Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 1093 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Εθνικές Εκλογές και Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης στη Βόρεια Ελλάδα PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Παρασκευή, 30 Νοέμβριος 2018 14:15
christosboumpoulis_090.JPG


    

Εθνικές Εκλογές και Κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης στη Βόρεια Ελλάδα


Η πολιτική κατάσταση στο τμήμα της Ελληνικής Επικράτειας που βρίσκεται βορείως της Λάρισας, εξ όσων γνωρίζω, είναι εξαιρετικά μη ικανοποιητική.

Για το ζήτημα αυτό, οι επερχόμενες Εθνικές Εκλογές έχουν βαρύνουσα σημασία.

Η εξομάλυνση της πολιτικής κατάστασης στη Βόρεια Ελλάδα, κατά τη γνώμη μου προϋποθέτει τα εξής:


1. Την οργάνωση των επόμενων Εθνικών Εκλογών και τον υπολογισμό και στη συνέχεια, την επαλήθευση, των εκλογικών αποτελεσμάτων, θα πρέπει να αναλάβουν, αποκλειστικά, κληρωτοί πολίτες οι οποίοι θα χρησιμοποιήσουν αποκλειστικά χειρογραφικές μεθόδους. Οι δικαστικοί λειτουργοί και οι δικηγόροι, ουδεμία ανάμιξη θα πρέπει να έχουν στις εν λόγω εκλογές.

2. Οι Έλληνες πολιτικά αντιφρονούντες θα συμμετάσχουν ως υποψήφιοι στις Εθνικές Εκλογές αφού προηγουμένως τερματιστεί η χρήση εναντίον τους κάθε αθέμιτου είτε παράνομου μέσου παραβίασης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων τους.


Εφόσον, οι επόμενες Εθνικές Εκλογές αναδείξουν στη θέση του πρωθυπουργού έναν ιθαγενή Έλληνα υποψήφιο, θεωρώ ως πιθανό το ενδεχόμενο της εφαρμογής, για την αποκατάσταση της ομαλότητας στην Βόρεια Ελλάδα, των παρακάτω Κυβερνητικών μέσω:


1. Επιβολή προσωρινής Κατάστασης Έκτακτης Ανάγκης στη Βόρεια Ελλάδα.

2. Μεταθέσεις κρατικών λειτουργών, δημοσίων υπαλλήλων, προσωπικού, Αρχών Ασφάλειας και Ενόπλων Δυνάμεων, ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού και του προσωπικού της τοπικής αυτοδιοίκησης, από τη Βόρεια Ελλάδα προς τη Νότια και αντίστροφα.

3. Επιβολή προσωρινών, περιοριστικών μέτρων του τομέα διακίνησης προϊόντων και παροχής υπηρεσιών, που αφορούν τρόφιμα και ποτά.

4. Επιβολή προσωρινών, περιοριστικών μέτρων του τομέα διακίνησης φαρμάκων και ιατρικών υπηρεσιών.

5. Εσπευσμένη εγκατάσταση, αξιοποιώντας τις εκεί υπάρχουσες, αργούσες βιομηχανικές υποδομές, βιομηχανικών μονάδων παραγωγής προϊόντων.

6. Επιβολή προσωρινών μέτρων ταχείας επέκτασης της αγροτικής και της κτηνοτροφικής παραγωγής.

7. Εσπευσμένη εγκατάσταση των αναγκαίων τεχνικών υποδομών για την αξιοποίηση των εκεί ευρισκόμενων γεωθερμικών ενεργειακών πηγών.

8. Εσπευσμένη διενέργεια γεωλογικών ερευνών για τον εντοπισμό του εκεί διαθέσιμου ορυκτού πλούτου.

9. Εσπευσμένη ίδρυση κέντρων ενημέρωσης του τοπικού πληθυσμού για θέματα που άπτονται, της Εθνικής Ασφάλειας και της Οικονομικής Ανάπτυξης.

10. Επιβολή μόνιμων μέτρων προστασίας των Εθνικών συμφερόντων από το ενδεχόμενο εκδήλωσης απειλών με μορφή “οικονομικής διείσδυσης”.


Από τη λήξη του θεωρούμενου ως “Ελληνικού Εμφύλιου Πολέμου” έως και σήμερα, η Βρετανική εποικιστική-αποικιοποίηση της Ελλάδας έχει προκαλέσει, την απώλεια αμέτρητων αθώων Ελλήνων πολιτών και μεγάλες καταστροφές, κάθε είδους, στην Ελλάδα και το Ελληνικό Έθνος.

