σου και ταράζουν την καρδιά σου και, θέλεις δε θέλεις, επιβάλλονται πάνω στη ζωή σου.


Πρίγκιπας: Τι πρέπει να κάνω, όταν εγώ θέλω να ζήσω ειρηνικά με το γείτονά μου κι αυτός θέλει πόλεμο;

Μιρδάδ: Πόλεμο!


Πρίγκιπας: Τώρα με συμβουλεύεις σωστά.


Μιρδάδ: Ναι, πόλεμο! Μα όχι με το γείτονά σου. Πολέμησε όλα εκείνα που αναγκάζουν εσένα και το γείτονά σου να πολεμάτε”.

 

[Μιχαήλ Ναϊμύ, Το βιβλίο του Μιρδάδ, εκδ. Πύρινος Κόσμος, 1978, σ, 187-188].


Η ελληνικότητα, είναι ένας από τους τρόπους για να ζούμε σε ένα κόσμο που, τα πρόσωπα, οι οικογένειες, οι λαοί και οι συνασπισμοί λαών, δεν θα διακρίνονται αλληλοσπαρασσόμενοι, για την υψηλή ποιότητα των όπλων τους και για την υψηλή αποτελεσματικότητά τους να προκαλούν ασύλληπτων διαστάσεων καταστροφή. Αλλά, που θα τους συνδέει η ευγενής άμιλλα, για την υψηλή ποιότητα του έμπρακτου πολιτισμού τους, για τη φυσική χαρά που θα βιώνουν, για την υψηλή ποιότητα των μεταξύ τους σχέσεων έμπρακτης αλληλεγγύης και έλλογης εμπιστοσύνης, για το σεβασμό τους προς τη φύση, γύρω και εντός τους, για το δημιουργικό όραμά τους για το μέλλον και για την επίγνωση, το σεβασμό, την αποδοχή και δημιουργική αξιοποίηση του παρελθόντος. Του παρελθόντος που εξυμνεί τα αγαθά της ειρήνης, για παραδειγματισμό και του παρελθόντος που διεκτραγωδεί τις συμφορές του πολέμου, προς αποφυγήν, όπως μας τις θυμίζει ο μεγάλος Ρώσος ποιητής, Αλεξάντρ Πούσκιν.

 



Αιχμάλωτος


Στα κάγκελα μ' έχουν, σε υγρή φυλακή.

Σκλαβόθρεφτο αητόπουλο μαζί μου εκεί,
θλιμμένος μου σύντροφος, φτεροκοπάει,
κομμάτια θροφή ματωμένη τσιμπάει.


Τσιμπάει και τ' αφήνει, ματιάζει μακριά,

κοιτάει κατά μένα σαν μ' έγνοια βαριά
και θέλει με βλέμμα, κραυγή να μου επεί:
Εμπρός να πετάξουμε, αδέρφι, μαζί.


Οι λεύτεροι εμείς, οι ψυχές με φτερά,

για κει που σ' αχνούς ξεκορφίζουν βουνά,
για κει που χαράζει το πέλαο θαμπό,
για κει που πετάμε οι άνεμοι κι εγώ.



[Αλεξάντρ Πούσκιν, αποδ. Βασίλης Ρώτας, Πούσκιν ποιήματα, εκδ. Δ. Κοροτζή, 1999]



Ελληνικότητα· δεν υπάρχει άλλος θησαυρός που, επί τόσες χιλιετηρίδες, να περιμένει υπομονετικά να “λαφυραγωγηθεί”.

 


 

Υ.Γ.: η φωτό από εδώ.

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 06 Απρίλιος 2014 20:16