Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 630 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073 (SMS)

7/3/2017, 20:00

European Dissidents ALARM

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Συμμετοχή στην «Αγορά Πολιτών» PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Πολίτες - Πληροφορίες
Συντάχθηκε απο τον/την Διαχειριστής   
Δευτέρα, 07 Δεκέμβριος 2009 19:38

Συμμετοχή στην «Αγορά Πολιτών» 

 

Στην πολιτεία μας υπάρχουν πολίτες που θέλουν:

  • Στην καθημερινότητά τους να είναι, με δημιουργικό τρόπο, ο «εαυτός» τους.
  • Οι σχέσεις τους με τους συμπολίτες τους να είναι δημιουργικές και ευχάριστες.
  • Να είναι δημιουργικοί, τόσο στον επαγγελματικό τους χώρο, όσο και στην προσωπική τους ζωή, με τρόπο μάλιστα που να μη γίνονται βάρος στον οποιοδήποτε συμπολίτη τους, ούτε στο φυσικό περιβάλλον, με οποιοδήποτε τρόπο.

Οι πολίτες αυτοί ευλόγως θεωρούν ως προβληματική και απαράδεκτη τη σημερινή κατάσταση στην πολιτεία μας, στην οποία:

  • Κοντεύουν να έχουν τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο διάφορα συμφέροντα τύπου μαφιόζικης φατρίας (το ίδιο στυγνά και εγκληματικά, αν και με ευυπόληπτη εξωτερική εμφάνιση).
  • Οι πολίτες εκβιάζονται να ενταχθούν σε αυτές τις ομάδες συμφερόντων εντός των οποίων, αναπόφευκτα θα συμμετάσχουν, ενεργητικά είτε παθητικά, σε εγκλήματα, κατά της κοινωνίας, είτε κατά προσώπων, είτε κατά του περιβάλλοντος.
  • Υποβάλλονται σε εξουθενωτικές, πολυποίκιλες πιέσεις προκειμένου να συμβαδίσουν με τις μόδες των ψυχοφαρμάκων και των ναρκωτικών.
  • Τα συμβατικά (δηλαδή, τα ιδιωτικά και τα δημόσια) Μ.Μ.Ε. κάνουν στους πολίτες πλύση εγκεφάλου, ώστε οι πολίτες, να ξεχάσουν τον σεβασμό και την εκτίμησή τους για την ωριμότητα και την ευθυκρισία, να ξεχάσουν πόσο σημαντικό είναι ο άνθρωπος να έχει δημιουργικές και ευχάριστες προσωπικές σχέσεις με τους συμπολίτες του και πόσο σημαντικό είναι με δημιουργικό τρόπο να παραμένουν ο «εαυτός» τους, να ξεχάσουν τη μεγάλη αλήθεια ότι στην ανθρώπινη ζωή «όλα εδώ πληρώνονται».

Η επώνυμη συμμετοχή στην «Αγορά Πολιτών» είναι μια πράξη ωριμότητας η οποία βοηθά στην επίλυση των προβλημάτων της πολιτείας μας.

 

Η συμμετοχή στην «Αγορά Πολιτών» είναι εθελοντική (δεν υπάρχει υλική είτε χρηματική ανταμοιβή), ενώ δεν επιτρέπεται η διαφήμιση (ούτε η άμεση, ούτε η γκρίζα).

 

Οι συμμετέχοντες μπορούν να υποβάλλουν ελεύθερα (δηλαδή, χωρίς έλεγχο ή λογοκρισία, εφόσον αναλάβουν εγγράφως την ευθύνη για το περιεχόμενο των άρθρων και σχολίων τους, αλλιώς πριν την δημοσίευσή τους γίνεται προληπτικός έλεγχος για ενδεχόμενη ύπαρξη κακόβουλου περιεχομένου και μετά δημοσιεύονται) τα άρθρα και τα σχόλιά τους.

 

Όσοι συμμετέχουμε στην «Αγορά Πολιτών» παραδέχονται τις αρχές του ανθρωπισμού και απορρίπτουν πλήρως τη βία. Πιστεύουμε ότι η δημιουργική δύναμη του Λόγου είναι πολύ ισχυρότερη από τη δύναμη της βίας. Όμως, σήμερα στην πολιτεία μας τα όλα τα υπάρχοντα συμβατικά Μ.Μ.Ε. έχουν αποτύχει στον προορισμό τους με αποτέλεσμα ο Λόγος να μην βρίσκει διέξοδο προς την κοινή γνώμη και τη δημοσιότητα.

