Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 670 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073 (SMS)

7/3/2017, 20:00

European Dissidents ALARM

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Μια δυνητική, αποικιοκρατική κοσμοεικόνα PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Δευτέρα, 21 Νοέμβριος 2016 17:41
Μια δυνητική, αποικιοκρατική κοσμοεικόνα
Πριν από, περίπου, 26 χρόνια, ταξίδεψα στην Ινδία, όπου και παρέμεινα για 15 ημέρες.
Πολλά και ενδιαφέροντα ήταν εκείνα που είδα και εκείνα που έμαθα, σε αυτό το ταξίδι.
Ένα από αυτά αφορούσε το πασίγνωστο ινδικό έδεσμα, 'κοτόπουλο ταντούρι'.
Ένας γνωστός μου από την Ελλάδα, μου είχε συστήσει να δοκιμάσω 'ταντούρι τσίκεν' σε κάποιο συγκεκριμένο εστιατόριο, στην Ινδία, υπό δύο προϋποθέσεις: 1η να παραγγείλω και ένα ποτήρι με ξυνόγαλα και 2η να ζητήσω η μερίδα 'ταντούρι τσίκεν' να είναι 'non-spicy' (δηλαδή, όχι πικάντικη - γιατί, ό,τι είναι, για τους Ινδούς, πικάντικο, για τους Ευρωπαίους είναι αφόρητα καυτερό).
Πήγα, λοιπόν, στο συγκεκριμένο εστιατόριο, παρήγγειλα μια non-spicy μερίδα 'tantouri chicken' και δοκίμασα την πρώτη κουταλιά ρύζι. Ξαφνικά γίνομαι κατακόκκινος, ιδρώνω, δακρίζουν και κοκκινίζουν τα μάτια μου και από το κάψιμο των μπαχαρικών γίνομαι πρόθυμος να φύγω τρέχοντας, να αναζητήσω και να πιώ 'έναν ποταμό Ιορδάνη' νερό. Ευτυχώς, είχα δίπλα μου το ξυνόγαλα που επίσης είχα παραγγείλει και έτσι, 'σώθηκα'.
Στη συνέχεια και ενώ απολάμβανα το υπέροχο 'tantouri chicken' η προσοχή μου 'αιχμαλωτίστηκε' από τα δύο πρόσωπα που γευμάτιζαν στο διπλανό τραπέζι.
Ήταν, ένας άνδρας και μια εντυπωσιακά όμορφη γυναίκα, η οποία, όμως, έφερε κάποιους μόλωπες στο πρόσωπό της. Εκείνος ήταν μελαχρινός άγνωστης εθνικότητας, ενώ εκείνη ήταν ευρωπαία και συνομιλούσαν στην αγγλική γλώσσα.
Η μεταξύ μας, απόσταση ήταν τόσο μικρή που μου ήταν αδύνατο να μην ακούω το περιεχόμενο της συνομιλίας τους.
Επρόκειτο, για έναν προαγωγό και μια ακούσια ιερόδουλη, η οποία είχε επιχειρήσει, αποτυχημένα, να δραπετεύσει και στη συνέχεια, είχε υποστεί έναν άγριο ξυλοδαρμό από τον προαγωγό. Στο εστιατόριο, αν κατάλαβα καλά, ο προαγωγός, την είχε φέρει για να την 'νουθετήσει' χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό από, ψευδοεπιχειρήματα και ψυχοτρόπες ουσίες (για να γίνουν πιστευτά τα ψευδοεπιχειρήματα).
Η ομιλία της γυναίκας ήταν αργή και ένα τρέμουλο στον τόνο της φωνής της 'πρόδιδε' την εκδήλωση δυστονίας στους μυόνες των ηχητικών της χορδών.
Ο τόνος της ομιλίας του άνδρα ήταν επικριτικός και συγκρατημένα φρενήρης.
Τα επιχειρήματα που εκείνος χρησιμοποίησε προκειμένου να της δημιουργήσει μια ψευδή αίσθηση ενοχής της για όλα όσα εγκληματικά εκείνος διέπρατε σε βάρος της αποτελούν ένα, οιονεί, μνημείο της επονίδιστης τέχνης της ρητορικής πειθούς.
Συγκεκριμένα, αυτά τα επιχειρήματα έκαναν χρήση κατηγορημάτων, ευρύτερων από όσο θα επέτρεπε να αποφανθούμε αν, αυτά, είναι ορθά, ή, όχι. Δηλαδή, σε άλλες περιπτώσεις είναι ορθά και σε άλλες, όπως η συγκεκριμένη περίπτωση της ακούσιας σχέσης προαγωγού - ιερόδουλης, τα επιχειρήματα δεν είναι ορθά. Ο προαγωγός, αφενός, αποφεύγοντας να διακρίνει υποπεριπτώσεις και αφετέρου, απομειώνοντας την διακριτική ευχέρεια της γυναίκας, επιχειρούσε να υποτάξει τη βούλησή της κάνοντάς την να πιστέψει, αδίκως, ότι η ίδια ήταν υπαίτια για τα δεινά της.
Καθώς έχουν περάσει 26 χρόνια από τότε, διατηρώ κάποια επιφύλαξη για την ακρίβεια όσων μεταφέρω παρακάτω, από την επιχειρηματολογία του προαγωγού:
 