Η ιθαγένεια και η ανθρώπινη ποιότητα των υποψηφίων, η προσωπική ασφάλεια, η ελευθερία και η ακεραιότητα (ψευδή ατυχήματα κ.λπ.) των πολιτικά αντιφρονούντων και η ποιότητα της καταμέτρησης των εκλογικών ψήφων, των επερχόμενων Ελληνικών Εθνικών εκλογών, ίσως, να καθορίσει, σε κάποιο βαθμό, μέσω της ποιότητας των αισθημάτων που θα εμπνεύσουν στα μέλη της διεθνούς κοινότητας, την ποιότητα του μέλλοντος, του Ηνωμένου Βασιλείου και των υπόλοιπων τεσσάρων Εθνών, που είναι υπεύθυνα για την σύγχρονη αποικιοκρατία.


Χρήστος Μπούμπουλης

οικονομολόγος


Υ.Γ.: Ας έλθωμεν τώρα στην έννοιαν Ιθαγένεια [pronounced “ithagenia”, C.B.], που είναι η ιδιότης του ιθαγενούς.
Η λέξις ιθαγενής και ιθαιγενής (Όμηρος: «Οδύσεια» Ξ 203) προέρχεται από το ιθύς, που σημαίνει «κατ’ ευθείαν» (Ε. Κοφινιώτη «Λεξικόν ομηρικόν» σελ. 157, Ν. Δασκαλάκη: «Λεξικόν ετυμολογικόν της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης» σελ. 209, J Hofmann: «Ετυμολογικόν Λεξικόν της Αρχαίας Ελληνικής» σελ. 140 κ.α) και από το «γένος», που σημαίνει την φυλήν. Έχομεν λοιπόν σύνθεσιν των ιθύς+γένος και ιθαγενής καλείται ο έχων κατ’ ευθείαν σχέσιν με γένος
. Στην Αρχαίαν Ελληνικήν Γλώσσαν ιθαγενής ονομάζεται ο γνήσιος προς συγκεκριμένον γένος. Κατά συνέπειαν το περιεχόμενον της ιθαγενείας είναι φυσικόν γεγονός (όχι επίκτητον) και ειδικώτερον φυλετικόν.
Η έννοια του ιθαγενούς απαντάται στον Ηρόδοτον («Ιστορία»6,53) στον Αισχύλο («Πέρσαι» 306) στον Στράβωνα («Γεωγραφικά» 7,7,8)κ.τ.λ. Χάριν της ετυμολογίας σημειούμεν, ότι το ιθύς προέρχεται εκ του ρήματος ιθύω, που σημαίνει βαίνω κατ’ ευθείαν. Το ιθύω να μη συγχέεται με το ιθύνω, που σημαίνει κυβερνώ π.χ. ιθύνουσα τάξις.
Αντίθετον του ιθαγενούς είναι ο μετανάστης, ο οποίος είναι ο άνθρωπος, που έφυγε από την χώραν του και ήλθε εις μίαν άλλην. Η λέξις μετανάστης αναφέρεται ήδη από την εποχήν την Ομήρου. Μάλιστα οι Αρχαιοέλληνες, περιεφρόνουν τους μετανάστας, ως κατωτέρους λαούς και η λέξις «μετανάστης» εχρησιμοποιείτο «συνήθως ως λέξις ονειδιστική» (Δ.Δημητράκου, ενθ. ανωτ. τομ. 9, σελ. 4619). Στην «Ιλιάδα»(Ι,648) επί παραδείγματι ο Αχιλλεύς διαμαρτύρεται στον Αίαντα, δια την συμπεριφοράν του Αγαμέμνονος απέναντί του. Ο ήρως λέγει: οργίζεται η καρδιά μου, σαν θυμηθώ πόσον προσβλητικώς μου εφέρθη ο υιός του Ατρέως ωσάν να ήμουν κάποιος μετανάστης, δίχως τιμήν: «αλλα μοι οιδάνεται κραδίη χόλω οππότε κείνην μνήσομαι, ως μ’ ασύφηλον εν Αργείοισιν ερεξεν Ατρεΐδης ως ει τιν’ ατίμητον μετανάστην». Και αλλού, δια να παραθέσω ακόμη ένα παράδειγμα εκ του πλήθους που έχω, ο Ηρόδοτος («Ιστορία»Ζ, 161) εμφανίζει τον «Αθηναίων άγγελον» να δηλώνη στον βασιλέα των Συρακουσίων Γέλωνα, ότι οι Αθηναίοι δεν είναι μετανάσται: «ου μετανάσται».
Στο πρώτον παράδειγμα ο μεταφραστής των εκδόσεων του «Παπύρου» το πεντακάθαρον «ατίμητον μετανάστην» το μεταφράζει (!) εις «ασήμαντο μέτοικο»!! μολονότι ο Αχιλλεύς σαφέστατα ομιλεί δι’ «ατίμητον μετανάστην». Διατί ο μετανάστης έγινε μέτοικος; Και διατί ο ατίμητος (δίχως τιμή) έγινε ασήμαντος;
Στο δεύτερον παράδειγμα πάλιν ο μεταφραστής των εκδόσεων του «Παπύρου» το πεντακάθαρον «ου μετανάσται» το μεταφράζει! εις «δεν έχομεν αλλάξει κατοικίαν»!! μολονότι ο άγγελος των Αθηναίων δηλώνει «ου μετανάσται». Διατί το «ου μετανάσται» έγινε «δεν έχομεν αλλάξει κατοικίαν»; και πώς ένα Έθνος ν’ αλλάξη κατοικίαν; Ακόμη ο μεταφραστής την αναφοράν του αγγέλου, ότι οι Αθηναίοι είναι «αρχαιότατον μεν έθνος» την μεταφράζει ως «αρχαιότατον λαόν της Ελλάδος». Το Έθνος φαίνεται τον ενοχλεί και το έκανε λαόν. Μα ο άγγελος ανεφέρθη εις έθνος κι’ όχι εις λαόν. Προφανώς ο μεταφραστής είναι «προοδευτικός» και μεταφράζει κατά τας πεποιθήσεις του, μη σεβόμενος το Αρχαίον κείμενον.

