Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 649 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Location: Northern Germany

+4917667046073

Citizen Band Radio:

- Channels: 11-19 AM (amplitude modulation)

- Callsign: EB-1142

Accountability-Free Genocides

 

Militarized "psychiatry"

 

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Κοινότητες έντιμης αμοιβαιότητας PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Δράση για Ελευθερία - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Τετάρτη, 23 Δεκέμβριος 2009 23:24
 

 

Η ανάπτυξη ομάδων σχέσεων κοινωνίας μπορεί να λύσει το σημερινό κοινωνικό αδιέξοδο! Οι σχέσεις έντιμης αμοιβαιότητας με καλούς, δημιουργικούς ανθρώπους αποτελούν μοναδικό σωσίβιο για την αντιμετώπιση της σημερινής νοσηρής κοινωνικής κατάστασης.

Με το σημερινό κείμενο επιχειρούμε να ορίσουμε το πρόβλημα (στην ολιστική του διάσταση) που αντιμετωπίζουμε, εδώ στην πατρίδα μας, καθώς επίσης και την λύση του. Αρχικά θα παρουσιάσουμε την κατάσταση εκείνη που θεωρούμε ως επιθυμητή όσον αφορά τη ζωή, γενικά, ενός μέσου πολίτη. Στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε, πολύ συνοπτικά την επικρατούσα κατάσταση. Τελικά, θα δείξουμε, αφενός, τις κατευθύνσεις εκείνες προς τις οποίες δεν είναι πιθανό να υπάρξει βοήθεια για την επίλυση του προβλήματος και αφετέρου, την κατεύθυνση προς την οποία, λύση, υπάρχει.

 

Ζητούμενο

Ο πολίτης:

  • Να διαθέτει τουλάχιστο τα στοιχειώδη εκείνα μέσα (εργασία, κρατικές υποδομές, υγιείς κοινωνικές δομές, συνθήκες ειρήνης, κ.λπ.) τα οποία θα του εξασφαλίζουν ότι ούτε θα αντιμετωπίζει, ο ίδιος και η οικογένειά του, ούτε θα φοβάται ότι θα αντιμετωπίσει μια κατάσταση χρείας (είναι η κατάσταση εκείνη που θέτει σε κίνδυνο τον μεταβολισμό και επομένως την αυτοσυντήρηση). Μάλιστα, η διαθεσιμότητα των μέσων αυτών, δεν θα του θέτουν οποιονδήποτε περιορισμό, ούτε στην ανάπτυξη λογικών σχέσεων με άλλους πολίτες, ούτε στην έκφραση προσωπικής ετερότητας (δημιουργικής διαφορετικότητας).

  • Να μπορεί να συναντήσει (επειδή θα περιλαμβάνονται) στον κοινωνικό του περίγυρο υπαρκτικά ακέραια πρόσωπα και να συνάψει με αυτά λογικές και αρμονικές σχέσεις.


Δεδομένα

Η κατάσταση της πατρίδας μας και όσα συμβαίνουν στην καθημερινότητα των πολιτών είναι εφιαλτικά. Τα Μ.Μ.Ε. δείχνουν με εύσχημο τρόπο, μόνο, ελάχιστα από όσα συμβαίνουν. Ακόμη χειρότερο είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι πολίτες φέρονται σαν υπνωτισμένοι, μέσα στην πλαστική, καταναλωτική παραζάλη τους, μη αντιλαμβανόμενοι την τραγικότητα όσων συμβαίνουν γύρω τους.

 

  • Ένα 60-70% των ενηλίκων πολιτών (κατ’ εκτίμηση), με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στερείται ενός αναγκαίου βαθμού νηφαλιότητας.

  • Η εθνική μας οικονομία δεν είναι βιώσιμη. Ζούμε (ως χώρα, ως επιχειρήσεις και ως πολίτες) με δανεικά. Δεν παράγουμε (σχεδόν) τίποτα. Δεν γίνονται παραγωγικές επενδύσεις. Το οικονομικό μας σύστημα έχει διαμορφώσει μια τέτοια δομή η οποία, αφενός διοχετεύει (με άνισο τρόπο) τα χρήματα που προέρχονται από την Ε.Ε. είτε από τον κρατικό δανεισμό, σε μια χούφτα επιχειρηματικούς ομίλους και στη συνέχεια σε ένα τμήμα των πολιτών και αφετέρου έχει επιβάλει ένα καθεστώς διάχυτου εκμαυλισμού των πολιτών, των θεσμών και των κοινωνικών σχέσεων.