1 Ό,τι και αν κάνεις, πάντα θα γυρίζει πίσω σε εσένα. Οπότε, αν θέλεις να γνωρίσεις την πραγματική φιλία, αγάπη και ευτυχία, τότε πρέπει πρώτα από όλα να αγαπήσεις αυτούς που βρίσκονται κοντά σου. (σ.σ. Ακόμα και αν η επιλογή αυτών των προσώπων είναι επιβεβλημένη από τρίτους, με ανήθικα κριτήρια και με μη θεμιτά μέσα; Ακόμα και αν ο καλύτερος από εκείνους που βρίσκονται κοντά σου, παρά τη θέλησή σου, έχει 'σκοτώσει τη μάνα του και τον πατέρα του'; Χ.Μ.)
2 Το μυστικό για έναν αρμονικό εσωτερικό κόσμο είναι να είσαι ανεξάρτητος από τον εξωτερικό κόσμο. Για να το πετύχεις αυτό πρέπει να είσαι ο εαυτός σου και να περιβάλλεις τον εαυτό σου με ανθρώπους που αγαπάς. (σ.σ. όπερ εστί μεθερμηνευόμενο, σε συνδυασμό με το πρώτο επιχείρημα, συγχρωτιζόμενη, αποκλειστικά, ανήθικα πρόσωπα, τους επιτρέπεις να σε χειραγωγήσουν αθέμιτα, με τρόπο που, αφενός, θα διαμορφώσει μια ψευδή αίσθηση της ταυτότητάς σου και αφετέρου, θα σου στερήσει ό,τι κάνει, ένα πρόσωπο, να είναι μια βιώσιμη κοινωνική οντότητα {οικογένεια, ακίνητη περιουσία, επάγγελμα, κ.λπ.}. Και έτσι, καταντάς να ζεις μόνο για το 'σήμερα', δίχως αξίες, δίχως προσδοκίες, δίχως ελπίδες, δίχως μνημοσύνη, σέρνοντας μαζί σου έναν κενό εσωτερικό κόσμο που όμως είναι μασκαρεμένος ως ένας, δήθεν, αρμονικός. Χ.Μ.).
3 Δεν μπορείς να αλλάξεις μια κατάσταση μέχρι να την αποδεχτείς. Αν βλέπεις συνέχεια του άλλους σαν εχθρούς, τότε σημαίνει, ότι δεν είσαι ακόμα προσανατολισμένη σε έναν πιο ανώτερο τρόπο ζωής. (σ.σ. όπερ εστί μεθερμηνευόμενο, αν έρθει κάποιος π.χ. Κριμαία, και καταλάβει αυθαίρετα ένα τμήμα των εδαφών της χώρας σου, για να το αλλάξεις, πρέπει πρώτα να υπογράψεις με τον εισβολέα, μια συνθήκη προσάρτησης αυτών των εδαφών, στη χώρα του εισβολέα και μετά να σκεφτείς το πώς θα τα πάρεις πίσω. Διαφορετικά, αυτό σημαίνει ότι αξίζεις έναν κατώτερο τρόπο ζωής. Ακόμη, αν κάποιος σε έχει συκοφαντήσει ως έναν, δήθεν, π.χ. προδότη, τότε, για να αξίζεις τον τερματισμό των άδικων, σε βάρος σου, συνεπειών, της συκοφαντίας, θα πρέπει, πρώτα να προστατεύσεις του συκοφάντες παραδεχόμενος, ψευδώς, το, εις βάρος σου, περιεχόμενο των συκοφαντιών και στη συνέχεια, θα δικαιούσαι να προσβλέπεις σε ένα τερματισμό των, σε βάρος σου, συνεπειών της συκοφαντίας. Χ.Μ.)
