Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 728 επισκέπτες συνδεδεμένους

Framing Dissidents

  

Επικοινωνία

Location: Berlin, Germany

Only send SMS +41762833777

Citizen Band Radio:

- Call-channel: 1 FM (frequency modulation)

- Call-sign: EB-1142

CIA's Child Sex Slaves

  

Πατριώτη S.O.S.

  

Greek Dissidents Political Persecution



 

A Greek Government In Exile

  

60+ Trillion Euros Dispute for Greece's Minerals



 

21/06/2020 International Protests

 

Robbed at Copenhagen

 

George Bobolas

 

Prespes-Agreement Superimposed-Reality Ruthless-Propaganda

 

 

 

 

Mielke - Chrisochoidis

 

O/L to British P/M

 

O/L to E. Macron

 

Accountability-Free Genocides

 

Militarized "psychiatry"

 

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Πάντα εν σοφία εποίησας PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Τετάρτη, 24 Νοέμβριος 2010 02:34

loutros101124

 

1η πράξη

Συνομιλούσα τηλεφωνικώς, πριν από λίγες μέρες, με κάποιο πολύ υψηλόβαθμο πρόσωπο, εργαζόμενο σε κάποιο από τα λεγόμενα «κέντρα εξουσίας». Το πρόσωπο αυτό συγκαταλέγεται σε εκείνα, που με τις παραλήψεις τους συνέργησαν καίρια ώστε η πολιτεία μας να καταντήσει στο σημερινό σημείο. Από κάποιες περιγραφές που μου έκανε κατάλαβα, μάλιστα πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι το περιβάλλον του, συντηρητικοποιούσε, με σχεδόν θεμιτό τρόπο, τις απόψεις του για τα πολιτικά και τα κοινωνικά ζητήματα της πολιτείας μας.

Και τότε, από το νου πέρασε η σκέψη: «Κύριε, πάντα εν σοφία εποίησας».

 

2η πράξη 

Καθισμένος σε κάποια καφετέρια, μαζί με έναν γνωστό μου, ακροαζόμουνα το μακροσκελές κατηγορητήριο του συνομιλητή μου, σε βάρος των πολιτικών: που πτωχεύσανε την Ελλάδα…, που δεν μπορώ να ζήσω την οικογένειά μου…, που τα παιδιά μου είναι άνεργα…, που η ακρίβεια δεν αντέχεται…, που οι ματαιόδοξες σέκτες μας κυβερνάνε…, που οι διεθνείς συνομωσίες…, που οι μαφίες φταίνε…, που οι αμερικάνοι αυτό και εκείνο και τ' άλλο… και τελειωμό δεν είχε.

Κάποια στιγμή σκέφτηκα ότι, η καθημερινότητα του συνομιλητή μου ήταν, πράγματι, δύσκολη, αλλά ότι το σημαντικό ήταν το αν αυτός, άξιζε μια τέτοια καθημερινότητα. Οπότε σκέφτηκα να τον δοκιμάσω.

Έστρεψα, λοιπόν, τη συζήτηση στην ήδη γνωστή και στους δυό μας υπόθεση, ενός κοινού μας γνωστού ο οποίος ήταν δημόσιος υπάλληλος και ευσυνείδητος άνθρωπος και δεχόταν πιέσεις από διάφορα κυκλώματα της υπηρεσίας του για να μην είναι τόσο «ψείρας» σε ζητήματα ηθικής.  Ο συνομιλητής μου που εργαζόταν στην ίδια δημόσια υπηρεσία, αλλά σε βαθμολογικά πολύ υψηλότερη θέση, θα μπορούσε πολύ εύκολα να του παράσχει υποστήριξη. Όμως, η άποψή του ήταν ότι σε τέτοια ζητήματα ισχύει ο κανόνας, «ου μπλέξεις» και ότι, γενικά, στη ζωή είναι λάθος να αναλαμβάνεις εσύ τις όποιες πρωτοβουλίες, επειδή όλο και κάποιοι θα δυσαρεστηθούν και θα γίνουν εχθροί σου. Ότι θα πρέπει να αφήνεις τους άλλους να αναλαμβάνουν τις πρωτοβουλίες και μόνο αν σου ζητήσουν τη βοήθειά σου, τότε από τη θέση του διαιτητή και αν δεν βλάπτονται τα συμφέροντά σου, θα παραστήσεις ότι βοηθάς. Τον ρώτησα, γιατί να παραστήσεις ότι βοηθάς και όχι να βοηθήσεις πραγματικά; Μου απάντησε, γιατί οι άνθρωποι είναι αχάριστοι και γιατί αν βοηθήσεις, οι ευεργετηθέντες θα γίνουν εχθροί σου.

