Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 472 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073 (SMS)

7/3/2017, 20:00

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Λόγος και αντίλογος (2η διόρθωση) PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Δευτέρα, 28 Νοέμβριος 2016 20:28
Λόγος και αντίλογος
Πολύ πρόσφατα έλαβα, από ανώνυμο αποστολέα, το κριτικό σχόλιο που ακολουθεί.
Δεν υιοθετώ τους ισχυρισμούς που περιλαμβάνονται στο σχόλιο αυτό και επιφυλάσσομαι, σφόδρα, για την ακρίβεια όλων αυτών των ισχυρισμών, δίχως εξαίρεση.
 
"κ. Μπούμπουλη, με κατάπληξη διαβάζω τις διάφορες απόψεις που περιλαμβάνεις στα άρθρα σου. Σε πολλές περιπτώσεις κάνεις διάλογο και σε άλλες, προσπαθείς να νουθετήσεις, ανθρώπους οι οποίοι, διέπραξαν εγκλήματα και θηριωδίες στο παρελθόν και συνεχίζουν, αμετανόητοι να διαπράττουν στο παρόν. Αυτοί οι άνθρωποι, είναι ικανοί να πουλήσουν και να αγοράσουν δεκατριάχρονα παιδιά, να τα κάνουν, στην κυριολεξία, κομματάκια και να τα πουλήσουν για κρέας/μοσχεύματα προς μεταμοσχεύσεις. Είναι ικανοί να εμπλέξουν σε περιττές πολεμικές συρράξεις ολόκληρους λαούς αποκλειστικά και μόνο για να δημιουργήσουν έναν αντιπερισπασμό που περιστασιακά μπορεί να τους είναι χρήσιμος. Είναι ικανοί να δηλητηριάσουν ολόκληρους λαούς δεκάδων εκατομμυρίων αθώων ψυχών με κάποιο φυτοφάρμακο για να κρατούν σε ομηρία αυτές τις αθώες ψυχές. Είναι ικανοί να αρρωσταίνουν υγιείς ανθρώπους, για να αποκομίζουν χρηματικό κέρδος, ή, για να τους κρατούν υπό τον έλεγχό τους. Είναι ικανοί για την διάπραξη, με ένα αμήχανο χαμόγελο στα χείλη, διαφόρων εγκλημάτων. Ρε Μπούμπουλη, ποιός σου έδωσε το δικαίωμα να παρέχεις έμμεση νομιμοποίηση, διεξάγωντας διάλογο με αυτούς τους ανθρώπους; Δεν καταλαβαίνεις ότι αν αυτοί οι άνθρωποι ήταν, δήθεν, δυνατόν να επηρεαστούν θετικά από έναν έντιμο διάλογο, εξ αρχής, θα τους ήταν αδύνατο να διαπράξουν εγκλήματα; Δεν καταλαβαίνεις ότι κάνουν κατάχρηση του διαλόγου που τους προσφέρεις για να διαπράξουν περισσότερα εγκλήματα στη διάρκεια του χρόνου που, έτσι, κερδίζουν, σε βάρος κοινωνιών που εξαπατώνται επενδύοντας σε φρούδες ελπίδες που τους γεννά ο αδιέξοδος διάλογος που έχεις ανοίξει; Μπούμπουλη είσαι, είτε, από πρόθεση, είτε, από ανεπάρκεια, συνεργός στα εγκλήματα που διαπράττονται.".
 
Η απάντησή μου.
 
Από την αρχαιότητα, μέχρι και σήμερα, υπάρχουν κάποιοι κανόνες εμπλοκής τους οποίους σεβόμαστε έμπρακτα, όσοι, θέλουμε να συγκαταλεγόμαστε ανάμεσα στους πολιτισμένους ανθρώπους:
 
• Δεν βλάπτουμε αιχμαλώτους.
• Δεν βλάπτουμε γυναίκες και παιδιά.
• Δεν βλάπτουμε ανθρώπους που κοιμούνται.
• Δεν βλάπτουμε παράφρονες.
• Δεν βλάπτουμε ανθρώπους που φοβούνται.
 
