Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 328 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073 (SMS)

7/3/2017, 20:00

European Dissidents ALARM

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Η χειρότερη αμαρτία PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Κυριακή, 29 Οκτώβριος 2017 02:01

Η χειρότερη αμαρτία

 

«Θανάσιμη αμαρτία είναι εκείνη για την οποίαν ο άνθρωπος μένει αμετανόητος. Κανένας δεν είναι τόσο αγαθός και σπλαχνικός όσον ο Θεός. Τον αμετανόητο όμως ούτε ο Θεός τον συγχωρεί.» Αββάς Μάρκος

Disclaimer: I am almost certain that the Internet's automatic translators shall, absurdly, mistranslate this Greek article; therefore, please keep reservations about whatever these translators might produce.

 

Από ό,τι μπορώ να καταλάβω, στο επίκεντρο των περισσότερων από τις τρέχουσες διεθνείς διαφορές βρίσκεται, δικαίως, ή, αδίκως, το Έθνος των Χαζάρων.

Μάλιστα, από την κακία τρίτων προσώπων, ενδεχομένως, πολλά άρθρα που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο είναι γραμμένα κατά τέτοιο τρόπο ώστε, για το περιεχόμενό τους, να αποδίδεται, ψευδώς εκ μέρους του αναγνώστη, η ευθύνη, στους Χάζαρους.

Οι συκοφαντίες και οι ανοησίες που γράφονται, είτε, σε βάρος, είτε, δήθεν, εκ μέρους, των Χαζάρων, θα πρέπει να σταματήσουν.

Οι Χάζαροι, κατά τη γνώμη μου, αποτελούν ένα Έθνος με τεράστιες δημιουργικές δυνατότητες τις οποίες, όμως, δεν χρησιμοποιούν. Έτσι, τους ταιριάζει, νομίζω, η ακόλουθη ρήση του Νίκου Καζατζάκη

 

Ε κακομοίρη άνθρωπε, μπορείς να μετακινήσεις βουνά, να κάμεις θάματα, κι εσύ να βουλιάζεις στην κοπριά, στην τεμπελιά και στην απιστία! Θεό έχεις μέσα σου, Θεό κουβαλάς και δεν το ξέρεις - το μαθαίνεις μονάχα την ώρα που πεθαίνεις, μα 'ναι πολύ αργά.

Νίκος Καζαντζάκης, 1883-1957, Έλληνας συγγραφέας

 

Η υποκειμενική και αυθαίρετη ερμηνεία μου, των “έργων και ημερών” των Χαζάρων, είναι η εξής.

Η Χαζάρικη κουλτούρα περιλαμβάνει μια επίμονη και υπέρμετρη προτίμηση για την ανεμελιά. Όπως και με το ο,τιδήποτε άλλο ξεπερνά το μέτρο, έτσι και με την υπέρμετρη ανεμελιά υπάρχουν όχι θετικές συνέπειες.

Στον βιοψυχικό οργανισμό όλων των ανθρώπων, άρα και στων Χαζάρων, περιλαμβάνεται ένα υποσύστημα που λέγεται ομοιόσταση και που φροντίζει ώστε όλες οι εσωτερικές, του οργανισμού, παράμετροι να παραμένουν εντός των ορίων της βιωσιμότητας του ανθρώπου.

Συνεπώς, από ένα σημείο υπερβολικής ανεμελιάς και μετά, για να παραμένουν βιώσιμοι χρειάζονται ένα μόνιμο, φυσικό, ή, τεχνητό, εσωτερικό, ή, εξωτερικό, ψυχικό άλγος ως ένα, οιονεί, αντίβαρο ως προς την υπερβολική ανεμελιά. Και εκεί αρχίζουν διάφορες στρεβλώσεις.

Πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει η ενσυναισθησία, ως προς τους ανθρώπους με διαφορετική κουλτούρα;

Πώς μια ενδεχομένως αμφίρροπη έλλειψη ενσυναισθησίας, υπό ένα καθεστώς ψυχικού άλγους, δεν θα υποδαυλίσει συναισθήματα μίσους, τόσο, για τους “άλλους”, όσο, και για τον ίδιο τον εαυτό;

Πώς, εντός ενός ψυχολογικού κλίματος μνησικακίας, μια ανθρώπινη ψυχή δεν θα αναζητήσει καταφύγιο στην λησμονιά:

 

Καμιά εθνική κουλτούρα δεν είναι απόλυτα απαλλαγμένη από μη θετικά στοιχεία, καθώς, δεν υπάρχει κάποια τέλεια κουλτούρα.

Γι' αυτό το λόγο κάθε Έθνος οφείλει, πρώτιστα απέναντι στον εαυτό του, διαρκώς, να εξετάζει την κουλτούρα του ως προς το ενδεχόμενο, αυτή, αφανώς, να υποδαυλίζει αισθήματα αδικαιολόγητου και παράλογου μίσους. Γιατί, όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο και μάλιστα, ανάλογα με το βαθμό στον οποίο αυτό συμβαίνει, τότε, υπάρχουν αρνητικές συνέπειες.

Ο άνθρωπος που μισεί (παραλείπω να συμπληρώσω τη λέξη, παράλογα, επειδή, σύμφωνα με την κοσμοθεωρία μου, το μίσος είναι, πάντα, παράλογο) τους “άλλους” και τον εαυτό του, θα οργανώσει τη ζωή του έτσι όπως νομίζει ότι είναι ο “καλύτερος” τρόπος, επιλέγοντας εκείνο που θα βλάψει το συνάνθρωπό του και όσο είναι είναι εφικτό, θα προκαλέσει τη μεγαλύτερη ζημιά σε όλους. Και στη συνέχεια, αφού κατασκευάσει αληθοφανείς και πάντως, απατηλές εκλογικεύσεις προκειμένου να ενοχοποιήσει, αδίκως, όλους τους “άλλους” για τις συνέπειες των δικών του επιλογών, στη συνέχεια θα πραγματοποιήσει μια ατέρμονη ακολουθία εφαρμογών της καταστροφικής και παράλογης, πρακτικής αρχής, “στα 'προβλήματα' δώσε 'λύση' τώρα, έστω και 'κακή'”.

 

Κανένας δεν θεωρεί τον εαυτό του ακατάλληλο για μεγάλο αξίωμα.

~Baltasar Gracian

 

Η μακραίωνη ιστορική πορεία των Χάζαρων, μοιάζει να είναι συμβατή με την ανωτέρω υποκειμενική και αυθαίρετη θεωρία που διατύπωσα.

Οι Χάζαροι θέλουν, διαχρονικά, να κυριαρχούν σε βάρος άλλων Εθνών. Κάτι τέτοιο, όμως, δεν είναι συμβατό με την κουλτούρα τους. Και αυτή η ασυμβατότητα αποβαίνει καταστροφική και για τους Χαζάρους, και για όλους τους άλλους.

Περίπου κατά το 1000 μ.Χ. οι Χάζαροι επιδίδονται σε λεηλασίες σε βάρος των γειτονικών τους Εθνών και μάλιστα, συστηματικά κλέβουν την ταυτότητα ξένων υπηκόων. Τότε, ο Ρώσος Τσάρος, σε συνεργασία με τα γειτονικά κράτη προκαλεί τη διάλυση της Χαζαρίας και τον εκτοπισμό των Χαζάρων από την πατρογονική τους γη.