 

Στην αρχαία Αθήνα, η ελευθερία, η δικαιοσύνη, η παιδεία, η ισονομία, η ελευθερία του λόγου, η κοινωνικότητα, η συνεισφορά στα κοινά είναι όσα αναπτύχθηκαν μέσα στον θεσμό της Αρχαίας Αγοράς. Αυτή ήταν το κέντρο της δημόσιας ζωής των Αθηναίων στους αρχαίους χρόνους.

 

Η λέξη "Αγορά" προέρχεται από το ρήμα αγείρω, δηλαδή, συναθροίζω και στη συνέχεια αγορεύω, που σημαίνει ομιλώ δημοσίως. Η ετυμολογία της λέξης είναι σχετική με τον πολύμορφο ρόλο της αρχαίας Αγοράς όπου ξετυλίγεται η καθημερινή ζωή των αρχαίων Αθηναίων.

 

Η Αγορά ήταν έδρα της διοίκησης, της δικαιοσύνης αλλά και ο κύριος χώρος για το εμπόριο και τις επιχειρήσεις. Στα προκλασικά χρόνια, η Αγορά ήταν επιπλέον τόπος συνάθροισης της Εκκλησίας του Δήμου, του λαού της Αθήνας, και συνάμα, σκηνή για θεατρικούς αγώνες και αθλητικές επιδείξεις.

 

Σε όλες τις εποχές από τα αρχαϊκά χρόνια ως το 267 μ.Χ. που καταστρέφεται ολοσχερώς από τους Ερούλους, η Αγορά υπήρξε, επίσης, προσφιλές εντευκτήριο για τις κοινωνικές και πνευματικές σχέσεις των Αθηναίων. Ήταν η καρδιά της αρχαίας Αθήνας.

 

Κλειδί για την ορθή λειτουργία μιας Αγοράς ήταν η ελευθερία πρόσβασης σε αυτήν, όλων των πολιτών. Ο μη αποκλεισμός πολιτών προφύλασσε αποτελεσματικά την προκοπή της πολιτείας από εκείνες τις λαθροχειρίες με τις οποίες οι μειοψηφίες μπορούσαν να καταδυναστεύουν το σύνολο της πολιτείας.

 

Τον κοινωνικό ρόλο της αρχαίας Αγοράς επιθυμεί να αναλάβει η «Αγορά Πολιτών», αποβλέποντας, μόνο, στην προκοπή των πολιτών και της πολιτείας μας συνολικά, ενώ οι συμμετέχοντες, σε αυτή την ίδια προκοπή και μόνο, αποσκοπούν.

 

Χρήστος Μπούμπουλης


Συμμετοχή στην «Αγορά Πολιτών» (πιό τεχνοκρατική διατύπωση)

 

Στην πολιτεία μας υπάρχουν πολίτες που επιθυμούν να ζουν:

  • Απολαμβάνοντας ακέραια την δημιουργική τους ετερότητα.
  • Συνάπτοντας ελεύθερα, λογικές και αρμονικές σχέσεις με τους συνανθρώπους τους.
  • Αφιερώνοντας το χρόνο που τους χαρίστηκε, δημιουργώντας, με τρόπο που δεν βλάπτει, ούτε τους συνανθρώπους τους, ούτε το φυσικό περιβάλλον.

Οι πολίτες αυτοί ευλόγως θεωρούν ως προβληματική και απαράδεκτη τη σημερινή κατάσταση στην πολιτεία μας, στην οποία:

  • Τείνουν να κυριαρχήσουν κοινωνικά μορφώματα τύπου μαφιόζικης φατρίας (το ίδιο στυγνά και εγκληματικά, αν και συγκεκαλυμμένα).
  • Οι πολίτες εκβιάζονται να ενταχθούν σε αυτά τα κοινωνικά μορφώματα εντός των οποίων, αναπόφευκτα θα συμμετάσχουν, ενεργητικά είτε παθητικά, σε εγκλήματα, κατά της κοινωνίας, είτε κατά προσώπων, είτε κατά του περιβάλλοντος.
  • Υποβάλλονται σε εξουθενωτικές, πολυποίκιλες πιέσεις προκειμένου να προσχωρήσουν σε ένα τρόπο του βίου ο οποίος βασίζεται στην ουσιοεξάρτηση από νευροτοξικές χημικές ουσίες.
  • Τα συμβατικά (δηλαδή, τα ιδιωτικά και τα δημόσια) Μ.Μ.Ε. υποβάλλουν τους πολίτες σε μία, οιονεί πλύση εγκεφάλου, προκειμένου οι πολίτες, να απολέσουν τις αισθήσεις του ιερού και του νοήματος της ανθρώπινης ζωής, να ξεχάσουν πόσο σημαντικό είναι ο άνθρωπος να συνδέεται με τους συνανθρώπους του με αρμονικές και λογικές σχέσεις και πόσο σημαντικό είναι να διατηρεί την ετερότητά του, να ξεχάσουν την πραγματικότητα του βίου που λέει πως όσο περισσότερο δίνεις στο συνάνθρωπό σου, τόσο περισσότερο πλούσιος γίνεσαι, ενώ, όσο περισσότερα αρπάξεις από τον συνάνθρωπό σου, όσο περισσότερο τον βλάψεις, τόσο φτωχότερος γίνεσαι.