  • Ο αγοραίος ανταγωνισμός διαβρώθηκε από τα καρτέλ, ενώ εξορίστηκε κάθε δυνατότητα πραγματοποίησης ξένων επενδύσεων στη χώρα μας.

  • Η οικογένεια – ως θεσμός – έχει μεταλλαχθεί σε ένα είδος «σφηκοφωλιάς». Τα διαζύγια «θερίζουν» ζωές. Τα παιδιά υποφέρουν.

  • Οι ανθρώπινες κοινωνικές σχέσεις διαβρώθηκαν από την κατίσχυση του ενστίκτου επιβίωσης και εξελίχθηκαν σε σχέσεις είτε ανέντιμης αμοιβαιότητας είτε στυγνής εκμετάλλευσης.

  • Η αξιοκρατία εξέλιπε.

  • Το πολιτικό σύστημα όπως επίσης και το δικαστικό σύστημα έχουν εκπέσει σε μια κατάσταση χαμηλής αποδοτικότητας και αδυνατούν να λύσουν, αντίστοιχα, προβλήματα.

  • Οι πολίτες χαρακτηρίζονται από χαμηλή μέση κατά κεφαλήν καλλιέργεια.

  • Η πατρίδα μας δεν διαπνέεται από κάποιο δημιουργικό όραμα.

  • Βασικές υποδομές υπολειτουργούν (δημόσια υγεία, παιδεία, κ.λπ.)

  • Αποτελεί, πλέον, σπάνιο φαινόμενο να συναντήσεις κάποιο πολίτη με τον οποίο θα μπορέσει να υπάρξει συνεννόηση ακόμα και για ζητήματα αυτονόητα (κυρίως λόγο διάχυτου φόβου είτε διάχυτης έλλειψης εμπιστοσύνης και νηφαλιότητας).

Μέθοδος

Για την επίλυση του προβλήματος, δεν θα πρέπει να αναμένεται βοήθεια από:

  • Το πολιτικό σύστημα, κυρίως, γιατί τα πρόσωπα που εισέρχονται στο χώρο της πολιτικής μοιάζει να αντιλαμβάνονται με τραγική καθυστέρηση (αφού πρώτα υπαχθούν στην «αρμοδιότητα» του αδίστακτου «τσολιά» της ελληνοφρένειας) το γεγονός ότι προαπαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις, δεξιότητες και προφυλάξεις προκειμένου ένας πολιτικός να μπορέσει να αλληλεπιδράσει με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια, με άλλα ενδιαφερόμενα μέρη τα οποία χαρακτηρίζονται από πολλαπλές ασυμμετρίες.

