Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 495 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073 (SMS)

7/3/2017, 20:00

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Εθνική Κυριαρχία PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Τετάρτη, 07 Δεκέμβριος 2016 15:17
Εθνική Κυριαρχία
Κυριαρχία: Στο Διεθνές Δίκαιο καθώς και στη διεθνή πολιτική σκηνή ο όρος κυριαρχία χρησιμοποιείται προκειμένου να υποδηλώσει την ανεξαρτησία αλλά και την αυτονομία ενός Κράτους, ακριβώς επί των σχέσεών του με άλλα Κράτη. Επίσης ο συναφής όρος εθνική κυριαρχία που χρησιμοποιείται και αυτός ευρύτατα, με λιγότερη ίσως αυστηρότητα, υποδηλώνει (καταδεικνύει) το δικαίωμα ή την αξίωση μιας εθνικής ομάδας για αυτοδιάθεση ή ελεύθερη εκλογή διακυβέρνησης. [wiki]
Η διεθνής κοινότητα, γνωρίζοντας τις καταστροφικές συνέπειες της κατίσχυσης του μετα-φασισμού, θα έπρεπε να έχει, ήδη, διαμορφώσει διεθνείς οργανωσιακές δομές ικανές να προστατεύουν αποτελεσματικά τα (μικρά και μεγάλα) Έθνη που απορρίπτουν το φόνο (γιατί σέβονται τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) ως ένα θεμελιώδες χρηστικό μέσο συλλογικού βιοπορισμού, από τα Έθνη που τον μεταχειρίζονται.
Τέτοιες προστατευτικές δομές δεν ιδρύθηκαν με αποτέλεσμα, όπως συνέβη, πριν και κατά τη διάρκεια, του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου, ένα μέρος της ανθρωπότητας:
 
• να έχει αναπτύξει, στανικά, τις ιδιότητες των "οριακών προσωπικοτήτων" (borderline personalitie).
• να έχει εξοπλισθεί με μια περίσσεια τεχνικών και οργανωσιακών μέσων άσκησης, όχι απαραίτητα θεμιτής, εξουσίας, διαφόρων ειδών.
• να αυξάνει, σε ακραίο βαθμό, την εντροπία κρατών τα οποία ανήκουν σε έντιμα, αθώα και πολιτισμένα, μικρά και μεγάλα, Έθνη, προκειμένου να μειώνεται η εντροπία των αποικιοκρατικών χωρών.
• να φαντασιώνεται, απολύτως  μη ρεαλιστικά, ότι, δήθεν, οι ανθρώπινες κοινωνίες έχουν ξεπέσει στην κατάσταση της ζούγκλας και ότι, ο κοινωνικός ρόλος των μελών του συγκεκριμένου τμήματος της ανθρωπότητας, δήθεν, "ταυτίζεται" με εκείνον ενός θηριώδους λιονταριού που, φυσιολογικά, είναι ελεύθερο να κατασπαράσει το οποιοδήποτε ζωντανό πλάσμα βρεθεί στο δρόμο του.
 
Η διεθνής κοινότητα μοιάζει να είναι κατώτερη των περιστάσεων.
Όσον αφορά την Ελλάδα, οι αποικιοκράτες, επιμένουν, μάλιστα πεισματικά, να επιτύχουν ό,τι είναι αδύνατον: να αποκρύπτουν την πασιφανή και σχεδόν, ολοκληρωτική επιρροή που ασκούν πάνω στο πολιτικό της σύστημα (και όχι μόνο).
Ενώ, η διεθνής κοινότητα παλινδρομεί ανάμεσα, στη βαθιά θλίψη και τη θυμηδία, παρατηρώντας το αποτέλεσμα των αποικιοκρατικών σχεδιασμών, όσον αφορά την (θεωρούμενη) Ελληνική πολιτική διοίκηση, οι αποικιοκράτες, ενδεχομένως, απειλούν να εξαφανίσουν από το πρόσωπο της γης ό,τι θα μπορούσε να συμβάλλει στην διαμόρφωση εκείνων των διεθνών και μη, συνθηκών που θα καταστήσουν τις νέες γενιές πολιτών, που αναπτύσσονται εντός των αποικιοκρατικών χωρών, ως αποδεκτές και ισότιμες, με όλες τις υπόλοιπες γενιές, των χωρών που υιοθετούν έμπρακτα τις αρχές του ανθρωπιστικού πολιτισμού.
Το Ελληνικό πολιτικό σύστημα, το οποίο, κάποιες στιγμές, έμοιαζε να εκδηλώνει ορισμένα από τα χαρακτηριστικά ενός τσίρκο, προσέγγισε ένα σημείο καμπής:
 
