Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 827 επισκέπτες συνδεδεμένους

Framing Dissidents

  

Επικοινωνία

Location: Berlin, Germany

Only send SMS +41762833777

Citizen Band Radio:

- Call-channel: 1 FM (frequency modulation)

- Call-sign: EB-1142

CIA's Child Sex Slaves

  

Πατριώτη S.O.S.

  

Greek Dissidents Political Persecution



 

A Greek Government In Exile

  

60+ Trillion Euros Dispute for Greece's Minerals



 

21/06/2020 International Protests

 

Robbed at Copenhagen

 

George Bobolas

 

Prespes-Agreement Superimposed-Reality Ruthless-Propaganda

 

 

 

 

Mielke - Chrisochoidis

 

O/L to British P/M

 

O/L to E. Macron

 

Accountability-Free Genocides

 

Militarized "psychiatry"

 

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Μια μέθοδος προκοπής PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Δευτέρα, 05 Σεπτέμβριος 2011 00:23

happyfamily1109

 

Οι έλληνες, νομίζω, έχουμε ήδη καταλάβει, τόσο τη δεινή θέση στην οποία έχουμε περιέλθει, όσο και το ποσοστό ευθύνης που μας αναλογεί.

Ποια μέθοδο πρέπει να ακολουθήσουμε προκειμένου, από, ακριβώς το σημείο που βρισκόμαστε σήμερα, με μια συνεχή και προοδευτική, ειρηνική και μη βίαιη πορεία να κατευθυνθούμε προς και να προσεγγίσουμε την προκοπή;

 

Κατά τη γνώμη μου, μια τέτοια μέθοδος, δεν μπορεί παρά, αφενός να αποσκοπεί, στην παρακίνηση των ελλήνων να υιοθετήσουν έμπρακτα μια αποτελεσματική – με κριτήριο αποτελεσματικότητας την προκοπή – συμπεριφορά, μέσω της υπόδειξης συγκεκριμένης αποτελεσματικής (με κριτήριο το βαθμό επίτευξης της επιζητούμενης αποτελεσματικής συμπεριφοράς) νοοτροπίας. Με άλλα λόγια, για να προκόψουμε χρειάζεται να βρούμε μια κατάλληλη νοοτροπία η οποία θα μας προκαλέσει μια αντίστοιχη, κατάλληλη συμπεριφορά.

 

Σ’ αυτό το σημείο, ένας, ίσως παρατηρήσει, «μα καλά, τόσα δισεκατομμύρια χρωστάμε, τόσα ενδιαφερόμενα μέρη συμβάλλουν στη διαμόρφωση της παρούσας πολύπλοκης και πολυπαραγοντικής κρίσης, πώς είναι δυνατό μια αλλαγή συμπεριφοράς να επιλύσει τέτοιου είδους προβλήματα»;

 

Θα απαντήσω, διακρίνοντας αρχικά τα προβλήματα σε δύο κατηγορίες: προβλήματα που έχουν να κάνουν με υλικά αντικείμενα και προβλήματα που έχουν να κάνουν με «σχέσεις».

 

Η εθνική κρίση, δεν αποτελεί ένα πρόβλημα υλικών αντικειμένων. Δεν είναι ολόκληρη η υποδομή της χώρας μας ισοπεδωμένη από αεροπορικούς βομβαρδισμούς. Δεν μαστίζεται από κάποια έλλειψη ενός ζωτικής σημασίας υλικού αγαθού, όπως το νερό, οι πρώτες ύλες, οι βιώσιμες καιρικές συνθήκες, κ.λπ. Δεν την μαστίζει κάποια πανδημία μιας θανατηφόρας νόσου.

Η ουσία της εθνικής κρίσης εντοπίζεται σε σχέσεις: στις σχέσεις των πολιτών μεταξύ τους, στις σχέσεις της δικής μας συλλογικότητας με άλλες εθνικές συλλογικότητες και στη σχέση των πολιτών με ό,τι συνήθως ονομάζουμε «εαυτό» του (ο λαός λέει, «τα ‘χει βρει με τον εαυτό του»). Άρα, η ζητούμενη μέθοδος δεν μπορεί παρά, να αποσκοπεί σε πρόκληση συμπεριφορών, μέσω της διαμόρφωσης νοοτροπιών (οι οποίες αποτελούν και τις αιτίες των συμπεριφορών).

 

Εδώ, εγείρεται ένα ζήτημα ουσίας. Με δεδομένο ότι, γενικά, «έξις δευτέρα φύσις»: πώς είναι δυνατόν να επιτευχθεί, σε σύντομο χρονικό διάστημα, μάλιστα, σε ένα μεγάλο πλήθος πολιτών, μια συγκεκριμένη νοοτροπία, η οποία, θα ερχόταν αντιμέτωπη με την ήδη εγκατεστημένη προσωπική νοοτροπία του κάθε πολίτη;

Η απάντηση είναι, μέσω της «δημιουργικής υποκριτικής». Δηλαδή, ενώ διακατέχομαι από συγκεκριμένη, ήδη εγκατεστημένη νοοτροπία, ενώ επιθυμώ σφόδρα την προκοπή και εφόσον πείθομαι ότι κάποια άλλη συγκεκριμένη ζητούμενη νοοτροπία μπορεί να με οδηγήσει στην προκοπή, «παριστάνω» έμπρακτα ότι η ζητούμενη νοοτροπία καθορίζει τη συμπεριφορά μου (ακούγεται παράταιρο, το ξέρω, αλλά δίνει αποτελέσματα). Εφόσον η ζητούμενη νοοτροπία είναι πράγματι αποτελεσματική, τότε, θα προκαλεί προοδευτικά, μικρές μετακίνηση της ποιότητας της ζωής του πολίτη προς την κατεύθυνση της προκοπής, οι οποίες θα του δίνουν το κουράγιο να συνεχίζει να εφαρμόζει αυτή την πρακτική, έως ότου, μετά από ικανό χρονικό διάστημα, η νέα αυτή νοοτροπία θα εγκατασταθεί στη νόησή του και θα γίνει «δευτέρα φύσις» του.

