Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 591 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073 (SMS)

7/3/2017, 20:00

European Dissidents ALARM

 

Cavitation damage

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Η πλεονεξία, ο Σίσυφος και οι Νομάδες PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Κυριακή, 03 Δεκέμβριος 2017 05:07
nomad-1.jpg

    

Η πλεονεξία, ο Σίσυφος και οι Νομάδες

 

Η Πλεονεξία (ή και φιλαργυρία) στην ψυχολογία είναι μια επιθυμία να αποκτηθούν ή να κατέχονται περισσότερα από ό,τι χρειάζονται ή αξίζουν οι άνθρωποι, ειδικά όσον αφορά τον υλικό πλούτο.

[https://el.wikipedia.org/wiki/Πλεονεξία]

 

Money, happiness and eternal life - Greed (director's cut) | DW Documentary

www.youtube.com/watch?v=CVuVlk2E_e4

 

Ο Σίσυφος ήταν μια πολύ ξεχωριστή προσωπικότητα της ελληνικής μυθολογίας. Ο Σίσυφος ήταν ιδρυτής και βασιλιάς της αρχαίας Εφύρας, που στη συνέχεια ονομάστηκε Κόρινθος.

Όλα άρχισαν όταν ο θεός Δίας αποπλάνησε την Αίγινα, η οποία ήταν κόρη του ποταμού και θεού Ασωπού. Παίρνοντας τη μορφή αετού, ο Δίας απήγαγε την Αίγινα και πήγε να κρυφτεί σ' ένα μικρό νησί του Αιγαίου. Ο Ασωπός ζήτησε από τον Σίσυφο να του πει τι γνώριζε και αυτός συμφώνησε, ζητώντας πρώτα για αντάλλαγμα, μια πηγή με νερό που θα ανάβλυζε ασταμάτητα από την ακρόπολη της πόλης του Ασωπού, για να ποτίζει την ξερή γη της Κορίνθου.

Ο Σίσυφος και ο Ασωπός συμφώνησαν. Ο Δίας όμως γνώριζε τα πάντα και αποφάσισε να τιμωρήσει το Σίσυφο για την προδοσία του. Έτσι έστειλε το Σίσυφο στον Άδη.

Όμως τότε ο Σίσυφος απέδειξε την εξυπνάδα και την πονηριά του καταφέρνοντας να ξεγελάσει και να φυλακίσει τον Θάνατο. Τότε όμως έγινε κάτι πρωτοφανές. Ο Θάνατος αδυνατούσε να θερίσει τα καθημερινά του θύματα και ο γη άρχισε σιγά σιγά να γεμίζει, χωρίς να χωρά ο αυξανόμενος πληθυσμός. Οι θεοί αναστατώθηκαν και ο θεός Άρης ελευθέρωσε τον Θάνατο από τα δεσμά του, στέλνοντας ξανά τον Σίσυφο στον Άδη.

 

The science of greed | Paul K. Piff | TEDxMarin

www.youtube.com/watch?v=OtU_nXV0i4E

 

Ο Σίσυφος όμως, είχε προνοήσει και είχε πει στη γυναίκα του,Μερόπη, να μη θάψει το σώμα του. Έτσι, όταν κατέβηκε στον Άδη, ζήτησε από την θεά Περσεφόνη, σύζυγο του θεού Πλούτωνα, τρεις μέρες για να επιστρέψει στη γη και να φροντίσει το ζήτημα της ταφής του. Η Περσεφόνη δέχτηκε το αίτημα του Σίσυφου, όμως αυτός δεν επέστρεψε. Έτσι, ήρθε η σειρά του θεού Ερμή να τον κατεβάσει στον Άδη.

Ο Σίσυφος τιμωρήθηκε για την ασεβή του συμπεριφορά. Οι "Κριτές των νεκρών", του έβαλαν ως βασανιστήριο να κουβαλάει ένα βράχο στην κορυφή ενός βουνού. Φτάνοντας στην κορυφή, η πέτρα ξανακυλούσε κάτω και έπρεπε να την ανεβάσει ξανά. Αυτή η τιμωρία είναι αιώνια για τον «νικητή» του Άδη.