4 Ο κύριος σκοπός σου πρέπει να είναι να αλλάξεις και να ωριμάσεις ως άνθρωπος και όχι να επικεντρωθείς στους διάφορους ανθρώπους που θα γνωρίσεις στην ζωή σου ή να αποκτήσεις εμμονή με ένα μέρος ή κάποιο είδος επαγγέλματος. (σ.σ. Αν ο άνθρωπος αποκτά οντότητα ως κάτι ανώτερο από τα υπόλοιπα ζώα, μέσω των προσωπικών του σχέσεων με άλλους ανθρώπους, τότε, εκείνοι που στερούνται, στανικά, είτε, τη δυνατότητα σύναψης τέτοιων σχέσεων, είτε, τα βασικά μέσα που περιβάλλουν αυτές τις σχέσεις - εστία, επάγγελμα, κ.λπ. - μπορούν να προσβλέπουν στην επίτευξη,  αποκλειστικά, αλλαγών επιπέδου ζωικού βασιλείου. Χ.Μ.).
5 Η ζωή είναι σαν ένας καθρέπτης. Αν κάτι πάει στραβά, αυτό σημαίνει, ότι κάτι πάει στραβά και μέσα σου. Οπότε, πρέπει να αναλάβεις την ευθύνη και όχι να κατηγορείς τους άλλους γύρω σου. (σ.σ. όπερ εστί μεθερμηνευόμενο, πρέπει να ανατροφοδοτούμε και να υποστηρίζουμε την βία και την αυθαιρεσία των ισχυρών, όταν τα έχουμε υποστεί, μέσω της άδικης αυτοενοχοποίησής μας. Χ.Μ).
6 Ακόμα και αν αυτό που κάνεις φαίνεται να μην έχει καμία συνέπεια, στην πραγματικότητα είναι σημαντικό, γιατί όλα στην ζωή είναι συνδεδεμένα. Το πρώτο βήμα δεν μπορεί να είναι πιο σημαντικό από το τελευταίο και το αντίστροφο. (σ.σ. όπερ εστί μεθερμηνευόμενο, θα πρέπει να παραιτηθούμε από την ελευθερία της βούλησής μας και για όλα, να αναζητούμε και να ακολουθούμε πιστά, εντολές 'άνωθεν'. Χ.Μ.).
7 Δεν μπορείς να σκέφτεσαι δυο πράγματα ταυτόχρονα. Αν ψάχνεις για κάτι σημαντικό, δεν θα υπάρχει χώρος μέσα σου για οργή ή θυμό. (σ.σ. όπερ εστί μεθερμηνευόμενο, η εκούσια παραίτησή σου, τόσο από τα Ανθρώπινα Δικαιώματά σου, όσο και από τις Θεμελιώδεις Ελευθερίες σου, σημαίνουν την απώλεια κάθε λογικού ερείσματος του συναισθήματος του θυμού. Άρα, για να μη θυμώνεις κάθε φορά που θα τα παραβιάζουν, καλύτερο δεν είναι να παραιτηθείς, εκούσια, από αυτά; Χ.Μ.).
8 Μπορείς να κατανοήσεις και να αποδεχτείς πραγματικά μόνο ό,τι κατανοείς στην πράξη. Αν πιστεύεις, ότι κάτι είναι αληθινό, αλλά δεν μπορείς να το αποδείξεις, τότε έχεις μια πεποίθηση, όχι γνώση. (σ.σ. όπερ εστί μεθερμηνευόμενο, οποιοδήποτε, κρατικό, ή, μη, κοινωνικό μόρφωμα έχει αναπτύξει στον, σχετικά, υψηλότερο βαθμό, συστήματα και μεθόδους, 'non touch violence', εκείνος είναι που δικαιούται να ασκεί την κυριαρχία του, τόσο πάνω σε εδάφη, όσο και πάνω σε πληθυσμούς. Χ.Μ.).
