Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 1010 επισκέπτες συνδεδεμένους

Framing Dissidents

  

Επικοινωνία

Location: Berlin, Germany

Only send SMS +41762833777

Citizen Band Radio:

- Call-channel: 1 FM (frequency modulation)

- Call-sign: EB-1142

CIA's Child Sex Slaves

  

Πατριώτη S.O.S.

  

Greek Dissidents Political Persecution



 

A Greek Government In Exile

  

60+ Trillion Euros Dispute for Greece's Minerals



 

21/06/2020 International Protests

 

Robbed at Copenhagen

 

George Bobolas

 

Prespes-Agreement Superimposed-Reality Ruthless-Propaganda

 

 

 

 

Mielke - Chrisochoidis

 

O/L to British P/M

 

O/L to E. Macron

 

Accountability-Free Genocides

 

Militarized "psychiatry"

 

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Paris – Dakar: ευ αγωνίζεσθαι και βαρβαρότητα PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Σάββατο, 14 Ιανουάριος 2012 12:37

 

dakar1

 

Το Ράλι Ντακάρ είναι ένας από τους δυσκολότερους αγώνες με μηχανοκίνητα οχήματα. Διεξάγεται κάθε χρόνο από το 1979. Παλαιότερα ονομαζόταν «Ράλι Παρίσι - Ντακάρ», «Paris- Dakar» ενώ σήμερα ονομάζεται απλώς «Ράλι Ντακάρ» ή και «Λισαβόνα-Ντακάρ».

Ο αγώνας Ράλι Ντακάρ του 2008, που ήταν προγραμματισμένος να αρχίσει στις 5 Ιανουαρίου αναβλήθηκε για λόγους ασφαλείας. Τη σχετική ανακοίνωση έκαναν οι διοργανωτές του Ράλι στις 4 Ιανουαρίου 2008. Οκτώ από τις φάσεις του Ράλι θα διεξάγονταν στη Μαυριτανία, όπου όμως φονεύτηκαν 4 Γάλλοι τουρίστες.  Οι διοργανωτές έκαναν λόγο επίσης για "τρομοκρατικές απειλές".

 

Η ιστορία του ParisDakar 

 

 dakar2

 

1977

 

Ο Thierry Sabine χάνεται στην έρημο της Λιβύης, συμμετέχοντας στο Abidjan - Nice rally και επιστρέφει στην Γαλλία, μαγεμένος από την έρημο. Θέλει πια, να μοιραστεί το πάθος του με όσο γίνεται περισσότερους ανθρώπους έχοντας στόχο να τους γνωρίσει την απεραντοσύνη της.

 

Οραματίζεται μια διαδρομή που ξεκινά από την Ευρώπη, διασχίζει τα πιο μυθικά σημεία της ερήμου και τερματίζει στο Dakar. Το σχέδιο του παίρνει γρήγορα μορφή. Το rally Paris – Dakar ξεκινά σε έναν άγνωστο κόσμο στον οποίο ο Thierry Sabine, είναι πρωτοπόρος. Το σύνθημα είναι: « Μια πρόκληση για αυτούς που συμμετέχουν, ένα όνειρο για αυτούς που μένουν πίσω»

Η Αφρική, παραμένει η ήπειρος που ονειρεύονται περισσότερο οι άνθρωποι και είναι πολύπλευρη.

 

 

dakar3 

 

1979 - Ο πρώτος χρόνος

 

Στις 26 Δεκεμβρίου 1978, ο Thierry Sabine, βλέπει το όνειρό του να πραγματοποιείται, ξεκινώντας από την πλατεία Trocadero στο Παρίσι, μπροστά από τον πύργο του Άϊφελ.

170 αγωνιζόμενοι, δίνουν το παρόν στην εκκίνηση και κατευθύνονται προς την περιπέτεια των 10000 χιλιομέτρων που θα τους οδηγήσει μέσω Αλγερίας, Νιγηρίας, Μάλι, Άνω Βόλτα στη Σενεγάλη. Ο πιο γνωστός αγώνας των χρόνων του ’80 ξεκινά. Η ιδιαιτερότητα του βρίσκεται στις αντιθέσεις του: ο πληθυσμός των παραδοσιακών χωριών με τις λασποκαλύβες, υποδέχεται για μια στιγμή τον σύγχρονο κόσμο.

