Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 1089 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073

The Absolute Evil

 

Gang-stalking Greeks

 

Byzantine Atrocities

 

European Dissidents ALARM

 

Human Rights' Court

 

The used up men

 

Dissidents - USG RICO crimes

 

Open Letter to Theresa May

 

Open Letter to António Guterres UN's SG

 

Triangulation - Zersetzen

 

Open Letter to Andrew Parker, MI5

  

Πράξεις ποταπές - Despicable choices

 

 

My father's death

 

Cavitation damage

 

Burglary and vandalism

 

Dry mini submarine

 

Message to Bundeswehr 2

 

Message to Bundeswehr 1

 

“Tough” guys and TOUGH guys

 

Μοναδική λύση, το Χόλιγουντ

 

Charlatans

 

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Foreign intervention in Greece?

 

Η ανελεύθερη Ελλάδα

 

Η Ελλάδα καταγώγιο;

 

Αν.Επ. Π. Παυλόπουλο

  

Intangible prisons

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Να διασώσουμε ό,τι έχει καταστεί faux PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Συνεννόηση για Δράση - Απόψεις
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Παρασκευή, 15 Ιανουάριος 2016 14:46

stanford-prison-experiment-guards.png

 
Το Πείραμα Φυλάκισης του Stanford (Κατάχρηση Εξουσίας), Greek
 
Ένας αντικειμενικός παρατηρητής που θα μελετήσει το παραπάνω, αναφερόμενο στο λεγόμενο "πείραμα της φυλακής Στάνφορντ", βίντεο και ειδικότερα από το χρονικό σημείο 5' 10" που περιλαμβάνει τον ύστερο διάλογο μεταξύ "φύλακα" και "φυλακισμένου", νομίζω ότι θα συμπεράνει πως, τόσο εκείνοι που υποδύονταν τους "φύλακες", όσο και εκείνοι που υποδύονταν τους "διευθυντές", διακατέχονταν από μια αντίληψη η οποία είχε αποσυνδεθεί από την αντικειμενική πραγματικότητα με αποτέλεσμα, για αυτούς, ζεύγη εννοιών όπως, σωστό/λάθος, επιτρεπτό/ανεπίτρεπτο, δίκαιο/άδικο, ανθρωπινό/απάνθρωπο, νόμιμο/παράνομο, ηθικό/ανήθικο, κ.λπ., να έχουν αντιστρέψει το περιεχόμενό τους. Επίσης, νομίζω, ότι θα συμπεράνει πως, για τους ίδιους, εκείνη η κατάσταση στην οποία είχαν περιέλθει ήταν, για αυτούς, ηδονική και για το λόγο αυτό έμοιαζε να την απολαμβάνουν και να μη θέλουν, αυτή, να τερματιστεί.
Ρωτώ, λοιπόν, το αναγνώστη του παρόντος άρθρου, υπάρχει ο οποιοσδήποτε νηφάλιος άνθρωπος που, με αντάλλαγμα όλα τα λεφτά του κόσμου, θα δεχόταν να ζήσει ολόκληρη τη ζωή του ευρισκόμενος σε μια νοητική κατάσταση όμοια με εκείνη, των faux-φυλάκων και faux-διευθυντών, του πειράματος της φυλακής του Στάνφορντ; Υπάρχουν υλικά ανταλλάγματα για τα οποία, ο οποιοσδήποτε νηφάλιος άνθρωπος, θα δεχόταν να διαπράξει όλα εκείνα τα σφάλματα, που είναι ικανοί να διαπράξουν, λόγω κατεσταλμένης/διαστρεβλωμένης βούλησης, οι faux-φύλακες και οι faux-διευθυντές και στη συνέχεια, να λογοδοτήσει γι' αυτά;
 

woman-in-rose-garden.jpg

 
Ο ανθρωπότητά μας, από τα παλαιά χρόνια, απαρτίζεται από Ιεραρχίες και από Δημοκρατίες. Αυτές οι ιεραρχικές δομές είναι δυνατόν να εφαρμόζονται, εναλλακτικά, τόσο, με βίαια μέσα, όσο, και με μη-βίαια μέσα. Η χρήση βίαιων μέσων αντικατοπτρίζεται στην ύπαρξη κοινωνικών δρώντων που είναι faux (π.χ. "κακοποιοί", "φύλακες", "διευθυντές", "δάσκαλοι", "δικαστές", "πολιτικοί", "ηγέτες", κ.λπ.) με βασικό τους χαρακτηριστικό την έλλειψη αυτοσυγκράτησης/εγκράτειας, ενώ, την αποκλειστικότητα, στη χρήση μη-βίαιων μέσων, αντικατοπτρίζει, ο ατομικός και συλλογικός, έμπρακτος σεβασμός, τόσο,  ως προς την Αλήθεια, όσο, και ως προς ό,τι είναι Αληθινό.
Η συσσωρευμένη σοφία την οποία φέρουν μακραίωνοι πολιτισμοί, όπως ο ελληνικός, μπορεί, πράγματι, όχι μόνο να πραγματοποιήσει και μάλιστα, ανώδυνα, φυσικά και με αξιοπρέπεια, εκείνη την αναγκαία νοητική "αποτοξίνωση" που θα μεταποιήσει, ό,τι είναι faux, σε ό,τι είναι αληθινό, αλλά, και να επαναφέρει σε χρήση εκείνο τον μη-βίαιο τρόπο διοίκησης ιεραρχικών δομών, η υιοθέτηση του οποίου, κάνει έναν ανώτατο ηγέτη, εκτός από Βασιλιάς, να είναι και Μέγας.
 

alexander-the-great.jpg

 
Εν κατακλείδι, δεν βλέπω, υπό τις παρούσες συνθήκες, κάτι πιο χρήσιμο από την μη-βίαιη συμπόρευση όλων, με σκοπό τη διάσωση όλων των κοινωνικών δρώντων που έχουν καταστεί faux.
 