  • Τα Μ.Μ.Ε. κυρίως για λόγους επιβίωσης. Αδυνατούν να ασχοληθούν άμεσα με τα θεμελιώδη προβλήματα (εξαρτησιογόνες ουσίες, αναποτελεσματικότητα κρατικών υπηρεσιών, κ.λπ.) της πατρίδας μας επειδή κάτι τέτοιο θα προσέβαλε την πλειοψηφία των πελατών τους. Κάτι τέτοιο και μάλιστα υπό τις παρούσες συνθήκες ισχυρού οικονομικού ανταγωνισμού μεταξύ των Μ.Μ.Ε. θα ήταν οικονομικά καταστροφικό για όποιο Μ.Μ.Ε. το τολμούσε. Ουδείς εκ των ιδιοκτητών Μ.Μ.Ε. μοιάζει διατεθειμένος να ρισκάρει τα κεφάλαιά του για να «βγάλει το φίδι απ’ την τρύπα» μόνος του, ενώ μια ενδεχόμενη συνεννόηση μεταξύ των ιδιοκτητών Μ.Μ.Ε. για συντονισμένη δράση δεν μπορεί να υπάρξει στην παρούσα συγκυρία, κατά την οποία «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη…». Απίθανο μοιάζει και το ενδεχόμενο συντονισμένης δράσης μεταξύ των δημοσιογράφων, κυρίως λόγω της αναγκαίας (για λόγους αντιμετώπισης της διελκυστίνδας με τους ιδιοκτήτες) οριζόντιας ολοκλήρωσης που έχει, ενδεχομένως, πραγματοποιηθεί στον επαγγελματικό τους χώρο, ειδικά υπό τη συνθήκη σχέσεων αμοιβαιότητας και αδιαφάνειας. Εδώ υπάρχουν δύο εξαιρέσεις. Η πρώτη αφορά ορισμένους δημοσιογράφους που τολμούν, μέσω πραγματικά υπέροχων άρθρων να μιλήσουν υπαινικτικά, έμμεσα, ανεπαίσθητα για τα θεμελιώδη κοινωνικά προβλήματα της πατρίδας μας. Άδοξη η ψυχωμένη τους προσπάθεια επειδή τα λεπτά τους μηνύματα δεν μπορούν να προκαλέσουν τον αναγκαίο κοινωνικό «σεισμό» που χρειάζεται για να βγουν κάποιοι πολίτες από το «λήθαργό» τους. Η δεύτερη, αφορά συγκεκριμένη τηλεοπτική εκπομπή. Οι άνθρωποι για να επιθυμήσουμε το αγαθό (είτε οτιδήποτε άλλο) χρειάζεται πρώτα να πιστέψουμε ότι αυτό, υπάρχει (έχει πραγματική υπόσταση). Η εκπομπή αυτή κρατά ζωντανή την πίστη μας (σε δύσκολα χρόνια) ότι εκείνο που χρειαζόμαστε για να παραμένουμε ανθρώπινοι, εξακολουθεί και υπάρχει, σήμερα, ζωντανό, μπροστά στα μάτια μας (η όποια σκηνοθεσία του πράγματος, πιστεύω, δεν υποβιβάζει αυτή την πολύτιμη υπηρεσία στην κοινωνία μας), άρα, μπορούμε βάσιμα να προσδοκούμε ότι μπορεί κάποτε να ανθίσει και στις δικές μας ζωές. Αυτή είναι – κατ’ εξαίρεση - η πολύτιμη συμβολή των Μ.Μ.Ε. στη λύση του προβλήματος.

  • Τους πανεπιστημιακούς, κυρίως επειδή, τόσο οι εγγενείς δομικές δυσλειτουργίες των Α.Ε.Ι, όσο και οι όχι πάντα διαφανείς διαδικασίες διαχείρισης των διαφόρων ερευνητικών κονδυλίων έχουν διαμορφώσει, εντός της πανεπιστημιακής κοινότητας, κλειστά συστήματα σχέσεων εξουσίας τα οποία μάλιστα χαρακτηρίζονται από σχέσεις περιορισμένης εμπιστοσύνης. Υπό τέτοιες συνθήκες ο μέσος πανεπιστημιακός νιώθει αρκετά ευάλωτος ώστε να αποφύγει να εμπλακεί σε διαδικασίες κοινωνικού μετασχηματισμού με υψηλό ρίσκο. Η μία και μοναδική τιμητική εξαίρεση φωνής, από τον πανεπιστημιακό χώρο, μέχρι στιγμής, δεν έχει καταφέρει να κινητοποιήσει μια κρίσιμη μάζα παραγόντων ικανών να επιφέρουν κοινωνική αλλαγή προς την κατεύθυνση της επίλυσης του προβλήματος.

  • Τον επιχειρηματικό κόσμο, κυρίως επειδή, πιθανότατα, έχει υιοθετήσει μια λύση σε ένα σημαντικό πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι: πώς να «κρατήσεις» μια επιχείρηση υπό τις σημερινές ακραίες κοινωνικές και ανθρωπολογικές συνθήκες. Η εσφαλμένη λύση: Δημιουργία κλειστού, οριζόντιου, συστήματος σχέσεων αμοιβαιότητας, το οποίο προληπτικά θα απομειώνει αδιακρίτως την ποικιλομορφία των εργαζομένων στις επιχειρήσεις. Ο επιχειρηματικός κόσμος, στο βαθμό που έχει υιοθετήσει πρακτικές αυτού του είδους, θα αντιμετώπιζε καταστάσεις μη αποφανσιμότητας εάν δοκίμαζε να ενστερνιστεί δομές μη βίας, ετερότητας, λογικής αναφορικότητας και υψηλής δημιουργικότητας, δηλαδή εκείνες τις δομές που θα μπορούσαν να του εξασφαλίσουν μακροχρόνια βιωσιμότητα.