 

Ο πρώτος μοτοσικλετιστής είναι ένας νεαρός με το όνομα Cyril Neveu με Yamaha. Άγνωστός ακόμα, θα αρχίσει από αυτή τη στιγμή να συσσωρεύει επιτυχίες. Εκ των υστέρων αναφέρει: « Ήμουν 21 χρονών, έχοντας εμπειρία από την Αφρική με το Abidjan – Nice Rally. Ήμουν σαν όλους τους άλλους, ένας αρχάριος στηριζόμενος στο τιμόνι του ΧΤ 500, χωρίς τους δερμάτινους σάκους…»

Στα αυτοκίνητα νικητές οι Guenestier-Teribaut-Lemordant με Range Rover.

 

Σε αυτή την πρώτη επαφή, το αθλητικό κατόρθωμα, η εσωτερική εξερεύνηση και η υπερπήδηση των ορίων βρίσκονταν σε συνεχή εναλλαγή.

Το πρώτο Dakar άλλαξε βαθιά την ζωή του κάθε αγωνιζόμενου.

 

Αξίζει να σημειωθεί, ότι από την πρώτη εκείνη έκδοση, ο Hubert Auriol, ο τωρινός ηγέτης του Dakar, ήταν παρών. Από αυτό τον αγώνα περιμένει να ανταμειφθεί με δυνατή συγκίνηση’ είναι μια αληθινή εσωτερική πρόκληση’ το ενδιαφέρον του για τον αγώνα δεν προέρχεται μονάχα από το ότι ο Auriol είναι ένας πραγματικός μοτοσικλετιστής, αλλά και από το γεγονός ότι έχει ζήσει στην Αφρική για 12 χρόνια, η οποία πια τον κατέχει οριστικά.

 

 

dakar4

 

1980 - Η ιδέα

 

Έπειτα από την πρώτη προσπάθεια ο αγώνας του Dakar, γνωρίζει μεγάλη επιτυχία και αναγνωρίζεται από όλους με πάθος, λαμβάνοντας θέση κλειδί στο ημερολόγιο. Οι μεγαλύτερες ομάδες, Yamaha, VW, Lada και BMW προετοιμάζονται.

Ο Cyril Neveu κερδίζει για δεύτερη φορά, με μία ιδιωτική Yamaha. Στα αυτοκίνητα ο Freddy Kotuilinsky και ο Luiffelman με SWE-Volkswagen Ilits είναι οι νικητές. Η michelin κερδίζει την πρώτη νίκη της στα φορτηγά με τους Ataquat/Bourkrif/Kaoula (Sonacome).

 

 

1981

 

Αν ο πρώτος χρόνος του Dakar ήταν ο πιο σημαντικός, το 1981 ήταν, χωρίς αμφιβολία, ο πιο συναρπαστικός. Ο αγώνας προσελκύει πλήθος, σε τέτοιο βαθμό που ακόμα και η αποβίβαση στην Αφρική είναι ένα θέαμα από μόνο του!

Πραγματικά, η περιπέτεια έχει γίνει πάθος. Κάθε τύπος και μορφή οχήματος είναι παρόν στην εκκίνηση. Από 4Χ4, buggies και side – cars μέχρι τα πιο απρόσμενα όπως η Rolls του Thierry de Montcorge’s ή η Citroen CX του Jacky Ickx.

 

Η «συνάθροιση» είναι η επιθυμία του Thierry Sabine. Αλλά «προσοχή», είναι επίσης μια λέξει κλειδί για τους συμμετέχοντες: «Η διαδρομή είναι σαν την θάλασσα, αν δεν τη φοβάσαι είναι επικίνδυνη. Η διαδρομή με φοβίζει, δεν παίζεις μαζί της, δεν μπορείς να χαζοκοιτάς»

 

Το σημαντικότερο γεγονός ήταν σίγουρα εκείνη την χρονιά, η νίκη του Huber Ariol, που θέτει την αρχή για μια μακρά πορεία, επιδόσεων. Γίνεται επίσης ο νέος αρχηγός των μοτοσικλετών.

 

 

1982

 

Η εκκίνηση δίνεται στην πλατεία Concorde και ο τερματισμός στο Lac Rose. 382 αγωνιζόμενοι, διπλάσιοι και πλέον από τον πρώτο αγώνα του 1978. Οι αδελφοί Marreau, με το παρατσούκλι «Αλεπούδες της ερήμου», παρέχουν στην Renault-Elf με μεγάλη επιτυχία. Ο Cyril Neveu, συνεχίζει τις επιτυχίες του, προσφέροντας στην Honda την πρώτη από μια μακριά σειρά επιτυχιών στον αγώνα.

 

 

1983

 

Για πρώτη φορά η έρημος Tenere διασχίζεται από έναν αγώνα και τα ανεξερεύνητα κομμάτια της, κάνουν όλους να ονειρεύονται, οδηγούς και θεατές. Η έρημος όμως έχει διαφορετική άποψη για το θέμα. Εγκλωβισμένοι σε μια αμμοθύελλα, χωρίς ορατότητα, 40 αγωνιζόμενοι χάνονται. Ευτυχώς διασώζονται από την οργάνωση και σε τέσσερις μέρες όλοι βρίσκονται και είναι καλά.

