Αγορά Πολιτών

Τρόπος Συμμετοχής

Χορηγίες

Πολίτες στην Αγορά

Έχουμε 597 επισκέπτες συνδεδεμένους

Επικοινωνία

Γερμανία 004917667046073 (SMS)

7/3/2017, 20:00

Zeppelin: Beyond Gravity

 

Plausible deniability

 

Images of German w & s

 

Crimes against Humanity

 

"Chimera" - "Bellerophon"

 

pr. Donald Trump

 

  

Legal Notice 87

 

Βδέλλες, αποικιοκρατικές

 

Being a German

 

Legal Notice 84

 

Dirty colonial methods

 

Georgi Markov, BG - KGB

 

Samples of Barbarity

 

Ελλάδα - αποκόλληση

 

Έλληνες, στο έλεος...

 

Harvester's log 16/3/17

 

 

Legal Notice 66

 

Execrable

 

Legal Notice 62

 

  

My story

 

  

Aggression?

 

  

Η Εστία μου

 

  

Why so untidy?

 

  

Αποικιοκρατία

 

  

Εξόντωση Ελλήνων αντιφρονούντων;

 

  

Ζήτημα εμπιστοσύνης

 

  

Μεθοδικότητα

 

  

Ανοικτή Επιστολή πρέσβη ΗΠΑ

Αφορμή, U2RIT vs Ελλάδα;

Βιοηθική

A request to U2RIT

Colonial aggression - 2

Open Letter to UN S.G.

Open Letter to p.C. & p. O.

Δήλωση πρόθεσης επαναπατρισμού

 

Ο "εφιάλτης" της Νυρεμβέργης

Συλλογή Φωτογραφιών

Αίτημα προστασίας, προς Ιταλία

Chroma key, background removal

Science and Ethics

Να συμβάλει και η U2RIT

Θα ξαναφτιάξουν πολλές φορές Άουσβιτς και Zyclon B

 

Split-Screen effect

Η Ζωή είναι Ωραία.

Βόρεια Κορέα

Λευτεριά στους Έλληνες, εξανα- γκαστικά "Εξαφανισμένους"

 

Μυστικές δίκες;

Trustworthiness

Πολιτισμό, ή, απληστία;

Ακραία Στυγνότητα

Η Τέχνη της Επιβίωσης

Political Asylum 3

Επιστροφή στις ρίζες

The Human Cost of Torture

An urgent appeal for solidarity

More obvious than the Sun

Western "culture"

Political Asylum

Έννομη Προστασία

Μια μήνυση που εγείρει ερωτηματικά

 

 

 

Honor your father...

Noise

Creative Greeks

A pair of Dictatorships

Harvester update PDF Εκτύπωση E-mail
Αξιολόγηση Χρήστη: / 0
ΧείριστοΆριστο 
Αγορά - Τίτλοι Ειδήσεων
Συντάχθηκε απο τον/την Χρήστος Μπούμπουλης (Christos Boumpoulis)   
Παρασκευή, 10 Μάρτιος 2017 18:54

Harvester update

 

harv160317a.JPG

www.agorapoliton.gr/images/stories/harv160317a.JPG

 

harv160317b.JPG

www.agorapoliton.gr/images/stories/harv160317b.JPG

 

 

harv160317c.JPG

www.agorapoliton.gr/images/stories/harv160317c.JPG

 

16/3/2017

Σύστημα, τρισδιάστατης οπτικής ανίχνευσης (με δύο κάμερες) και τρισδιάστατης χαρτογράφησης (με LiDar), του περιβάλλοντος χώρου.

Χρήστος Μπούμπουλης

οικονομολόγος

 


harv140317a.JPG

www.agorapoliton.gr/images/stories/harv140317a.JPG




harv140317b.JPG

www.agorapoliton.gr/images/stories/harv140317b.JPG



harv140317c.JPG

www.agorapoliton.gr/images/stories/harv140317c.JPG


14/3/17

Στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται ο σχεδιασμός του ρομποτικού βραχίονα. Επτά βαθμοί ελευθερίας, οι τρεις πρώτες αρθρώσεις θα σχεδιαστούν ειδικά για τη συγκεκριμένη μηχανή, ενώ, για όλες τις υπόλοιπες θα γίνει χρήση έτοιμων ηλεκτρικών σερβοκινητήρων του εμπορίου.

Στη δεύτερη φωτογραφία φαίνονται οι δυο κάμερες που βρίσκονται κοντά στο εξωτερικό άκρο του ρομποτικού βραχίονα. Με αυτές τις κάμερες, εξασφαλίζεται στερεοσκοπική όραση στην περιοχή εντοπισμού και συλλογής του καρπού.

Στην τρίτη φωτογραφία φαίνεται σε κάτοψη, ο ρομποτικός βραχίονας.


Χρήστος Μπούμπουλης

οικονομολόγος

 

harv130317a.JPG



www.agorapoliton.gr/images/stories/harv130317a.JPG

 

harv130317b.JPG


www.agorapoliton.gr/images/stories/harv130317b.JPG

 

 

harv130317c.JPG

 

www.agorapoliton.gr/images/stories/harv130317c.JPG


13/3/2017

Του λεπτομερειακού σχεδιασμού, μιας πολύπλοκης μηχανής, όπως η μηχανή αυτόνομης συγκομιδής, προηγείται ο σχεδιασμός δίχως τις λεπτομέρειες. Δηλαδή, προκειμένου να υπολογίσουμε ορισμένα θεμελιώδη μεγέθη, όπως, η διάμετρος των τροχών, η απόσταση του σασί από το έδαφος, το μήκος της καρότσας, τη θέση της βάσης του ρομποτικού βραχίονα, κ.λπ. Σχεδιάζουμε μια μηχανή που περιλαμβάνει, απεικονίζοντάς τα σαν “κουτιά”, όλα τα συστατικά μέρη, σε σχετικές θέσεις οι οποίες, κατ' αρχήν, υπολογίστηκαν ως οι ορθές. Στη συνέχεια, μελετάμε αυτό το προκαταρκτικό σχέδιο για πιθανά μηχανολογικά, είτε, λειτουργικά, μειονεκτήματα. Στη συνέχεια, βελτιώνουμε αυτό το σχέδιο και επαναλαμβάνουμε τη μελέτη και τις πιθανές διορθώσεις, όσες φορές χρειαστεί, μέχρι το τελικό αποτέλεσμα να μας ικανοποιεί. Στη συνέχεια, προχωράμε στον λεπτομερειακό σχεδιασμό της μηχανής.