Και τότε, από το νου πέρασε η σκέψη: «Κύριε, πάντα εν σοφία εποίησας».

 

3η πράξη 

Οδεύοντας προς τη στάση του αστικού λεωφορείου, διέσχιζα την κεντρική πλατεία του χωριού μου. Αφού πέρασα δίπλα από το ηρώο, έστρεψα το βλέμμα μου προς τα δεξιά και αντίκρισα το ποτάμι και το σιδερένιο γεφυράκι (βλ. φωτό). Η μυρωδιά του νωπού χώματος ήταν μεθυστική, ενώ η ομορφιά της θέας μου έκοψε την ανάσα.

Και τότε, από το νου πέρασε η σκέψη: «Κύριε, πάντα εν σοφία εποίησας»

 

Κούφιοι Άνθρωποι

 

είμαστε οι κούφιοι άνθρωποι,
οι βαλσαμωμένοι άνθρωποι
σκύβοντας μαζί
κεφαλοκαύκι γεμισμένο άχυρο. Aλίμονο!
οι στεγνές φωνές μας όταν
ψιθυρίζουμε μαζί
είναι ήσυχες κι ανόητες
σαν άνεμος σε ξερό χορτάρι
ή πόδια ποντικών σε σπασμένο γυαλί
στο ξερό μας κελάρι

σχήμα χωρίς μορφή, σκιά χωρίς χρώμα,
παραλυμένη δύναμη, χειρονομία χωρίς κίνηση

αυτοί που πέρασαν
με ολόισια μάτια, στου θανάτου το άλλο βασίλειο
μας θυμούνται -αν καθόλου μας θυμούνται-
σαν κούφιους ανθρώπους
σα βαλσαμωμένους

μάτια δεν τολμώ να δω στα όνειρα
στου θανάτου το ονειρικό βασίλειο
αυτά δεν εμφανίζονται εκεί:
τα μάτια είναι
ηλιόφως σε μια σπασμένη κολώνα
εκεί, είναι ένα δέντρο χορεύοντας
και φωνές
στου ανέμου το τραγούδισμα
πιο μακρινές και πιο τελεστικές
από ένα μαραμένο αστέρι

ας είμαι όχι πιο κοντά
στου θανάτου το ονειρικό βασίλειο
ας φορέσω επίσης
τις μεταμφιέσεις
αρουραίου τρίχωμα, κοράκου δέρμα, κουρελούδες
σ' έναν αγρό
φερόμενος όπως φέρεται ο άνεμος
όχι πιο κοντά

όχι αυτή την τελική συνάντηση
στου λυκόφωτος το βασίλειο

αυτή είναι η νεκρή χώρα
αυτή είναι του κάκτου η χώρα
εδώ τα πέτρινα είδωλα
σηκώνονται, εδώ λαμβάνουν
την ικεσία ενός χεριού νεκρού ανθρώπου
κάτω απ' το σπίθισμα σβησμένου άστρου

αυτό είναι σαν αυτό
στου θανάτου το άλλο βασίλειο
ξυπνώντας μόνοι
την ώρα που είμαστε
τρέμοντας με τρυφερότητα
χείλη που θα φιλούσαν
κάνουν προσευχές σε τσακισμένες πέτρες