 

Ο Nicole Maitrot, ένας αγωνιζόμενος από το 1982, ορθώς δηλώνει: «ο Thierry Sabine, μοιάζει με θεό, παρακολουθώντας μέσα από το ελικόπτερό του, διασώζοντας αυτούς που χάνονται».

Αυτά τα γεγονότα έρχονται να ισχυροποιήσουν το θρύλο του Dakar και του Hubert Ariol, που κερδίζει την ειδική στην Tenere, με μια ώρα διαφορά από τους άλλους.

 

 

1984

 

Με στόχο να κάνει «αυτούς που μένουν πίσω, να ονειρεύονται ακόμα περισσότερο», ο Thierry Sabine, αποφασίζει να ξεφύγει από τα σύνορα και να οδηγήσει την περιπέτεια μακρύτερα. Για να δώσει νέα διάσταση καταφέρνει το ακατόρθωτο: ο αγώνας διασχίζει την Γουινέα, τη Σιέρα Λεόνε και την Μαυριτανία.

 

Ο αριθμός των αγωνιζόμενων φτάνει τον αριθμό 427!

Ο αγώνας των αυτοκινήτων είναι αυτός που φέτος απορροφά όλη την προσοχή των θεατών: Jacky Ickx πείθει την Porsche και κατεβάζει μια ομάδα που την ανταμείβει με νίκη. Ο Gaston Rahier είναι ο νικητής στις μοτοσικλέτες.

 

 

Σχόλια

 

Το ράλι Παρίσι – Ντακάρ είναι ένας δύσκολος και επικίνδυνος αγώνας.

Για τη διεξαγωγή του, είναι πολλοί οι διάφοροι συντελεστές οι οποίοι συνεργούν: είναι, οι αγωνιζόμενοι, οι μηχανικοί, οι θεατές, οι δημοσιογράφοι, οι οργανωτές, οι χορηγοί, το τραχύ ανάγλυφο του εδάφους της αγωνιστικής διαδρομής, η άγρια πανίδα, οι πολιτικές και φυλετικές διαμάχες των χωρών από τις οποίες διέρχονται οι αγωνιζόμενοι, κ.λπ.

Η προσωπική ακεραιότητα, αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο ράλι, ενός, ως αγωνιζόμενος, κάτι το οποίο δεν ισχύει για κανέναν από τους υπόλοιπους ρόλους που συνεργούν στην διεξαγωγή του.

Τον κίνδυνο απώλειας της ζωής των αγωνιζόμενων, από ατύχημα, ή από επίθεση κάποιου άγριου ζώου, ή από τρομοκρατική επίθεση, δεν μπορούν να αντισταθμίσουν, ούτε το έπαθλο της νίκης, ούτε η δόξα, ούτε οι κοπέλες που θα κρατούν τη σημαία και τη σαμπάνια της νίκης.

Τον κίνδυνο και την ταλαιπωρία της αγωνιστικής συμμετοχής στο ράλι Ντακάρ μπορεί να αντισταθμίσει μόνο, η συνεπαγόμενη εκπλήρωση του καθήκοντος της συμβολής στη διάδοση και εμπέδωση της αρετής του, ευ αγωνίζεσθαι.

Στις μέρες μας έχει επικρατήσει ένας «πολιτισμός» βαρβαρότητας.

Σχεδόν όλοι οι άνθρωποι συναγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιος θα αφήσει πίσω του, σε αυτό τον μάταιο κόσμο, όταν κάποτε φύγει από αυτή τη ζωή, τα περισσότερα φανταιζί μπιχλιμπίδια. Και προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους, κάνουν χρήση κάθε μορφής βία.

Όμως, ένας αγωνιζόμενος στο ράλι Ντακάρ, δεν μπορεί να είναι ένας λειψός άνθρωπος. Μπορεί να είναι μόνο ένας ή μία, άνθρωπος που χαρακτηρίζεται, από ακεραιότητα χαρακτήρα, από Ανδρισμό και από Ελληνικότητα. Και αυτού του είδους οι άνθρωποι, επί του παρόντος, είναι, αριθμητικά λίγοι. Ή μήπως όχι;

 

 

 

THE BEST FROM PARIS DAKAR (motorcycles) 

 

 

 

Υ.Γ.: οι φωτο από, εδώ, εδώ, εδώ και εδώ.

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 22 Σεπτέμβριος 2012 13:06