• Ή, θα συνεχίσει να αποτελεί ένα καταχρηστικό μέσο άσκησης αποικιοκρατικής επιρροής,
• Ή, θα αφεθεί να διαχειριστεί την έντιμη, εκείνη, διαπραγμάτευση η οποία θα οδηγήσει στην ειρηνική εξομάλυνση των διεθνών σχέσεων των αποικιοκρατικών χωρών.
 
Στην πρώτη εκδοχή, θα καταστεί δεινή η θέση, τόσο των ίδιων των αποικιοκρατικών χωρών, όσο, και των μελών των φυσικών ηγεσιών, των αποικιοκρατούμενων Εθνών.
Η δεύτερη εκδοχή, θα μπορούσε να αποτελέσει την αφετηρία μιας διεθνούς διεργασίας το πέρας της οποίας θα είναι η αποκατάσταση, για όλους, δίχως εξαίρεση, συνθηκών Ειρήνης, Ελευθερίας, Συνεργασίας και λιτής Προκοπής.
 
Χρήστος Μπούμπουλης
οικονομολόγος
 
Παράρτημα
Το πρόβατο και το λιοντάρι
Σε ένα από τα παραμύθια του Αισώπου – και αυτά είναι μερικά από τα σπουδαιότερα παραμύθια στον κόσμο, τόσο απλά και τόσο σημαντικά- ένα μικρό πρόβατο πίνει νερό από ένα ορεινό ρυάκι με κρυστάλλινο νερό. Έρχεται ένα μεγάλο λιοντάρι και φυσικά δείχνει ενδιαφέρον για το πρόβατο – είναι η ώρα του πρωινού αλλά πρέπει να βρει μια δικαιολογία. Γι’αυτό λέει στο πρόβατο, «Λερώνεις το ρυάκι. Δεν καταλαβαίνεις ότι είμαι ο βασιλιάς της ζούγκλας;»
Το καημένο το πρόβατο λέει, «Το ξέρω, όμως Μεγαλειότατε, το ρυάκι δεν κυλάει προς το μέρος σας. Εγώ στέκομαι πιο κάτω από εσάς, και ακόμη κι αν λερωθεί επειδή πίνω εγώ νερό, το νερό τρέχει προς τα κάτω – όχι προς το μέρος σας. Εσείς το λερώνετε κι εγώ πίνω το βρώμικο νερό. Η λογική σας λοιπόν δεν είναι σωστή».
Το λιοντάρι κατάλαβε τι ήθελε να πει και θύμωσε πολύ. Είπε, «Δεν σέβεσαι τους μεγαλυτέρους σου. Έχεις μεγάλο θράσος για να τολμάς να διαφωνείς μαζί μου».
Το καημένο το πρόβατο είπε, «Δεν διαφώνησα, απλά ανέφερα τα γεγονότα. Μπορείτε να δείτε ότι το ρυάκι κυλάει προς το μέρος μου».
Το λιοντάρι απέμεινε σιωπηλό για ένα λεπτό και μετά είπε, «Τώρα θυμάμαι. Ανήκεις σε μια πολύ απολίτιστη, αμόρφωτη οικογένεια. Ο πατέρας σου με προσέβαλε χθες». Το καημένο το πρόβατο είπε, «Θα πρέπει να ήταν κάποιος άλλος, επειδή ο πατέρας μου πέθανε πριν από τρεις μήνες – και πρέπει να ξέρετε ότι βρίσκεται στην κοιλιά σας. Δεν είναι πλέον ζωντανός, έγινε το γεύμα σας. Πώς μπορεί να σας φερθεί με ασέβεια; Είναι νεκρός!»
Αυτό πήγαινε πολύ. Το λιοντάρι όρμησε, άρπαξε το πρόβατο και είπε, «Δεν ξέρεις από τρόπους, δεν ξέρεις από εθιμοτυπία, δεν ξέρεις να φέρεσαι».
Το πρόβατο είπε, «Απλά είναι η ώρα του πρωινού. Απλά φάε με· δεν χρειάζεται να βρεις κάποια δικαιολογία».
Αίσωπος

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 07 Δεκέμβριος 2016 15:25