Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 373 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073 (SMS)

7/3/2017, 20:00

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Α! Απ' αυτό έχει...(προσθήκη) PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Τετάρτη, 29 Μάρτιος 2017 15:07

Α ΑΠ' ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ

www.youtube.com/watch?v=O3nlAvlqDEg

 

Α! Απ' αυτό έχει...

Enemy

Enemy or foe is an individual or a group that is seen as forcefully adverse or threatening. The concept of an enemy has been observed to be "basic for both individuals and communities". The term "enemy" serves the social function of designating a particular entity as a threat, thereby invoking an intense emotional response to that entity. The state of being or having an enemy is enmity, foehood or foeship.

[wiki]

 

 

Πριν από, περίπου, τρεις με τέσσερις μήνες βρισκόμουν σε κάποια χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και έγραφα το κείμενο κάποιου από τα άρθρα που δημοσιεύω στην προσωπική μου ιστοσελίδα.

Εκείνες τις μέρες, με απασχολούσε ένα συγκεκριμένο ζήτημα που αφορά την πολιτική κατάσταση, στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, είχα παρατηρήσει ότι, πολλοί, από εκείνους που φαντάζομαι ότι, τουλάχιστον, διάκεινται ευμενώς, ως προς τα, εν Ελλάδι, αποικιοκρατικά συμφέροντα, προωθούσαν, συστηματικά και δια των μέσων μαζικής ενημέρωσης, τις σκεπτομορφές, του “εχθρού”, του “εσωτερικού διχασμού”, της “διχόνοιας”, του “αλληλοσπαραγμού”, κ.λπ. Αντίθετα, η αντίληψή μου απέκρουε, την μεταδιδόμενη, δήθεν, σχέση, αυτών των δύο σκεπτομορφών, με την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα. Έτσι, προσπαθούσα να συνθέσω κάποιο ορθολογικό σκεπτικό προκειμένου να εντοπίσω ποιες είναι οι κατάλληλες σκεπτομορφές για να εκφράσουν, τη δομή και τη δυναμική, των προβλημάτων που απαρτίζουν την λεγόμενη, Ελληνική πολιτικο-οικονομική κρίση.

 

Εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορα-Σαπφώ Νοταρά

www.youtube.com/watch?v=5RM_SgzqB2o

 

Μετά από μερικές ώρες μελέτης αποφάσισα να κάνω έναν ευχάριστο περίπατο για να ξεκουραστώ.

Κατά τη διάρκεια του περιπάτου μου, στην όχθη μιας όμορφης λίμνης μέσα στην οποία κολυμπούσε, ήρεμα, αλλά όχι νωχελικά, ένα ζεύγος πάλευκων κύκνων, υπήρχε ένα παγκάκι στο οποίο κάθισα να ξαποστάσω. Μετά από λίγη ώρα, ήρθε και κάθισε δίπλα μου ένας περαστικός, ο οποίος, μάλιστα, όπως ο ίδιος με πληροφόρησε, ήταν πολίτης μια μικρής και ιδιαίτερα ταλαιπωρημένης, αποικιοκρατικά, Αφρικανικής χώρας.

Ευκαιρία βρήκα (η αποικιοκρατία αποτελεί ένα από τα θέματα που με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα) και πιάσαμε κουβέντα, γιατί άλλο; Για την αποικιοκρατία.

 

 Chicken With Tractors! #Kevin Bacon #Lori Singer #Footloose

https://www.youtube.com/watch?v=pwGQDtC-h18

 

Του έθεσα το ζήτημα που με απασχολούσε· του μίλησα για τα μετα-θύματα και τους μετα-θύτες· του περιέγραψα, όσο μου επέτρεπε η πληροφόρηση την οποία διέθετα, τις αντίστοιχες νοοτροπίες των εμπλεκομένων στην Ελληνική κρίση και του ζήτησα να με διαφωτίσει, με βάση τη δική του εμπειρία, όσον αφορά τα δεινά της αποικιοκρατίας, σχετικά με την ορθή κατηγοριοποίηση, τόσο, της φύσης, όσο, και της θέσης των εμπλεκομένων, στην σύγχρονη αποικιοκρατία, μερών.

Η, κατ' αρχήν, απάντησή του ήταν ότι, πράγματι, οι έννοιες, τόσο, της εχθρότητας, όσο, και του εχθρού, δεν έχουν θέση στην σύγχρονη αποικιοκρατία.

 

Forbidden Greek TV Commercial - Pou paei to agori

www.youtube.com/watch?v=X5W05jlRhPA

 

Τότε, του ζήτησα να μου προσδιορίσει εννοιολογικά τις ρεαλιστικές σχέσεις των ανθρώπων την ζωή των οποίων επηρεάζει η αποικιοκρατία.

Δίστασε· δεν μου απάντησε ευθέως. Επιχείρησα, δυο – τρεις φορές, μέσω αντίστοιχων ερωτημάτων, να επιμείνω στο ερώτημα μου, προκειμένου να λάβω μια ευθεία απάντησα, αλλά, μάταια.

Φαίνεται ότι, ο συνομιλητής μου, κατάλαβε πόσο σημαντικός ήταν για μένα ο κατηγορικός προσδιορισμός των ρόλων που εμπλέκονται στην αποικιοκρατία και αποφάσισε, εμμέσως, πλην, σαφώς, να μου απαντήσει μέσω της διήγησης μιας πραγματικής ιστορίας η οποία έλαβε χώρα, πριν από μερικές δεκαετίες, στην μικρή, Αφρικανική πατρίδα του και αφορούσε έναν αδελφικό του φίλο.