Οι αποικιοκράτες, εκ της κατάστασης που επικρατεί στις χώρες τους, προκύπτει ότι χρησιμοποιούν, λιγότερο από το 10% της δημιουργικότητάς τους, για την διαχείριση των εσωτερικών τους υποθέσεων. Αυτό, κάτι, σημαίνει.
Το "μισθοφορικό στράτευμα" που χρησιμοποιούν οι αποικιοκράτες για α καταστήσουν τις εθνικές οικονομίες των χωρών τους βιώσιμες, αποτελείται από, κατ' αρχήν, κανονικούς ανθρώπους, οι οποίοι, φυσιολογικά, θα προτιμούσαν να ζουν, ειρηνικά, δημιουργικά και ευτυχισμένα, στο σπιτικό τους, με την δική τους οικογένεια, στην πατρίδα του, ο καθένας. Αντί αυτού, όμως, βρίσκονται αλλού και ασχολούνται με άλλα πράγματα. Αυτό, κάτι, σημαίνει.
Οι πολίτες της δικής μας πατρίδας, της Ελλάδας, διέπονται από μια βαθύτατη γνώση της αξίας και της αναγκαιότητας του σεβασμού των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και των Θεμελιωδών Ελευθεριών. Όμως, παρότι, βλέπουν εμφανώς, να παραβιάζονται κατάφωρα και τα μεν, και τα δε, παραμένουν απαθείς, πέραν κάθε ορίου, και πέραν κάθε λογικής. Αυτό, κάτι, σημαίνει.
Καταβάλλω κάθε, ανθρωπίνως δυνατή, προσπάθεια να παραμένω, αδιάληπτα, πολιτισμένος, φιλειρηνικός, μη βίαιος, λογικός, έντιμος, δημιουργικός, νομοταγής, δίκαιος και θεμιτά αποτελεσματικός.
Υπό τις παρούσες συνθήκες και με δεδομένα, αφενός, το γεγονός ότι, ο πληθυκός αριθμός της ομάδας των πολιτών που μου παρέχουν πολιτική υποστήριξη ισούται με μηδέν (0) και αφετέρου, το γεγονός ότι, ο πληθυκός αριθμός των φορών που οι αποικιοκράτες έχουν εκφράσει έμπρακτα την δυσαρέσκειά τους, ως προς το πρόσωπό μου, ισούται, περίπου με εκατό (100), νομίζω ότι, σχεδόν, εξαντλώ τις μηδαμινές δυνατότητες τις οποίες, ίσως, διαθέτω, για να συμβάλλω στην επικράτηση μιας, όσο ευρύτερης γίνεται, καταλαγής, προκειμένου να κερδηθεί ο πολύτιμος εκείνος χρόνος που είναι αναγκαίος ώστε, μια κρίσημη μάζα πολιτών να βρεί το αναγκαίο κουράγιο και να εφαρμόσει τις ήδη γνωστές εκείνες μεθόδους με τις οποίες, θα απαγκιστρωθεί από την αδράνεια που έχει καταβάλει την πολιτεία μας.
Συμπληρωματικά, θα ήθελα να επισημάνω το γεγονός ότι, με τα περισσότερα από χίλια, δημοσιευμένα άρθρα μου, κοινοποίησα, άμεσα, είτε, έμμεσα, ολόκληρη εκείνη την πληροφόρηση που, νομίζω, καθιστά, την ύπαρξη ανυποψίαστων πολιτών, πλέον, αδύνατη. Ουδείς, πλέον, δικαιούται να υποστηρίξει ότι θυματοποιήθηκε επειδή δεν γνώριζε. Αν βαρέθηκε να διαβάσει μερικά άρθρα, ή, αν βαρέθηκε να βάλει το μυαλό του να σκεφτεί, έστω, λίγο, τότε, η επιλογή του αυτή συνεπάγεται την, ενεργητική, είτε, παθητική, ανάληψη της ευθύνης της εικαζόμενης από εκείνον, θυματοποίησής του.
Συμπερασματικά, νομίζω ότι, υπό τις παρούσες δεινές συνθήκες, επιτελώ, ευσυνείδητα και εις ακέραιον, το καθήκον μου, τόσο απέναντι στη συνείδησή μου, όσο, και απέναντι στην πατρίδα μου, την Ελλάδα.
 
Χρήστος Μπούμπουλης
Οικονομολόγος

 

Υ.Γ.: Με τον ανωτέρω εικονικό διάλογο επιχειρώ να παρουσιάσω ένα υπόδειγμα διαχείρισης της επιθετικότητας των δυνητικών συνομιλητών μας. Δίχως διάλογο, τα προβλήματα δεν λύνονται. Και δίχως καταλαγή, διάλογος δεν γίνεται. Η καταλαγή, λοιπόν, είναι το ζητούμενο.

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 30 Νοέμβριος 2016 20:03