[https://el.wikipedia.org/wiki/Σίσυφος]

 

Greek Mythology: Story of Sisyphus

www.youtube.com/watch?v=WSfSZsPJi2w

 

The Life of the Nomad

by

The Amir ‘Abd al-Qadir (1807-1883)

(Algeria; mid 19th century)

 

O THOU who preferrest the dull life of the town

to wide, free solitude,

dost thou despise nomadic tents

because they are light, not heavy

like houses of stone and lime?

If only thou knewest the desert's secret!

But ignorance is the cause of all evil.

If thou couldst but awake in the dawning Sahara

and set forth on this carpet of pearls,

where flowers of all colors shower delight

and perfume on our way.

We breath an air that lengthens life,

because it ne'er blew on the garbage of towns!

If at dawn, after the night's dew,

thou wouldst from a high point look into the distance,

thou wouldst see on the measureless horizon

fallow beasts grazing on scented meadows.

At a moment like this all care would leave thee

and rest would enter thy restless heart.

On the day of decampment the camels' howdahs

are like anemones weighed down by rain.

They cover virgins, who peep out through peepholes.

Ah peephole which the eye of the houri fills!

Behind them sing the drivers in high pitch,

their song more gripping than flutes and cymbals.

But we, on noble horses

whose decorations cover breast and croup,

stir ourselves into a gallop.

We hunt gazelles and beasts of prey.

None can outrun our rapid coursing!

At night we return to the tribe

which has already encamped on an unspotted site,

The earth is like musk; even purer it is;

and generous too, moistened at dawn and dusk by rain.

There we put up our tents in rows.

The earth is dotted with them as the sky with stars.

Those who have passed on truly said

—and truth undergoeth not change—:

beauty is found in two things,

in a verse and in a tent of skin.

When our camels graze at night,

their lowing resounds like the thunder of early morning.

They are the ships of the desert; whoso travels

on them is saved; but how dangerous are the ships of the sea!

They are our Mehari, swift as antelopes,

through them and our horses we achieve fame,

Our horses are always saddled for battle;

whoever seeks our aid, for him we are ready.

For fame we have sold our citizenship forever,

for fame is not won in the town!

We are kings! None can compare himself with us!

Does he then truly live, who lives in shame?


happy-free-nomads-1.jpg

 

   

Τι είναι εκείνο που θα μπορούσε να αναγκάσει τους “ισχυρότερους” και “πλουσιότερους” ανθρώπους του πλανήτη να κατασπαταλούν την προσοχή τους στρέφοντάς την, ξανά και ξανά, στο “υπέδαφος” της γης? Μα φυσικά, η πλεονεξία τους.

Δεν περιλαμβάνεται στις δυνατότητες της ανθρώπινης φύσης η, επί εικοσιτετραώρου βάσεως, ενασχόληση με τα “ζάρια” και η επίτευξη, αποκλειστικά, “εξαρών”, σε κάθε ζαριά, δίχως εξαίρεση.

Δεν περιλαμβάνεται στις δυνατότητες της ανθρώπινης φύσης η, επί εικοσιτετραώρου βάσεως, ενασχόληση με το παίγνιο, “πάρτα όλα” και η επίτευξη, αποκλειστικά, της έκβασης, “πάρτα όλα”, δίχως εξαίρεση.

Δεν περιλαμβάνεται στις δυνατότητες της ανθρώπινης φύσης η αέναη άρνηση, ανάληψης της οποιασδήποτε προσωπικής ευθύνης και η ασύδοτη διάπραξη του οποιουδήποτε σφάλματος.

Δεν περιλαμβάνεται στις δυνατότητες της ανθρώπινης φύσης η αέναη, απρόκλητη, αχαλίνωτη και αδικαιολόγητη, εχθρότητα εναντίον των φυσικών ηγεσιών των Εθνών των πολιτών.

 

Wayne Dyer - This Is How Your Thoughts Become Your Reality

www.youtube.com/watch?v=zRyEKMYMk6c

 

Η πραγματική ζωή των ανθρώπων, κατά τη γνώμη μου, βρίσκεται πάνω από στο έδαφος της γης και όχι στο "υπέδαφός" της.