Συμμετέχοντας επωνύμως στην «Αγορά Πολιτών» ασκούμε το λειτούργημα του Πολίτη και αγωνιζόμαστε για την επίλυση των προβλημάτων της πολιτείας μας.

 

Η συμμετοχή στην «Αγορά Πολιτών» είναι εθελοντική (δεν υπάρχει υλική είτε χρηματική ανταμοιβή), ενώ δεν επιτρέπεται η διαφήμιση (ούτε η άμεση, ούτε η γκρίζα).

 

Οι συμμετέχοντες μπορούν να υποβάλλουν ελεύθερα (δηλαδή, χωρίς έλεγχο ή λογοκρισία, εφόσον αναλάβουν εγγράφως την ευθύνη για το περιεχόμενο των άρθρων και σχολίων τους, αλλιώς πριν την δημοσίευσή τους γίνεται προληπτικός έλεγχος για ενδεχόμενη ύπαρξη κακόβουλου περιεχομένου και μετά δημοσιεύονται) τα άρθρα και τα σχόλιά τους.

 

Όσοι συμμετέχουμε στην «Αγορά Πολιτών» ενστερνιζόμαστε τις αρχές του ανθρωπισμού και απορρίπτουμε πλήρως τη βία. Πιστεύουμε ότι η δημιουργική δύναμη του Λόγου είναι πολύ ισχυρότερη από τη δύναμη της βίας. Όμως, σήμερα στην πολιτεία μας τα όλα τα υπάρχοντα συμβατικά Μ.Μ.Ε. έχουν εκμαυλιστεί με αποτέλεσμα ο Λόγος να μην βρίσκει διέξοδο προς την κοινή γνώμη και τη δημοσιότητα.

 

Στην αρχαία Αθήνα, η ελευθερία, η δικαιοσύνη, η παιδεία, η ισονομία, η ελευθερία του λόγου, η κοινωνικότητα, η συνεισφορά στα κοινά είναι όσα αναπτύχθηκαν μέσα στον θεσμό της Αρχαίας Αγοράς. Αυτή ήταν το κέντρο της δημόσιας ζωής των Αθηναίων στους αρχαίους χρόνους.

 

Η λέξη "Αγορά" προέρχεται από το ρήμα αγείρω, δηλαδή, συναθροίζω και στη συνέχεια αγορεύω, που σημαίνει ομιλώ δημοσίως. Η ετυμολογία της λέξης είναι σχετική με τον πολύμορφο ρόλο της αρχαίας Αγοράς όπου ξετυλίγεται η καθημερινή ζωή των αρχαίων Αθηναίων.

 

Η Αγορά ήταν έδρα της διοίκησης, της δικαιοσύνης αλλά και ο κύριος χώρος για το εμπόριο και τις επιχειρήσεις. Στα προκλασικά χρόνια, η Αγορά ήταν επιπλέον τόπος συνάθροισης της Εκκλησίας του Δήμου, του λαού της Αθήνας, και συνάμα, σκηνή για θεατρικούς αγώνες και αθλητικές επιδείξεις.

 

Σε όλες τις εποχές από τα αρχαϊκά χρόνια ως το 267 μ.Χ. που καταστρέφεται ολοσχερώς από τους Ερούλους, η Αγορά υπήρξε, επίσης, προσφιλές εντευκτήριο για τις κοινωνικές και πνευματικές σχέσεις των Αθηναίων. Ήταν η καρδιά της αρχαίας Αθήνας.

 

Κλειδί για την ορθή λειτουργία μιας Αγοράς ήταν η ελευθερία πρόσβασης σε αυτήν, όλων των πολιτών. Ο μη αποκλεισμός πολιτών προφύλασσε αποτελεσματικά την προκοπή της πολιτείας από εκείνες τις λαθροχειρίες με τις οποίες οι μειοψηφίες μπορούσαν να καταδυναστεύουν το σύνολο της πολιτείας.

 

Τον κοινωνικό ρόλο της αρχαίας Αγοράς επιθυμεί να αναλάβει η «Αγορά Πολιτών», αποβλέποντας, μόνο, στην προκοπή των πολιτών και της πολιτείας μας συνολικά, ενώ οι συμμετέχοντες, σε αυτή την ίδια προκοπή και μόνο, αποσκοπούν.

 

Χρήστος Μπούμπουλης

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 24 Δεκέμβριος 2009 10:15