Δημιουργική σχολική εκπαίδευση |
![]() |
![]() |
![]() |
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις | |||
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis) | |||
Πέμπτη, 20 Ιούλιος 2017 20:54 | |||
Δημιουργική σχολική εκπαίδευση
Πρόσφατα, στις εγκαταστάσεις κάποιου, από τα υπέροχα γερμανικά πανεπιστήμια, έλαβε χώρα ένας διαγωνισμός, μεταξύ σχολικών Γυμνασίων, κατασκευής μικρών επιπλεουσών (translation: floating) συσκευών, οι οποίες κινούνταν χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια. Τις πρωτότυπες επιπλέουσες (translation: floating) συσκευές κατασκεύασαν οι ίδιοι οι μαθητές, με την επίβλεψη των καθηγητών τους. Από τεχνικής πλευράς, η διοργάνωση, εκ μέρους του Πανεπιστημίου, του διαγωνισμού, ήταν, πράγματι, εντυπωσιακά υψηλού επιπέδου, ενώ, το προσωπικό του Πανεπιστημίου, οι μαθητές και οι καθηγητές τους, έλαβαν μέρος με σεβασμό στο εκπαιδευτικό τους έργο και απαράμιλλο επαγγελματισμό. Η χαρά της δημιουργίας ήταν ζωγραφισμένη στα πρόσωπα όλων των μαθητών. Ενώ στα πρόσωπα όλων των υπόλοιπων παρισταμένων αντανακλούσε χαρούμενα το φωτεινό αποτέλεσμα της δημιουργικής ανάπτυξης των παιδιών, ενός Έθνους που τα αγαπά και τα φροντίζει, έμπρακτα. Ένα εύγε αξίζει (translation: a recognition of excellence) στο Γερμανικό υπουργείο Παιδείας.
Χρήστος Μπούμπουλης οικονομολόγος.
|
|||
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 21 Ιούλιος 2017 15:07 |