αόμματοι
αν δεν τα μάτια μας ξαναφανούν
όπως το αέναο άστρο
του πολύφυλλου ρόδου
στου θανάτου το λυκοφωτικό βασίλειο
η ελπίδα μόνο
των κενών ανθρώπων
των άδειων ανθρώπων

μεταξύ ιδέας
και πραγματικότητας
μεταξύ κίνησης
και δράσης
πέφτει η σκιά

μεταξύ αντίληψης
και δημιουργίας
πέφτει η σκιά

η ζωή είναι πολύ μακριά

μεταξύ πόθου
και σπασμού
μεταξύ δύναμης
και ύπαρξης
μεταξύ ουσίας
και πτώσης
πέφτει η σκιά
γιατί δικό σου είναι το βασίλειο

γιατί δική σου είναι η ζωή
γιατί η ζωή σου είναι δική σου
δική σου

αυτός είναι ο τρόπος που τελειώνει ο κόσμος
όχι μ' ένα πάταγο αλλά μ' ένα λυγμό

 

Μετάφραση: Ωχρά Σπειροχαίτη

  

  

A penny for the Old Guy

I

We are the hollow men
We are the stuffed men
Leaning together
Headpiece filled with straw. Alas!
Our dried voices, when
We whisper together
Are quiet and meaningless
As wind in dry grass
Or rats' feet over broken glass
In our dry cellar

Shape without form, shade without colour,
Paralysed force, gesture without motion;

Those who have crossed
With direct eyes, to death's other Kingdom
Remember us -- if at all -- not as lost
Violent souls, but only
As the hollow men
The stuffed men.

II

Eyes I dare not meet in dreams
In death's dream kingdom
These do not appear:
There, the eyes are
Sunlight on a broken column
There, is a tree swinging
And voices are
In the wind's singing
More distant and more solemn
Than a fading star.

Let me be no nearer
In death's dream kingdom
Let me also wear
Such deliberate disguises
Rat's coat, crowskin, crossed staves
In a field
Behaving as the wind behaves
No nearer --

Not that final meeting
In the twilight kingdom

III

This is the dead land
This is cactus land
Here the stone images
Are raised, here they receive
The supplication of a dead man's hand
Under the twinkle of a fading star.

Is it like this
In death's other kingdom
Waking alone
At the hour when we are
Trembling with tenderness
Lips that would kiss
Form prayers to broken stone.

IV

The eyes are not here
There are no eyes here
In this valley of dying stars
In this hollow valley
This broken jaw of our lost kingdoms

In this last of meeting places
We grope together
And avoid speech
Gathered on this beach of the tumid river

Sightless, unless
The eyes reappear
As the perpetual star
Multifoliate rose
Of death's twilight kingdom
The hope only
Of empty men.

V

Here we go round the prickly pear
Prickly pear prickly pear
Here we go round the prickly pear
At five o'clock in the morning.

Between the idea
And the reality
Between the motion
And the act
Falls the Shadow

For Thine is the Kingdom

Between the conception
And the creation
Between the emotion
And the response
Falls the Shadow

Life is very long

Between the desire
And the spasm
Between the potency
And the existence
Between the essence
And the descent
Falls the Shadow

For Thine is the Kingdom

For Thine is
Life is
For Thine is the

This is the way the world ends
This is the way the world ends
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper.

 

 

 T. S. Eliot

 

 

Υ.Γ. 1: επέλεξα να εντάξω αυτό το άρθρο στην ενότητα «Συνεννόηση για Δράση» προκειμένου να παρακινήσω τους πολίτες να δράσουν προς συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Υ.Γ. 2: μέρος του περιεχόμενου προέρχεται από
εδώ
http://monopoihmata.blogspot.com/2010/11/blog-post_23.html
και εδώ http://sobaresapopseis.blogspot.com/2010/11/blog-post_23.html

 

 

 

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 24 Νοέμβριος 2010 03:46