Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 1004 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

The cost of the personal non-accountability's choice PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Τρίτη, 13 Φεβρουάριος 2018 18:32

 

christosboumpoulis_090.JPG

 

 

The cost of the personal non-accountability's choice


Ο Βασιλιάς και οι παπαγάλοι

Μια φορά και έναν καιρό, πριν από πολλά χρόνια, δώρισαν σε έναν βασιλιά δύο πανέμορφους και πολύχρωμους παπαγάλους. Ο βασιλιάς ενθουσιάστηκε με τους παπαγάλους και έφτιαξε ένα τεράστιο κλειστό κήπο-κλουβί με δέντρα και ρυάκια για να ζουν οι παπαγάλοι και να μη νιώθουν φυλακισμένοι.

Πράγματι, ο ένας παπαγάλος πέταγε από δέντρο σε δέντρο, κελαηδούσε και γενικά φαινόταν να απολαμβάνει τη ζωή του. Προς μεγάλη απογοήτευση του βασιλιά, ο άλλος παπαγάλος καθόταν ακίνητος όλη τη μέρα στο ίδιο κλαδί ενός δέντρου και φαινόταν πολύ δυστυχισμένος.

Στενοχωρημένος ο βασιλιάς κάλεσε του συμβούλους του, τους επιστήμονες του βασιλείου του, αλλά και σοφούς από γειτονικές χώρες, προκειμένου να «θεραπεύσουν» τον δεύτερο παπαγάλο. Μάταια όμως. Οσες προσπάθειες και αν έγιναν ο παπαγάλος δεν το κουνούσε από το κλαδί του. Απογοητευμένος ο βασιλιάς κάλεσε όλους του υπηκόους του να βοηθήσουν ώστε ο παπαγάλος να «ζωντανέψει. Πράγματι ένας άσημος γεροντάκος κατάφερε να κάνει τον παπαγάλο να πετάει και να κελαηδάει! Κατενθουσιασμένος ο βασιλιάς κάλεσε τον γεροντάκο στο παλάτι για να τον ρωτήσει για τη θεραπεία του παπαγάλου. Τότε ο γεροντάκος του απάντησε: «Βασιλιά μου, ήταν πολύ εύκολο. Απλά έκοψα το κλαδί στο οποίο καθόταν ο παπαγάλος και αμέσως άρχισε να πετά και να κελαηδά»!

[http://www.kathimerini.gr/948123/opinion/epikairothta/politikh/o-vasilias-kai-oi-papagaloi]



Nations the members of which, bare no personal accountability, exist.

Also, Democratic Nations exist.

  • The Human Rights' being respected presupposes the existence of an authentic Democracy.

  • And an authentic Democracy presupposes that, its members bare personal accountability.

Even, the, non-Democratic Nations, members' bodily metabolism may become, arbitrarily, decided by their leader. And consequently, all kinds of, natural and/or unnatural, corrective measures could follow, in order that, the loyal “objects” to comply with the arbitrary “standards” of their, associated with reality or not, leader; no member deserve to complain.



Πυθαγόρας: Ο σοφός στη δυσκολία φαίνεται

 

Η ευτυχία δεν είναι τίποτε άλλο παρά η χρήση της Αρετής στην ελπίδα και τη δυστυχία. Πρέπει, πραγματικά, να θεωρείται ο πιο άτυχος των ανθρώπων εκείνος που δεν έχει μάθει πως να αντέχει τη δυστυχία.

Κανένα ανθρώπινο ατύχημα δεν πρέπει να είναι απρόσμενο από εκείνους που είναι προικισμένοι με διάνοια. Να αντιμετωπίζεις τις ατυχίες σου με δύναμη και πολλή αξιοπρέπεια. Μη βλασφημείς και μην παραπονιέσαι αν η τύχη δεν σε έχει ευνοήσει, ή αν τα πράγματα έχουν πάει στραβά.

Αυτά μόνο τείνουν να κάνουν τα πράγματα χειρότερα και όχι να τα βελτιώσουν. Σταμάτησε τα δάκρυά σου, διαφύλαξε την ηρεμία σου και κάνε ότι περνάει από το χέρι σου για να επανορθώσεις. Είναι μεγάλο πράγμα να είσαι σοφός εκεί όπου οφείλεις, σε καταστροφικές συνθήκες.

Συχνά , οι ανόητοι γίνονται σοφοί, κάτω από την πίεση των δυστυχιών. Εφ’ όσον είμαστε άνθρωποι δεν πρέπει να περιγελούμε αλλά να θρηνούμε για τις συμφορές των άλλων. Πάνω απ’ όλα τα πράγματα , να σέβεσαι τον εαυτό σου. Να συμπεριφέρεσαι όπως ταιριάζει σ’ ένα Γιό του Θεού.

Και ως τέτοιος, μη σκέφτεσαι με μικροπρέπεια ούτε με εκφυλισμό, σχετικά με τον εαυτό σου, ούτε να κρύβεις σκοτεινές σκέψεις. Εκείνος που έχει Φως μέσα του έχει μια λαμπρή μέρα, αν και περιβάλλεται από το σκοτάδι. Στον ευγενή όλα τα πράγματα είναι αγνά. Όλα τα σημεία του ανθρώπου, όπως εκείνα ενός αγάλματος, οφείλουν να είναι όμορφα.

Να σκέφτεσαι όλα τα σημεία του σώματός σου ως ωραία και κανένα ως χαμηλό ή ταπεινό. Να φέρεσαι στον εαυτό σου σαν να είναι ελεύθερος άνθρωπος, με το να θυμάσαι ότι κανένας δεν είναι ελεύθερος αν δεν έχει κυριαρχία στον εαυτό του. Η ελευθερία είναι η ονομασία της Αρετής. Η σκλαβιά της κακίας. Είναι αναγκαίο να κάνουμε πόλεμο μόνο με πέντε πράγματα: στις αρρώστιες του σώματος, στην άγνοια του πνεύματος, στα πάθη του σώματος, στα στραβά της πόλης και στη διχόνοια των οικογενειών.

Πυθαγόρας

http://archaia-ellada.blogspot.gr/2014/09/blog-post_30.html



I can understand the non-Democratic Nations members' eagerness to, actually, enjoy, blessings like, freedom; peace; honest cooperation; joy; compassion; empathy; bonds of friendship; unconditional love; creativity; genuine honor; good fame; morality; authentic respect; kindness; excellence, etc.

However, the Pythagorean wisdom, may compensate their bitterness of the unavoidable cost, which bare those who have made for themselves the, personal non-accountability's, choice.


Christos Boumpoulis

economist