Η υπηκοότης είναι αποκλειστική νομική πράξις. Κάποιος, ο οποιοσδήποτε δύναται να αποκτήση την υπηκοότητα οποιουδήποτε κράτους, εφόσον πληροί τας προϋποθέσεις, που προβλέπει η νομοθεσία εκείνου του κράτους.
Η υπηκοότης δεν επιδρά επί της ιθαγενείας και αντιστρόφως. Εάν ένας Έλλην μεταβή στην Κίνα και δια ποικίλους λόγους του δοθή η κινεζική υπηκοότης ασφαλώς δεν έγινε Κινέζος. Η υπηκοότης αυταποδείκτως δεν μεταβάλλει την φυλετικήν υπόστασιν των ανθρώπων.
Ο Έλλην ιθαγενής, που αποκτά την κινεζικήν υπηκοότητα δεν έπαυσε αυτομάτως να είναι Έλλην ιθαγενής και οι απόγονοί του, τα παιδιά του κ.τ.λ. θα είναι Έλληνες ιθαγενείς κι’ όχι κινεζάκια. Τα ίδια ασφαλώς ισχύουν και δια τον ιθαγενή Κινέζον, που θα αποκτήση την Ελληνικήν υπηκοότητα.
Να προσθέσωμεν και τα εξής. Η υπηκοότης ως νομικόν κατασκεύασμα (νομοθέτημα) αλλάζει κατά την κρίσιν των νομοθετών. Σήμερον, δια να αναγνωρισθή ένας μετανάστης υπήκοος της Ελλάδος οφείλει να έχη κάποιους όρους, προϋποθέσεις. Αύριο η νομοθεσία αλλάζει τους όρους, προϋποθέσεις και δια να λάβη ο μετανάστης την Ελληνικήν υπηκοότητα υποχρεούται να συμμορφωθή, προς τας νέας διατάξεις, δια την χορήγησιν της υπηκόοτητος.
Απεναντίας στην ιθαγένειαν απουσιάζουν παντελώς νομικαί προϋποθέσεις ή όροι. Διότι εδώ τον μοναδικόν λόγον έχει η φύσις. Η ιθαγένεια ως βιολογική κατάστασις είναι αμετάβλητος και δεν υπόκειται εις ανθρωπίνους τεχνητάς, ρυθμίσεις.

Πηγή: http://autochthonesellhnes.blogspot.com/2014/10/blog-post_56.html

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 30 Νοέμβριος 2018 14:35