Βασικές παράμετροι για την επίλυση του προβλήματος.

  • Η στοιχειώδης υποδιαίρεση της ανθρωπότητας δεν είναι το ένα πρόσωπο, αλλά είναι η μια ομάδα (π.χ. η οικογένεια, κ.λπ.). Ένα πρόσωπο μόνο του δεν μπορεί να αποτελέσει μια βιώσιμη κοινωνική οντότητα για διάφορους, ευνόητους λόγους. Ένας από αυτούς είναι ότι η γνώση προϋποθέτει (είναι) σχέση.

  • Ο πολίτης πρέπει να διαφυλάξει την ευθυκρισία του και την υπαρκτική του ακεραιότητα. Μεταξύ άλλων, αυτό σημαίνει όχι ναρκωτικά, όχι ψυχοτρόπες ουσίες, όχι «κακές» συναναστροφές. Όσοι πολίτες είναι ήδη ουσιοεξαρτημένοι, μπορούν (και αξίζει) να απεξαρτηθούν (αργά και προοδευτικά, δηλαδή με ασφάλεια) λαμβάνοντας βοήθεια και καθοδήγηση π.χ. από την ολιστική ιατρική (ας αποφύγουν να ζητήσουν βοήθεια από οποιαδήποτε ενδιαφερόμενα μέρη αποκομίζουν κέρδος από τη διάδοση των εξαρτησιογόνων ψυχοτρόπων ουσιών).

  • Είναι ένα κομβικό σημείο για την επίλυση του προβλήματος η ανάπτυξη λογικών και αρμονικών σχέσεων έντιμης αμοιβαιότητας, ειδικά, με άλλους δημιουργικούς πολίτες (υπαρκτικά ακέραιους). Λογικές και αρμονικές σχέσεις σημαίνει την αμφίπλευρη δυνατότητα σύνθεσης λογικών συνειρμών. Σημαίνει νηφαλιότητα και όσο γίνεται περισσότερη νοητική εκγύμναση (διάβασμα, συστηματική νοητική εξάσκηση κ.λπ.). Δημιουργικοί πολίτες θα πει ήδη εκδηλωμένη δημιουργικότητα (π.χ. ποίηση, μουσική, συγγραφή, καινοτομία, ηθοποιία, κέντημα, ανθοδετική, χόμπι, ιδιαίτερη επικοινωνιακή δεξιότητα, ρητορική ικανότητα, επιστημοσύνη, φιλομάθεια, πολυμάθεια, κ.λπ.). Είναι γνωστό ότι οι ουσιοεξαρτήσεις οποιασδήποτε μορφής «κουρεύουν» τον ψυχισμό του ανθρώπου και στερούν κάθε δημιουργικότητα, ενώ προκαλούν σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στη νοητική σφαίρα. Επομένως, η αναγνώριση του δημιουργικού, συνεννοήσιμου, νηφάλιου πολίτη είναι ευχερής. Σχέσεις έντιμης αμοιβαιότητας σημαίνει: δεν αναφερόμαστε ποτέ σε (ούτε ποτέ ακροαζόμαστε αναφορές για) πρόσωπο που δεν είναι παρόν, δεν ενεργούμε ποτέ σε βάρος τρίτου προσώπου, δεν καταδικάζουμε ποτέ ένα πρόσωπο βασιζόμενοι μόνο σε (κακόβουλες) φήμες.