9 Το παρελθόν μας αποσπά την προσοχή από το μέλλον και ό,τι συμβαίνει στο παρόν. Τα παλιά πρότυπα συμπεριφοράς και τα ξεπερασμένα όνειρα μπορούν να εμποδίσουν τον δρόμο σου προς κάτι καινούργιο. (σ.σ. όπερ εστί μεθερμηνευόμενο, είτε, θα υποστείς ακούσια μια, οιονεί, στέρηση της ελευθερίας σου - μέσω αυθαίρετων παραβιάσεων των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων σου και των Θεμελιωδών Ελευθεριών σου - είτε, θα επιλέξεις μια ψευδαίσθηση 'ελευθερίας' παραιτούμενος, τόσο, από το αίσθημα της προσωπικής σου ταυτότητας - η οποία βασίζεται στο παρελθόν σου - όσο, και από κάθε ηθική αρχή - που και αυτές έχουν τη βάση τους στη διαχρονικότητα. Χ.Μ.).
10 Η ιστορία θα επαναλαμβάνεται μέχρι να μάθεις το μάθημά σου. Δεν γίνεται να κάνεις τα ίδια πράγματα και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα. (σ.σ. όπερ εστί μεθερμηνευόμενο, για να μην φέρει μόλωπες στο πρόσωπό της μια ιερόδουλη, θα πρέπει να πάψει να προσδοκά την ελευθερία της, ενσωματώνοντας, στανικά, στο αίσθημα της προσωπικής της ταυτότητας την ψευδή ιδιότητα της ιερόδουλης - είτε, την οποιαδήποτε άλλη ψευδή ιδιότητα σου επιβάλλει ο εκάστοτε 'ισχυρός'. Χ.Μ.).
11 Κάθε ανταμοιβή απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και η πραγματική χαρά προέρχεται ακριβώς από αυτό.  (σ.σ. όπερ εστί μεθερμηνευόμενο, ουδείς δικαιούται να κατέχει ακίνητη περιουσία την οποία κληρονόμησε από τους γονείς του, ενώ, δικαίως κατέχει το ο,τιδήποτε, εκείνος που μόχθησε, διαπράττοντας εγκλήματα, για να τα αποκτήσει. Χ.Μ.).
12 Παίρνεις αυτό που σου αξίζει. Η πραγματική αξία κάποιου πράγματος ισούται με την ενέργεια, που καταβάλαμε για να το αποκτήσουμε. (σ.σ. όπερ εστί μεθερμηνευόμενο, δήθεν, δεν υπάρχουν ηθικές αρχές, δήθεν, δεν υπάρχει δικαιοσύνη, δήθεν, δεν υπάρχει πολιτισμός, κ.λπ. ενώ, δήθεν, ο μοναδικός τρόπος επιβίωσης είναι να προσπαθείς να αποκτήσεις όσο περισσότερα πράγματα μπορείς πατώντας επί των πτωμάτων των αθώων συνανθρώπων σου. Χ.Μ.).
 