Μετά τους βλέπουμε να προκαλούν τη γενοκτονία εξήντα πέντε εκατομμυρίων Ρώσων. Μετά τους βλέπουμε να δρουν στην Κένυα και μετά στην Καμπότζη, όπου ευθύνονται για τη γενοκτονία, περίπου, τριών εκατομμυρίων ψυχών. Μετά τους βλέπουμε να μετακινούνται, από την περιοχή της Ουκρανίας και να εγκαθίστανται στην ευρύτερη περιοχή της Γερμανίας και της Αυστρίας και να οδηγούν, στην ακραία και δικαιολογημένη αγανάκτηση το Γερμανικό Έθνος με τραγικές συνέπειες για τους ίδιους και για άλλα Έθνη και στον χαμό ογδόντα πέντε εκατομμυρίων ψυχών.

Οι Χάζαροι, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε, πρώτιστα, να ασχολούνται με την οικειοθελή και δημιουργική εξέλιξη της δικής τους κουλτούρας, σε συνεργασία, μάλιστα, με άλλα Έθνη τα οποία διαθέτουν μια μακραίωνη εμπειρία στην μηχανική του πολιτισμού. Και μετά, να ασχολούνται με το ο,τιδήποτε άλλο. Αντίθετα, παρατηρώ μια, ενδεχομένως, προκλητική συλλογική συμπεριφορά η οποία, μάλιστα, μοιάζει να στοχοποιεί συστηματικά, αθώους πολίτες άλλων Εθνών, οι οποίοι διακρίνονται για θετικούς λόγους, όπως, η δημιουργικότητα, η αρετή, η καλοσύνη, οι ηγετικές ικανότητες, κ.λπ.

Αυτή η αρνητική συλλογική επιλογή, ενώ παράλληλα υπάρχει συσσωρευμένη αγανάκτηση, εκ μέρους άλλων Εθνών, εναντίον τους, μου προκαλεί κατάπληξη, αφενός, επειδή, κατά τη γνώμη μου, αντίκειται ριζικά στα μακροπρόθεσμα συμφέροντά των ιδίων και αφετέρου, επειδή, συγκριτικά με όλα τα υπόλοιπα Έθνη, οι Χάζαροι μπορούν να ταυτοποιούνται ως μέλη του δικού τους Έθνους ευκολότερα από τους αλλοεθνείς.

Υπό τις παρούσες συνθήκες παραμένει, από δύσκολο μέχρι και επικίνδυνο, να δίνεις θετικές και δημιουργικές συμβουλές στους Χάζαρους καθώς παραμένει ο κίνδυνος, ακόμη και οι θετικότερες συμβουλές και παραινέσεις να εκληφθούν εσφαλμένα ως το οτιδήποτε άλλο, όχι θετικό.

Ωστόσο, γνωρίζοντας αρκετά καλά τις τρέχουσες διεθνείς εξελίξεις και διαβλέποντας τις, ενδεχομένως, ισχνές δυνατότητες βελτίωσης οι οποίες μπορεί να υπάρχουν, μια σκέψη περνά από το νου, ως φιλική συμβουλή και τίποτα άλλο, όταν σκέφτομαι τα ζητήματα που αφορούν, συλλογικά τους Χάζαρους:

 

Πολλές φορές πάει η στάμνα στη βρύση για νερό και μια φορά σπάει.

(Ελληνική παροιμία)

 

Χρήστος Μπούμπουλης

οικονομολόγος

 

Υ.Γ.: Οι σύγχρονοι Χάζαροι, αναμφίβολα διαθέτουν όλα τα τεχνολογικά, στρατιωτικά και οικονομικά μέσα που είναι αναγκαία για να διαπράξουν ακόμα και κάποιο πολύ μεγάλο “λάθος”. Και δεν αντιλαμβάνομαι να υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να τους εμποδίσει. Όπως δεν αντιλαμβάνομαι να υπάρχει το ο,τιδήποτε που θα μπορούσε να αποτρέψει την είσπραξη, εκ μέρους των Χαζάρων, των αποτελεσμάτων ενός, δυνητικού, μεγάλου “λάθους” τους, αφότου, αυτοί, το έχουν διαπράξει. Ή, μήπως όχι;