  • Ολιγομελείς ομάδες σχέσεων κοινωνίας (π.χ. μέχρι 30 ατόμων) μπορούν να αναπτύξουν όλες εκείνες τις διεργασίες που θα καταστήσουν την ομάδα βιώσιμη. Μικρής κλίμακας παραγωγικές διαδικασίες είτε υπεργολαβική ανάληψη έργων παροχής υπηρεσιών, μπορεί να παρακάμψει τη νοσηρότητα που συνήθως ενέχεται στην εξαρτημένη εργασία, υπό τις παρούσες κοινωνικές συνθήκες. Ταυτόχρονα, προστατεύονται τα μέλη της από τη διάχυτη και καταστροφική κοινωνική εντροπία της παρούσας κοινωνικής συγκυρίας.

  • Οι ομάδες σχέσεων κοινωνίας θα πρέπει να προτιμήσουν ως γεωγραφικό τόπο ανάπτυξης των δραστηριοτήτων τους, τις επαρχιακές περιοχές της πατρίδας μας. Εκεί θα αξιοποιήσουν την ευεργετική αλληλεπίδραση με το φυσικό περιβάλλον, την ύπαρξη σχετικά φθηνής γης και την έλλειψη της νοσηρότητας των μεγαλουπόλεων.

  • Πληροφοριακή θωράκιση: Η λαϊκή χαιρεκακία σε συνδυασμό με ενδεχόμενες, δόλιες προθέσεις (προερχόμενες από διάφορες πλευρές) καταχειραγώγησης αυτών των ομάδων, υπαγορεύει την ζωτική ανάγκη, η εσωτερική δράση τους (η καθ’ όλα νόμιμη και δημιουργική) να μη γίνεται γνωστή στον κοινωνικό περίγυρο, καθώς επίσης και την τήρηση ενός όσο γίνεται χαμηλότερου κοινωνικού προφίλ.

  • Εντός των ομάδων σχέσεων κοινωνίας, δημιουργούνται θέσεις απασχόλησης οι οποίες παρέχουν στον πολίτη οικονομική επιβίωση και τη δυνατότητα αναβάθμισης της μόρφωσης και καλλιέργειάς του. Είναι ευνόητο ότι αυτές οι θέσεις εργασίας (εντός ομάδων σχέσεων κοινωνίας), διαχρονικά, θα προσελκύσουν τους ήδη εργαζόμενους σε συμβατικές θέσεις εργασίας πολίτες και με τον τρόπο αυτό θα συντελεστεί τελικά ο επιθυμητός κοινωνικός μετασχηματισμός.

  • Η διασύνδεση και οριζόντια ολοκλήρωση μεταξύ πολλών ομάδων σχέσεων κοινωνίας σε συνδυασμό με την προοδευτική μετάβαση πολιτών από συμβατικές θέσεις εργασίας σε άλλες, εντός ομάδων σχέσεων κοινωνίας αποτελεί την (ολιστική) λύση του προβλήματος της πατρίδας μας.

 

Συμβουλή προς δημιουργικούς νέους

Αγαπητοί νέοι/νέες,

  • Η διάχυτη (εκτός και εντός των οικογενειών) κοινωνική νοσηρότητα είναι πιθανό να σας στερήσει τη δυνατότητα να ζήσετε όμορφες και δημιουργικές ζωές. Όμως, μπορείτε να αντισταθείτε!

  • Μη περιμένετε βοήθεια από κανέναν άλλο παρά μόνο από προσωπικές σχέσεις που θα συνάψετε με συνομηλίκους σας οι οποίοι θα πρέπει οπωσδήποτε να είναι δημιουργικά και νηφάλια άτομα (και από τους γονείς σας αν δεν είναι ουσιοεξαρτημένοι). Αποφύγετε πάση θυσία συναναστροφές είτε συγκατοίκηση με ουσιοεξαρτημένα άτομα. Όπου δείτε ναρκωτικά είτε ψυχοφάρμακα γίνετε λούηδες! (Τα πλάγια πηδηματάκια δεν επαρκούν).

  • Ο γυμνασμένος νους και η ισχυρή διάκριση (τι είναι το σημαντικό, τι το ασήμαντο) αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου να μην καταλήξετε ενεργούμενα του οποιουδήποτε «νταβατζή». Γι αυτό διαβάζετε όσο περισσότερο μπορείτε (π.χ. λογοτεχνία, ποίηση, μαθηματικά, κ.λπ.).