 

Τη νοοτροπία αυτή εντόπισα στη μακραίωνη προφορική και γραπτή παράδοση και προσπαθώ επί μακρόν, να την ενσωματώσω στη νόησή μου και έτσι να επιτρέψω στη συμπεριφορά μου να καθορίζεται από αυτή τη νοοτροπία.

 

Αυτή η νοοτροπία χαρακτηρίζει όποιον, για καμία ύπαρξη, δεν έχει έχθρα, μα νιώθει κιόλας φιλία και συμπόνια, χωρίς τη σκέψη του ‘δικό μου’, χωρίς το συναίσθημα του ‘εγώ’, παραμένει ίδιος στη δυστυχία και στην ευτυχία, μακρόθυμος, ένας πνευματικός άνθρωπος, πού ‘ναι πάντα ευχαριστημένος, που ‘χει αυτοκυριαρχία κι ακλόνητη αποφασιστικότητα, με καρδιά και νου αφιερωμένα στην Αλήθεια. Εκείνος, που απ’ αυτόν ο κόσμος δεν θλίβεται κι αυτός δεν θλίβετ’ απ’ τον κόσμο, που είναι λεύτερος από χαρά, οργή, φόβο, άγχος. Αυτός που είναι δημιουργικά αδιάφορος, καθαρός, φιλόπονος, χωρίς προσκόλληση, ατάραχος, που απαρνιέται όλους τους καρπούς των έργων. Αυτός που δεν ευφραίνεται, δεν μισεί, δεν θρηνεί, δεν ποθεί, που απαρνιέται το ευχάριστο και το δυσάρεστο, κι είναι γεμάτος ευγνωμοσύνη. Αυτός που είν’ ίδιος σ’ εχθρό και σε φίλο, κι ακόμα στην εκτίμηση και στην περιφρόνηση, στο κρύο και στη ζέστη, ίδιος στην ευτυχία και στη δυστυχία, λεύτερος από προσκόλληση, που γι’ αυτόν μομφή κι έπαινος είν’ ίσα, που ‘ναι σιωπηλός, ευχαριστημένος μ’ ό,τι συναντά στο δρόμο του, που δεν προσκολλάται στα υλικά αγαθά, με σταθερή τη σκέψη και που είναι γεμάτος ευγνωμοσύνη.

 

Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να αναφέρω συνοπτικά ότι, γενικά, στις πολύπλοκες είτε πολυπαραγοντικές προβληματικές καταστάσεις, αρμόζουν συγκεκριμένες μέθοδοι επίλυσης αυτών των προβληματικών καταστάσεων. Στην προκείμενη περίπτωση, η προτεινόμενη μέθοδος έχει τελεολογικά και ολογραφικά χαρακτηριστικά.

 

Κατά την ταπεινή μου άποψη, ό,τι σήμερα, μας φαίνεται ως γιγαντιαίο πρόβλημα, ό,τι σήμερα μας φαίνεται ως επικίνδυνο ή απειλητικό, αύριο, εφόσον αρχίσουμε να φερόμαστε σαν να έχουμε υιοθετήσει την προτεινόμενη νοοτροπία, ίσως μας φαίνεται σαν απλό και τυπικό προβληματάκι σας τα δεκάδες ή εκατοντάδες προβληματάκια που ο καθένας μας συναντά καθημερινά στη δουλειά του και το επιλύει δίχως κόπο, δίχως στενοχώρια και δισταγμό.

 

Είναι κρίμα, να έχουμε τέτοια ζωντανή παράδοση πολιτισμού, να έχουμε τέτοια υπέροχη γλώσσα, να έχουμε τέτοια όμορφη χώρα και να έχουμε συμπολίτες με τέτοιες ασύλληπτες δυνατότητες ανάπτυξης και να καταντάμε να φανταζόμαστε ότι δεν μπορούμε να κατακτήσουμε την προκοπή ειρηνικά και μη βίαια.

 

Είναι κρίμα, τόσοι πολλοί λαοί να αντιμετωπίζουν τόσο ουσιώδη προβλήματα και να στερούμε από τους εαυτούς μας την ασύλληπτη χαρά να πλησιάσουμε αυτούς τους λαούς, να τους γνωρίσουμε ουσιωδώς, να γίνουμε φίλοι αγαπημένοι και να μοιραστούμε μαζί τους το βίωμα της από κοινού επίλυσης των προβλημάτων τους.

 

Ό,τι περιλαμβάνει αυτό το κείμενο είναι μόνο λόγια. Την αλήθεια ή το ψεύδος αυτών των λόγων, μόνο η πρακτική εφαρμογή μπορεί να το αποκαλύψει.

 

Καλή επιτυχία!

 

Υ.Γ.: η φωτογραφία από εδώ.