Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 1075 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Ανέκδοτο: Χάζαροι Υπερασπιστές της Ελλάδας PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Κυριακή, 02 Σεπτέμβριος 2018 20:54
Crete: Incredible Hospitality

www.youtube.com/watch?v=A40iNV_e7DU

Ανέκδοτο: Χάζαροι Υπερασπιστές της Ελλάδας

Το παρόν άρθρο διέπεται από κανέναν ρατσισμό. Ο ρατσισμός και ο συγγραφέας του παρόντος άρθρου αποτελούν δύο έννοιες αμοιβαία αποκλειόμενες.
Το γεγονός ότι δεν είμαι ρατσιστής, ωστόσο, διόλου σημαίνει ότι αδυνατώ να αντιληφθώ εγκλήματα τα οποία βασίζονται στον έμπρακτο ρατσισμό, είτε, των ηθικών αυτουργών, είτε, των φυσικών αυτουργών, αυτών των εγκλημάτων.
Αφορμή της συγγραφής του παρόντος άρθρου υπήρξε ένα σύνολο απόψεων οι οποίες μπορεί να μου απευθύνθηκαν μέσω του διαδικτύου σχετικά με συλλογικά ζητήματα τα οποία εξέθεσα σε προηγούμενα δημοσιευμένα άρθρα μου.
Τις εν λόγω απόψεις τις θεωρώ, περίπου, ανέκδοτα.
Ας προσπαθήσω να θέσω ξεκάθαρα ό,τι νομίζω ότι ισχύει ως δεδομένο:

- Προϋπόθεση εκδήλωσης μιας πολεμικής, σύγκρουσης, είτε, οιονεί σύγκρουσης, αποτελεί η ύπαρξη ενός διακυβεύματος επί του εδάφους. Ένα τέτοιο διακύβευμα δεν μπορεί να υποκατασταθεί από οποιαδήποτε άλλη, αυτοαναφορική εκπλήρωση.
- Προϋπόθεση μιας, οποιουδήποτε είδους κατάκτησης αποτελεί η προϋπάρχουσα δυνατότητα, εκ μέρους του δυνητικού κατακτητή, "εξυπηρέτησης" των αναγκών εκείνου το οποίο κατακτείται.

Για να μην σπαταλώ, ούτε τον πολύτιμο χρόνο του αναγνώστη, ούτε και τον δικό μου, ας μιλήσω δίχως περιστροφές.
Στον βαθμό που έχω αντιληφθεί ορθά τους ισχυρισμούς ορισμένων αναγνωστών των άρθρων μου, οι οποίοι είναι ελληνόφωνοι και κάτοχοι Ελληνικής υπηκοότητας και Χαζαρικής εθνικότητας και συνείδησης, πολίτες, αυτοί οι αναγνώστες ενεργούν ως υπερασπιστές της Ελλάδας εναντίον Ελλήνων πατριωτών οι οποίοι, ισχυρίζονται οι πρώτοι, ότι θέλουν να την καταστρέψουν.
Αυτά, κατ' ουσίαν, είναι ανέκδοτα, στην καλύτερη εκδοχή.

- Η οποιουδήποτε είδους κατάκτηση προϋποθέτει ενσυναισθησία· κατακτώ, σημαίνει, κατ' ουσίαν, υπηρετώ, επειδή θέλω και μπορώ, τις πραγματικές ανάγκες εκείνου που έχω κατακτήσει.
- Οι Χάζαροι, παραδοσιακά, ουδέποτε διενεργούν κατακτητικούς πολέμους, αλλά, μεταλλάσσουν ταυτότητες.
- Για τους Χάζαρους, η βία ενέχει ένα χρηστικό χαρακτήρα ο οποίος είναι αλληλένδετος με τον βιοψυχικό τους οργανισμό.

Σύμφωνα με την προσωπική μου κοσμοεικόνα και την σχετική οπτική με την οποία αντιλαμβάνομαι την πολιτική, οι Χάζαροι είναι φύση αδύνατο, να υπάρξουν ως κατακτητές και εξίσου αδύνατο, να αναπτύξουν την οποιαδήποτε "πολεμική", με τρόπο ανάλογο εκείνου, άλλων φυλών.