Στα 26 χρόνια που μεσολάβησαν, από εκείνη τη συνομιλία, στην Ινδία, μέχρι σήμερα, είδα πολλά και έμαθα κάποια, λίγα, πράγματα.
Η αποικιοκρατία είναι ένα ζήτημα, ούτε, ελαφρύ, ούτε, αστείο· είναι ένα ζήτημα, ακραία, οδυνηρό.
Αποτελεί, ενδεχομένως, για τους αποικιοκράτες, ένα ζήτημα πρώτης προτεραιότητας, η απαλοιφή της βούλησης των αποικιοκρατούμενων, κάτι στο οποίο οδηγεί η εργαλειακή συντριβή της προσωπικότητάς τους. Π.χ.:
 
• Έναν, ο οποίος, μπορεί, να χαρακτηρίζεται από μια ισχυρή ώση προς το γυναικείο φύλο μπορούμε να συντρίψουμε την προσωπικότητά του κατασυκοφαντώντας τον ως, δήθεν, ομοφυλόφιλο.
• Έναν, ο οποίος υποστηρίζει τις κακοποιημένες γυναίκες, τον κατασυκοφαντούμε ώς, δήθεν, βιαστή.
• Έναν, ο οποίος υποστηρίζει τα κακοποιημένα παιδιά, τον κατασυκοφαντούμε ως, δήθεν, παιδεραστή.
• Έναν, ο οποίος χαρακτηρίζεται από υψηλή νοημοσύνη, τον κατασυκοφαντούμε ως, δήθεν, νοητικά καθυστερημένο (asperger, κ.λπ.).
• Έναν, ο οποίος χαρακτηρίζεται από μια ισχυρή ώση προς τη δημιουργία μιας παραδοσιακής οικογένειας, του επιβάλλουμε, δια της βίας, είτε, την πλήρη σεξουαλική στέρηση, είτε, τη δημιουργία οικογένειας με άλλο πρόσωπο του ιδίου φύλου.
• Έναν, ο οποίος χαρακτηρίζεται από μια υψηλή επίδοση σε κάποιο επάγγελμα στο οποίο δύναται να διαπρέψει, του επιβάλλουμε, δια της βίας, το δίλημμα, ή, ανεργία, ή, αργομισθία.
• Έναν, ο οποίος χαρακτηρίζεται από υψηλή ικανότητα χρηστής διαχείρισης της πολιτικής εξουσίας, τον περιθωριοποιούμε, επαγγελματικά και κοινωνικά.
• Έναν, ο οποίος υποστηρίζει, τόσο, τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, όσο, και τις Θεμελιώδεις Ελευθερίες, του παραβιάζουμε· ξανά και ξανά· ένα προς ένα, όλα τα Ανθρώπινα Δικαιώματά του· μία προς μια, όλες τις Θεμελιώδεις Ελευθερίες του.
 
Όσα συμβαίνουν, στη Συρία, την Ουκρανία και στις υπόλοιπες εμπόλεμες περιοχές είναι θηριωδίες. Αυτές οι θηριωδίες, αν συγκρίνονταν με όσα, συγκεκαλυμένα, συμβαίνουν στην, φαινομενικά, ειρηνική Ευρώπη, θα δημιουργείτο, ενδεχομένως, η ψευδής εντύπωση ότι, αυτές, αποτελούν σκηνικά μιας χολυγουντιανής κινηματογραφικής ταινίας Φαρ Ουέστ.
 
• Δικαιούμαστε, όλοι, να ζήσουμε
• Δικαιούμαστε, όλοι, να ζήσουμε υγιείς.
• Δικαιούμαστε, όλοι, να ζήσουμε ελεύθερα, δημιουργικά και ευτυχισμένοι.
 
Συνεπώς, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε εμπράκτως, ότι ο καθένας μας οφείλει να θέτει ένα άνω όριο, στο βαθμό απάθειας που χαρακτηρίζει τον ίδιο.
 
Χρήστος Μπούμπουλης
Οικονομολόγος