Σημείωση: οι φωτογραφίες βρέθηκαν εδώ http://static1.squarespace.com/static/5333e0c0e4b0e6c1b94ece47/t/55efc3e8e4b0885b1959e00c/1441776620131/, εδώ www.sakketosaggelos.gr/Images/Uploaded/image001(231).jpg και εδώ https://patcegan.files.wordpress.com/2012/07/woman-in-rose-garden.jpg?w=640&h=629
Παράρτημα: Ποια ήταν η εγκράτεια του Μεγάλου Αλεξάνδρου;
Μια απάντηση από το παρελθόν, τον καιρό που εμείς ως μαθητές Δημοτικού Σχολείου διαβάζαμε για την εγκράτεια και όχι την … ανηθικότητα του θρυλικού στρατηλάτη, του Έλληνα βασιλιά της Μακεδονίας, Μεγάλου Αλεξάνδρου!..
Η ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
Μεταξύ των πολλών προτερημάτων, τα οποία ανέδειξαν μέγαν τον βασιλέα της Μακεδονίας Αλέξανδρον, ήτο και η εγκράτεια. Πολύ βασιλικώτερον εθεώρει ο Μέγας Αλέξανδρος το να νικά τα πάθη του, παρά τους εχθρούς του. Με την εγκράτειαν σωζόμεθα από πλήθος κινδύνων και δυστυχιών και ζώμεν τω όντι βασιλικώς ελεύθεροι και ευτυχείς.
Είναι πολύ χειρότερον, έλεγεν ο φιλόσοφος Πυθαγόρας, να είμεθα δούλοι των παθών, παρά δούλοι των τυράννων. Είναι δε αδύνατον να είναι κανείς ελεύθερος, εάν είναι δούλος των παθών του και κυριεύεται υπ’ αυτών.
Όταν ο Μέγας Αλέξανδρος, αφού εκυρίευσε την Μικράν Ασίαν, διώρισε βασίλισσαν της Καρίας την Άδαν, αύτη, ως δείγμα της ευγνωμοσύνης της, έστελλε προς αυτόν καθ’ ημέραν διάφορα φαγητά και ζυμαρικά. Εις το τέλος του έστειλε και τους καλυτέρους μαγείρους και αρτοποιούς της, επειδή ενόμιζεν, ότι τοιουτοτρόπως ήθελεν ευχαριστήσει τον ευεργέτην της.
Αλλ’ ο Μέγας Αλέξανδρος ούτε τα ωραία φαγητά της Άδας εγεύετο ούτε τους περιφήμους αυτής μαγείρους εδέχθη. Είπεν, ότι πολύ καλυτέρους μαγείρους έδωκε προς αυτόν ο παιδαγωγός του Λεωνίδας. Αυτοί δε ήσαν ο πρωϊνός του περίπατος δια το νοστιμώτατον γεύμα του και η περί το γεύμα του ολιγοφαγία δια το ορεκτικώτατον δείπνον του.
Ενώ δε διήρχετο κάποτε μετά του ιππικού του δια μέσου ξηρών και ανύδρων τόπων, προς καταδίωξιν του Δαρείου, βασιλέως της Περσίας, υπέφερε και αυτός και οι ιππείς του από δίψαν μεγίστην. Κατά καλήν τύχην συνήντησαν μερικούς Μακεδόνας, οι οποίοι έφερον μακρόθεν ολίγον ύδωρ.
Οι Μακεδόνες, όταν είδον τον Μεγαν Αλέξανδρον να υποφέρη από την δίψαν, προθύμως του έδωκαν να πίη. Ο Αλέξανδρος λαμβάνει ανά χείρας το ύδωρ, αλλά όταν έστρεψε τους οφθαλμούς προς τους ιππείς του και παρετήρησεν, ότι το ύδωρ δεν εξαρκεί δι’ όλους, χωρίς να το εγγίση εις τα διψώντα χείλη του, το επέστρεψεν εις τους Μακεδόνας. Είπεν, ότι δεν ανέχεται αυτός μεν να πίνη, οι δε Μακεδόνες του να διψούν.
Την εγκράτειαν αυτήν του Μεγάλου Αλεξάνδρου εθαύμασαν οι στρατιώταί του και, ενθουσιασθέντες δια την προς αυτούς αγάπην του, ελησμόνησαν αμέσως και την δίψαν και τους κόπους και, αφού εμαστίγωσαν τους ίππους των, εφώναξαν:
— Εμπρός. Υπό τοιούτον αρχηγόν ούτε δίψαν ούτε κόπους αισθανόμεθα. Αλλ’ ούτε ότι είμεθα θνητοί πιστεύομεν.
Κατά Λέοντα Μελάν
ΠΗΓΗ: Γ. ΜΕΓΑ, Κ. ΡΩΜΑΙΟΥ Σ. ΔΟΥΦΕΞΗ, Θ. ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟΝ Δ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΘΗΝΑΙ, 1959

    
Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 15 Ιανουάριος 2016 19:09