Την ιστορία που μου διηγήθηκε, δεν θα την μεταφέρω στο κείμενο του παρόντος άρθρου, παρά το γεγονός ότι, η αντίληψή μου για την ποιότητα της προσωπικότητας του συνομιλητή μου, συνηγορούσε ως προς την αξιοπιστία του και την φερεγγυότητά του. Δηλαδή, παρότι πείστηκα για την ακρίβεια όσων μου εξιστόρησε, αυτά, ήταν τόσο ακραία και τόσο παράταιρα, ώστε, προτιμώ να μη θέσω σε δοκιμασία την, όποια, δυνατότητα του αναγνώστη να αποταυτίζεται από την κοσμοεικόνα του και να αντιμετωπίζει την αδιευθέτητη πραγματικότητα, ως αυτή έχει.

Το συμπέρασμα που έβγαλα από αυτή τη διήγηση είναι ότι, έχουν έναν ιδιότυπο τρόπο να σκέφτονται, εντελώς ξεχωριστό από εκείνον, ενός μέσου Ευρωπαίου πολίτη. Και ανάλογες με τη νοοτροπία τους είναι, η συμπεριφορά και οι επιλογές τους.

Η ιδιότυπη νοοτροπία, η συμπεριφορά και οι επιλογές, των αποικιοκρατών ουδόλως, κατά τη γνώμη μου, εμπίπτουν στις εξειδικεύσεις του κατηγορήματος, “εχθρός”· ουδόλως. Σε αυτή τη διαπίστωση, πιθανολογώ βάσιμα, ότι έχουν καταλήξει, εδώ και αρκετές δεκαετίες, ορισμένοι ευφυέστατοι βορειοευρωπαϊκοί λαοί, αποκομίζοντας, μάλιστα, ουσιώδη οφέλη, από αυτή τη διαπίστωση.

Δίχως αυτή την ρεαλιστική, κατ' εμένα, διαπίστωση, την κοινή αντίληψη υπερπληρώνουν, συμπεριφορές, εκ μέρους των αποικιοκρατών, οι οποίες μπορεί να παραμένουν εκτός των ορίων του εύλογου και του πιστευτού και προπαγάνδα προς όφελος της βίας και της διάρρηξης της συνέχειας κρατικών μορφών.

Και που θα μπορούσε να οδηγούν τις εξελίξεις, η εξωτερικά προκαλούμενη αποσταθεροποίηση και η εργαλειακή ριζοσπαστικοποίηση, μιας έντιμης, που τηρεί κανόνες, συλλογικότητας; Πιθανώς, σε μη ομαλές καταστάσεις από τις οποίες θα μπορούσε να υπάρξει νομική βάση ικανοποίησης αξιώσεων, αλλαγής κρατικών συνόρων και προσάρτησης εδαφών.

 

Το Νου Σας Ρεμάλια

www.youtube.com/watch?v=oExWemSgD-A

 

Για τους ανωτέρω λόγους και απευθυνόμενος στους ιθαγενείς Έλληνες, θα τους έλεγα:

 

Προσέχτε καλά, συμπολίτες! Εχθροί, δεν υπάρχουν στις μέρες μας. Άλλο, είναι...

 

Over 70 YEARS OLD GERMAN WW2 AIRRAID SIREN - still in ACTION

https://www.youtube.com/watch?v=L76AK0HFhfY

 

Χρήστος Μπούμπουλης

οικονομολόγος

 

Υ.Γ.:

1. Οι ιθαγενείς Έλληνες πολίτες είναι, πράγματι, αθώοι, δημιουργικοί, άκακοι, αβλαβείς και έντιμοι και οι αποικιοκράτες είναι, “αποικιοκράτες” και όχι εχθροί. Με βάση αυτές τις, κατά τη γνώμη μου, ρεαλιστικές παραδοχές, μπορεί να υπάρξει, μια ομαλή ανάληψης των ευθυνών τους, εκ μέρους των αποικιοκρατών και στη συνέχεια, μια ειρηνική και προοδευτική μετάβαση σε μια κατάσταση διεθνούς ομαλότητας.

2. Οι μακραίωνοι εθισμοί των αποικιοκρατών περιλαμβάνουν την ευχέρειά τους να επινοούν αδιανόητους, για εμάς τους υπόλοιπους, τρόπους να μας βασανίζουν, να διακυβεύουν τη φυσική μας ύπαρξη και να μας εξευτελίζουν. Η ορθή αντιμετώπιση της βίας αυτού του είδους συνίσταται, στη λήψη ειρηνικών, προληπτικών μέτρων αποφυγής της έκθεσης στη βία των αποικιοκρατών και στην προληπτική απομάκρυνση όλων εκείνων των εμποδίων που καθυστερούν την πολιτισμική ανάπτυξη των αποικιοκρατών. Σε κάθε περίπτωση, απορρίπτω τη χρήση βίας ενώ, οι τυχοδιωκτισμοί και η, επιεικώς, “απερισκεψία” των αποικιοκρατών, ουδέποτε θα πρέπει να αντιμετωπίζεται, με τυχοδιωκτισμούς και “απερισκεψία”.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 29 Μάρτιος 2017 20:41