  • Ο χρόνος είναι η ζωή σας! Μην επιτρέπετε σε κλέφτες να κλέβουν κομμάτια από το χρόνο (τη ζωή) σας. Καθορίστε μια συγκεκριμένη και μικρή χρονική διάρκεια εβδομαδιαίας παρακολούθησης τηλεόρασης. Επιλέξτε ποιοτικά ποιες εκπομπές θα παρακολουθήσετε. Μην πετάτε τη ζωή σας στην τηλεόραση.

  • Κρατάτε το στόμα σας κλειστό και μην διαδίδετε τις δραστηριότητες, τις σκέψεις και τις απόψεις σας. Ο κόσμος με τα ναρκωτικά και τα ψυχοφάρμακα τα έχει πάρει στο κρανίο εντελώς. Για τον ουσιοεξαρτημένο πολίτη, αποτελεί μια βίαιη, απειλητική και συγκλονιστική εμπειρία η δικαιολογημένη και τεκμηριωμένη απόρριψη των διαφόρων νοητικών «κουκουλιών» εντός των οποίων είναι εγκλωβισμένος. Για το λόγο αυτό αποφύγετε με κάθε τρόπο την κατάδειξη / επισήμανση όσων στραβών και ανάποδων παρατηρείτε στην οικογένεια είτε την κοινωνία γύρω σας. Κοινώς, κάντε την πάπια για να επιβιώσετε μέχρι να ωριμάσετε.

  • Αποφύγετε να «φορτώνεστε» σε οποιοδήποτε (πολιτικούς, δημοσιογράφους, κρατικές υπηρεσίες, δασκάλους, γονείς σας κ.λπ.). Αποτελεί συνηθισμένη παγίδα σε βάρος του πολίτη η πρόκληση τεχνιτών προβληματικών καταστάσεων προκειμένου κάποιοι «πονηροί» να καθιστούν την αφεντιά τους απαραίτητη. Ποτέ μην αντιδράτε αμέσως. Δώστε χρόνο, σκεφτείτε, αναγνωρίστε τα γιατί και τα πώς και τέλος προσπαθήστε να προσπεράσετε το οποιοδήποτε πρόβλημα χωρίς να φορτωθείτε σε κανέναν και αν γίνεται με δικά σας μέσα. Με τον τρόπο αυτό θα μειώσετε την πιθανότητα θυματοποίησής σας. (Το «μαύρισμα» στις εκλογές αποτελεί μια ασφαλή απάντηση σε όσους πολιτικούς δεν φροντίζουν την πατρίδα μας).

  • Αξιοποιήστε οποιαδήποτε «πηγή» γνώσης βρεθεί στο δρόμο σας. Άξιοι δάσκαλοι, καλός κινηματογράφος, καλά βιβλία. Η γνώση αποτελεί ζωτικό μέσο επιβίωσης.

  • Οι σχέσεις έντιμης αμοιβαιότητας με καλούς, δημιουργικούς ανθρώπους αποτελούν το μοναδικό σωσίβιο για την αντιμετώπιση της σημερινής νοσηρής κοινωνικής κατάστασης της πατρίδας μας. Οτιδήποτε άλλο σας πουν είναι απλώς, φούμαρα. Αποκλείστε από τη ζωή σας το κουτσομπολιό και μην καταδικάζετε συνανθρώπους σας μόνο επειδή τους έχει θέσει υπό δυσμένεια μια θεοπάλαβη κοινωνία.

  • Χτίστε ένα δικό σας δημιουργικό κόσμο, με τις δικές σας δημιουργικές σχέσεις με καλούς ανθρώπους. Είναι εφικτό!

Υ.Γ.: Ενέταξα το άρθρο αυτό στην ενότητα "Δράση για Ελευθερία" επειδή πιστεύω ότι, δυνητικά, θα μπορούσε να λειτουργήσει υποστηρικτικά για εκείνους που μοχθούν για την στερέωση είτε την ανάκτηση της ελευθερίας τους, τόσο της υπαρκτικής, όσο και της εξωτερικής.

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 22 Σεπτέμβριος 2012 18:51