Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 815 επισκέπτες συνδεδεμένους

Framing Dissidents

  

Επικοινωνία

Location: Berlin, Germany

Only send SMS +41762833777

Citizen Band Radio:

- Call-channel: 1 FM (frequency modulation)

- Call-sign: EB-1142

CIA's Child Sex Slaves

  

Πατριώτη S.O.S.

  

Greek Dissidents Political Persecution



 

A Greek Government In Exile

  

60+ Trillion Euros Dispute for Greece's Minerals



 

21/06/2020 International Protests

 

Robbed at Copenhagen

 

George Bobolas

 

Prespes-Agreement Superimposed-Reality Ruthless-Propaganda

 

 

 

 

Mielke - Chrisochoidis

 

O/L to British P/M

 

O/L to E. Macron

 

Accountability-Free Genocides

 

Militarized "psychiatry"

 

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Ποιοι δικαιούνται να ομιλούν; PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Πέμπτη, 16 Δεκέμβριος 2010 18:20

lawΤα επαχθή δημοσιονομικά μέτρα που επέβαλε το Δ.Ν.Τ. καθώς επίσης και η γενικότερη οικονομική, κοινωνική και πολιτική κατάσταση της χώρας μας, έχουν ξεσηκώσει μια θύελλα αντιδράσεων από πολίτες που νιώθουν ότι αδικούνται.

 

«Το δίκαιο εμφανίζεται ως συνάρτηση της κυρίαρχης σε κάθε συγκεκριμένη κοινωνία και σε κάθε περίοδο ανθρωπολογίας: Δηλαδή της κοινής αντίληψης (εμπεδωμένης – συνειδητά ή ανεπίγνωστα – παραδοχής) για το τι είναι ο άνθρωπος, ποια η ιδιαιτερότητα και το ‘νόημα’ της ύπαρξής του, ποιος ο στόχος της βιοτής και της καθημερινής του πράξης». [σ. 40, *]

 

Δηλαδή, αλλιώς καταλαβαίνουμε το τι είναι δίκαιο και άλλες απαιτήσεις δικαίου θα προβάλλουμε, όταν έχουμε δεχτεί ότι ο άνθρωπος είναι μια βιολογική μονάδα ομοειδούς συνόλου, και αλλιώς όταν δεχόμαστε ότι ο κάθε άνθρωπος υπάρχει με ένα δικό του μοναδικό τρόπο και ότι ο τρόπος αυτός φανερώνεται στις σχέσεις του με άλλους ανθρώπους και στη επιλογή του, η βιολογική του επιβίωση να μην αποτελεί, πάντα, την πρώτη του προτεραιότητα.

Οι πολίτες είναι πολύ θυμωμένοι επειδή η οικονομική ελίτ μεταχειρίστηκε τους πολίτες σαν αυτοί να ήταν βιολογικές μονάδες ομοειδούς συνόλου· εξ ου και η υπεξαίρεση του δημόσιου πλούτου, τα υποβιβαστικά της νοημοσύνης ΜΜΕ, το μη ανεξάρτητο πολιτικό σύστημα, η καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, το νόθο δημοκρατικό πολίτευμα, η υποβάθμιση της παιδείας και των υπολοίπων θεσμών, κ.λπ.

Ο θυμός των πολιτών, εξυπονοεί και προϋποθέτει ότι οι πολίτες ενστερνίζονται το δεύτερο είδος δικαίου, δηλαδή, εκείνο που εδραιώνεται στο σεβασμό του συνανθρώπου ως πρόσωπο, δηλαδή ως μια μοναδικότητα που για να ζήσει πραγματικά προϋποτίθεται ο σεβασμός της ελευθερίας του να συνάπτει με τους συνανθρώπους του προσωπικές σχέσεις εντός ενός κοινωνικού περιβάλλοντος επιδεκτικού, ειδικά, λογικών και αρμονικών σχέσεων.

Αν η προϋπόθεση αυτή δεν εκπληρωνόταν, δηλαδή, αν οι θήτες και τα θύματα ενστερνίζονταν τις ίδιες αρχές δικαίου, τότε, ουδείς θα εδικαιούτο να διαμαρτύρεται, παρά μόνο να καυγαδίζει για το ποιος θα πάρει περισσότερο παρά και περισσότερο μπαξίσι.

Ας υποθέσουμε ότι οι διαμαρτυρόμενοι πολίτες, πράγματι ενστερνίζονται τις ανθρωπιστικές αρχές δικαίου και άρα, εκδέχονται τη μοναδικότητα και την αναγκαιότητα λογικής και αρμονικής κοινωνικότητας του ανθρώπου. Τότε, τίθεται το εξής ερώτημα:

 

«Αν οι πολίτες που διαμαρτύρονται σήμερα, πράγματι χαρακτηρίζονταν και εφάρμοζαν στην πράξη, κατά τις προηγούμενες τρεις δεκαετίες, εκείνες τις αρχές δικαίου που αρμόζουν σε ένα υπαρκτικά ακέραιο πολίτη, τότε, πώς η πολιτεία μας, οι πολίτες και όλοι οι θεσμοί, έφτασαν στο σημερινό κατάντημα;».

 

Οι πολίτες που, σήμερα, διαμαρτύρονται, ποιες ήταν οι επιλογές του, κατά τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, σε σχέση με τα καθήκοντά τους συμβολής στην οικοδόμηση ενός κοινωνικού περιβάλλοντος εντός του οποίου θα πρυτανεύουν, οι ατομικές και οι δημοκρατικές ελευθερίες και οι λογικές και αρμονικές σχέσεις;

Ποιες ήταν οι επιλογές τους, ιδιαιτέρως στις περιπτώσεις που αυτοί ευρίσκονταν σε θέση ισχύος και απέναντί τους ευρίσκονταν συνάνθρωποί τους σε θέση αδυναμίας; Στις περιπτώσεις αυτές τίμησαν έμπρακτα, εκείνες τις αρχές δικαίου πάνω στις οποίες, σήμερα, στηρίζουν τις διαμαρτυρίες και τις φωνές τους;

 

Χρήσιμο, ίσως, θα ήταν, κάθε πολίτης να δώσει τη δική του απάντηση σ’ αυτά τα ερωτήματα αφού προηγουμένως πραγματοποιήσει τη δική του αυτοκριτική. Γιατί, οι φωνές και οι διαμαρτυρίες είναι ευκολότερες από την αλλαγή της προσωπικής νοοτροπίας και συμπεριφοράς, όμως, πιθανότερο είναι ότι από την σημερινή κρίση, η αναβάθμιση της νοοτροπίας και της συμπεριφοράς των πολιτών θα είναι εκείνη που θα μας βγάλει από αυτήν και όχι, μόνες τους οι φωνές και οι διαμαρτυρίες.

 

 

Υ.Γ. 1: επέλεξα να εντάξω αυτό το άρθρο στην ενότητα «Συνεννόηση για Δράση» επειδή επιχειρεί να παρακινήσει τους πολίτες να δράσουν προς συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Υ.Γ. 2: * ISBN 960-353-041-7

Υ.Γ. 3: η φωτογραφία προέρχεται από το http://www.freewebs.com/adjcvwcc/justice2.bmp

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 16 Δεκέμβριος 2010 19:54