Δεν είναι στις προθέσεις μου, ούτε, να προσβάλλω, μα ούτε και να προκαλέσω, τους Ελληνόφωνους Χαζάρους.
Γνωρίζω, σε κάποιο βαθμό, τις δυνατότητες, την έκταση και την δριμύτητα, της δράσης τους· για αυτά, κανέναν αντίλογο δεν επιθυμώ να εκφράσω.
Χαζάρικα Κχανάτα, σαν αυτό που φαντάζομαι ότι κατασκεύασαν οι Ελληνόφωνοι Χάζαροι, στην Ελλάδα, κατασκεύασαν και οι πρόγονοί τους στην Κίνα. Μάλιστα, ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και διδακτικόν μάλιστα, βρίσκω τον τρόπο με τον οποίο, οι Κινέζοι, κατάφεραν να ξεφορτωθούν από την επικράτειά τους, τα Κχανάτα αυτά.
Το γεγονός, λοιπόν, ότι, σύμφωνα με την αντίληψή μου και μάλιστα, υπό την κάλυψη υπεξηρεμένης Εθνικής ταυτότητας, κατασκευάστηκε Κχανάτο στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι θα αρχίσουμε να φαντασιωνόμαστε σύγχρονες "ηρωϊκούς" "Έλληνες" "υπερασπιστές" της "Ελλάδας" να διενεργούν "συγκρουσιακές" διεργασίες για την "υπεράσπισή" της από "βάρβαρους" Έλληνες πατριώτες.
Στην μεσοπολεμική Αυστρία, οι Χάζαροι είχαν εκτοπίσει, σχεδόν, απόλυτα όλες τις άλλες εθνότητες στους χώρους του θεάτρου και των άλλων τεχνών. Το καλλιτεχνικό ταλέντο των Χαζάρων είναι σεβαστό, αλλά, μέχρις εκεί.
Σε τι θέση θα βρεθούν οι Χάζαροι, εάν, ο μη γέννοιτο, οι Έλληνες ανταποδώσουμε σε εκείνους, εξ ίσου, το "δούλεμα" στο οποίο, οι Χάζαροι, επιχειρούν να μας υποβάλλουν;
Εν κατακλείδι, κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχει σύγκρουση ουσίας· δεν υπάρχει κατάκτηση ουσίας · η παρούσα κατάσταση, εκ φύσεως, δεν είναι διατηρήσιμη· εντός της Χαζαρικής βιοκοινότητας, η έννοια του κυρίαρχου ουδέποτε μπορεί να υπάρξει.
Στο πλαίσιο του αντίστοιχου πολιτισμικού παραδείγματος (και της αντίστοιχης κοσμοεικόνας) τα διάφορα Έθνη απολαμβάνουν, με τον τρόπο με τον οποίο, έκαστο, επιλέγει ποικίλες, "εορταστικές" και "ψυχαγωγικού" χαρακτήρα, εκδηλώσεις. Τούτο, δεν είναι ντροπή · αρκεί να μην συνοδεύεται από "δούλεμα", είτε, ασέβεια, σε βάρος άλλων Εθνών.

Χρήστος Μπούμπουλης
οικονομολόγος

Appendix

KHAZARS

KHAZARS , a national group of general Turkic type, independent and sovereign in Eastern Europe between the seventh and tenth centuries c.e. During part of this time the leading Khazars professed Judaism. The name is frequently pronounced with an a-vowel, as in the Greek Χάξαροι and Arabic Khazar (Ḥazar), but there are traces of a different pronunciation in Hebrew (Kuzari, pl. Kuzarim), Greek (Χότξιροι), and Chinese (Kʿo-sa). The name has been explained as having derived from Turkish qazmak ("to wander," "nomadize (?)"), or from quz ("side of mountain exposed to the north"). The latter etymology would account for the o/u-vowel in some forms of the name, for which no satisfactory explanation has been given.
The Origin of the Khazars

The Khazars, of Turkic stock, originally nomadic, reached the Volga-Caucasus region from farther east at some time not easily determinable.

They may have belonged to the empire of the Huns (fifth century c.e.) as the Akatzirs, mentioned by Priscus. This name is said to be equivalent to Aq-Khazar, i.e., White Khazars, as opposed to the Qara-Khazar or Black Khazars mentioned by al-Iṣṭakhrī (see below). The Khazars probably belonged to the West Turkish Empire (from 552 c.e.), and they may have marched with Sinjibū (Istämi), the first khāqān of the West Turks, against the Sassanid (Persian) fortress of Ṣul or Darband.

In the time of Procopius (sixth century) the region immediately north of the Caucasus was held by the Sabirs, who are referred to by Jordanes as one of the two great branches of the Huns (Getica, ed. Mommsen, 63). Masʿūdī (tenth century c.e.) says that the Khazars are called in Turkish, Sabīr (Tanbīh, ed. Cairo, 1938, 72).

In 627 (Theophanes, Chronographia, ed. De Boor, 1 (1883), 315) "the Turks from the East whom they call Khazars" under their chief, Ziebel, passed the Caspian Gates (Darband) and joined Heraclius at the siege of Tiflis.

In view of what is known of a dual kingship among the Khazars (see below), it would be natural to assume that Ziebel, described by Theophanes as "second in rank to the khāqān," was the subordinate Khazar king or beg. However, there are grounds for thinking that Ziebel stands for yabgu, a Turkish title – in the parallel Armenian account (Moses of Kalankatuk, trans. Dowsett, 87) he is called Jebu Khāqān – and that he is T'ung-ye-hu, Ye-hu Khagan of the Chinese sources, i.e., T'ung Yabgu, Yabgu Khāqān, the paramount ruler of the West Turks, who is represented as second in rank to "the King of the North, the lord of the whole world," i.e., the supreme khāqān of the Turks. In the narratives of Theophanes and Moses of Kalankatuk respectively, the Khazars are also called Turks and Huns. From 681 c.e., we hear much in the latter author of the Huns of Varach ʿ an (Warathān), north of Darband, who evidently formed part of a Khazar confederation or empire.

Their prince Alp Ilutver was often in attendance on the Khazar khāqān and was converted to Christianity by an Albanian bishop.

It will be seen that the question of the precise racial affinities of the Khazars is not readily solved (see also below). There appears to be insufficient evidence to warrant the conclusion of K. Czeglédy that the Khazars were of Sabīr origin and distinct from the Caucasian Huns and West Turks ("Bemerkungen zur Geschichte der Chazaren," Acta Orientalia… Hungariae, 13 (1961), 245), since it is not known how far these ethnic names mean the same thing.
Source: https://www.encyclopedia.com/history/asia-and-africa/central-asian-history/khazars

The Hidden History
100-800 AD
Khazarians develop into a nation ruled by an evil king, who had ancient Babylonian black arts, occult oligarchs serving as his court. During this time, Khazarians become known to surrounding countries as thieves, murderers, road bandits, and for assuming the identities of those travelers they murdered as a normal occupational practice and way of life.

Source: https://www.veteranstoday.com/2015/03/08/the-hidden-history-of-the-incredibly-evil-khazarian-mafia/
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 04 Σεπτέμβριος 2018 21:19