Ο τρόπος με τον οποίο, οι Νομάδες, σήμερα, “βλέπουν” τον κόσμο μας, διαφέρει παρασάγγες από τις παραδόσεις και τον πολιτισμό τους. Και αυτή η διαφοροποίηση, κατά τεκμήριο, μοιάζει να προκαλεί, συστηματικά, την εκτροπή της προσοχής τους προς τον χώρο του "υπεδάφους" της γης και όχι εκεί που, δυνητικά, βρίσκεται, η χαρά της ζωής και της συνύπαρξης με τους άλλους ανθρώπους.

Το όριο της Ελευθερίας των Νομάδων, κατά την ταπεινή μου άποψη, ταυτίζεται με το όριο του σεβασμού των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των πολιτών.

Η άσκηση αδικαιολόγητης και παράλογης βίας, εκ μέρους των Νομάδων, σε βάρος των πολιτών, ανταποκρίνεται σε μια επιλογή κοσμοεικόνας τέτοιας που, καθιστά τον κόσμο μας αέναα συγκρουσιακό και στρέφει, ακούσια, την προσοχή των ανθρώπων, Νομάδων και πολιτών, κάτω από το “χώμα”.

Ούτε ο συγγραφέας, του παρόντος άρθρου, ούτε και κανένας άλλος, μπορεί να αναγκάσει, στανικά, τους Νομάδες, να αλλάξουν τον τρόπο που σκέφτονται για τη ζωή.

Ομοίως, ούτε ο συγγραφέας, ούτε οι ίδιοι οι Νομάδες, ούτε και κανένας άλλος, μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο, αυτή η εκούσια επιλογή νοοτροπίας των Νομάδων να συμβάλλει ώστε, ό,τι αρνητικό σκέφτονται, τελικά, να πραγματοποιηθεί, ειδικά όταν αυτό αφορά τους ίδιους.

Εναλλακτικά, υπάρχει και η νοοτροπία της μακραίωνης παράδοσής τους μέσω της οποίας θα μπορούσαν, αν ήθελαν, να διαμορφώσουν για τους ίδιους μια ζωή, χαρούμενη, ελεύθερη, αξιοπρεπή και προκομμένη.

Ο άμεσος τερματισμός κάθε μορφής βίας, σε βάρος των πολιτών, και η εποικοδομητική συνεννόησή τους με τις φυσικές ηγεσίες των Εθνών των πολιτών θα μπορούσαν, ενδεχομένως, να αποτελέσουν την αφετηρία για την ομαλοποίηση της υφιστάμενης διεθνούς κατάστασης και να προκαλέσουν, μετά από ένα πεπερασμένο χρονικό διάστημα, τον τερματισμό κάθε ενασχόλησής των Νομάδων με αρνητικές δυνητικές εκδοχές της εξέλιξης των ζητημάτων που τους αφορούν.

 

Χρήστος Μπούμπουλης

οικονομολόγος

 

Υ.Γ.: Οι ευφυέστατοι Νομάδες, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που διαβιώνουν, μετά από συλλογικό, εκτοπισμό, πολύ μακριά από τις πατρογονικές κοιτίδες τους, νομίζω, γνωρίζουν άριστα ότι, ακόμη και η “λεπτή” βία (απειλές, διαβολές, συκοφαντίες, εκφοβισμός, κ.λπ.), θεωρητικά, θα μπορούσε να υπονομεύσει τον δυνητικά θετικό χαρακτήρα της δυναμικά διαμορφούμενης μοίρας του, μεμονωμένου, είτε, συλλογικού, δράστη της βίας αυτής της μορφής. Οι αναφορές του κειμένου σε “υπέδαφος” και “χώμα”, παραπέμπουν, αποκλειστικά, στις, δικές τους, ανοικτά εκφραζόμενες (ρεαλιστικές, είτε, υπερβολικές) ανησυχίες για ζητήματα που αφορούν τη συλλογική τους ασφάλεια. Η μακραίωνη νομαδική παράδοση περιλαμβάνει διάφορους δημιουργικούς τρόπους με τους οποίους, οι Νομάδες, μπορούν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους, δίχως να χρειάζεται να προσφεύγουν, καταχρηστικά, στην βία.

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 03 Δεκέμβριος 2017 07:37