Το πλεονέκτημα που μας παρέχει αυτή η σχεδιαστική ακολουθία είναι η εξοικονόμηση χρόνου και κόπου, καθώς, η βελτίωση του προκαταρκτικού, δίχως λεπτομέρειες, σχεδίου, πραγματοποιείται σε ελάχιστο χρόνο, ενώ, μια βελτίωση του λεπτομερειακού σχεδίου απαιτεί, συνήθως, πολύ χρόνο και κόπο για να απεικονιστεί στο εικονικό μοντέλο, στην οθόνη του υπολογιστή μας.

Επί του παρόντος, σχεδιάζω τη θέση του ρομποτικού βραχίονα.

Στην πρώτη φωτογραφία απεικονίζονται, η μηχανή συγκομιδής, αριστερά της, με πράσινο χρώμα, απεικονίζεται ο χώρος που θα καταλαμβάνει το μισό πλάτος (δηλαδή, 20 εκατοστά, η μια γραμμή φύτευσης φράουλας, μετά 20 εκατοστά κενό και άλλα 20 εκατοστά, η δεύτερη από τις συνολικά τέσσερις γραμμές φύτευσης) μιας τετραπλής σειράς φύτευσης φραουλών. Εσωτερικά, μπορείτε να διακρίνεται και ένα υπόδειγμα φράουλας. Δεξιά της, πάλι με πράσινο χρώμα, απεικονίζεται μια συστάδα καλλιέργειας φυτών ο καρπός των οποίων απέχει αρκετά από το έδαφος (π.χ. πιπεριές, ντοματιές, σταφύλια, κ.λπ.). Από την πίσω πλευρά απεικονίζεται ένας μοβ κύλινδρος ο οποίος έχει ύψος ίσο με το ύψος ενός μέσου ανθρώπου (1,78 εκατοστά) και χρησιμεύει ως μέτρο σύγκρισης μεγεθών, για την ορθή αντίληψη του μεγέθους της μηχανής συγκομιδής.

Στη δεύτερη φωτογραφία απεικονίζεται, με σκούρο καφέ χρώμα, η ηλεκτρογεννήτρια (καύσιμο βενζίνη, τετράχρονη, 650 βατ, 230 βολτ, με βηματικό ηλεκτρικό μοτέρ ρύθμισης των στροφών της μηχανής, αντί, μηχανικό governor. Με ανοικτό καφέ χρώμα απεικονίζεται η καρότσα συλλογής των καρπών. Οι τροχοί είναι μεγέθους, διάμετρος 310 χιλιοστά και πλάτος 50 χιλιοστά. Η απόσταση του σασί από το έδαφος είναι ίση με 130,69 χιλιοστά, ενώ η μέγιστη επιτρεπόμενη κλίση (θα υπάρχει βαρυτηκός αισθητήρας κλίσης του μπροστινού μέρους του αμαξώματος και κωδικοποιητής θέσης για τον υπολογισμό της κλίσης του πίσω μέρους του αμαξώματος) θα είναι, περίπου 34 μοίρες.

Στην τρίτη φωτογραφία απεικονίζεται η κάτω όψη του αμαξώματος της μηχανής συγκομιδής.

Συνεχίζω με τη μελέτη της δομής του ρομποτικού βραχίονα και επανέρχομαι με νέα ενημέρωση, στις επόμενες ημέρες.


Χρήστος Μπούμπουλης

οικονομολόγος



harv100317-a.JPG

 

10/03/2017

The normal operation of my laptop computer has just been restored. Currently, I am working on some technical issues with regard to the harvester's chassis. For example:

 

  1. the harvester should be narrow enough (this means, around 40 cm) in order to pass through narrow trails (their width is around 45-50 cm) between the lines of cultivation.

  2. The ground bellow the narrow trails which lay between the lines of cultivation is expected to have bumps and inclinations.

  3. By having the harvester made narrow and expecting it to pass over inclined and bumpy ground, it is imperative that the harvester's center of gravity should be positioned as lower to the ground as possible. Otherwise, the harvester may, unintentionally, turned up-side down.

  4. By keeping the harvester's center of gravity low, and while its length is, relatively to the distance between the ground and the wheels' axles, very long, then, there is a strong possibility that the down side of the chassis might touch the top of a bump and make one, or more, of its wheels lose their grip with the ground.

  5. If, the diameter of the wheels is to long, then, the harvester's center of gravity is going to be too high. And, if, the diameter is to short, then, the harvester's chassis is going to stack over the top of bumps within its way.

 

So, I am seeking for an effective combination between, the diameter of the wheels, the distance between the chassis and the ground, the harvester's length, the harvester's width, the harvester's suspension system, and the harvester's front wheels' direction system.

With regard to the CAD system which I am using (FreeCAD), as I started to use it for designing the harvester, I, soon, found out that this, open source, software system was, still, under heavy development and consequently, I was disappointed and started thinking for replacing it with another option. However, I decided to persist in getting acquainted with its usage and finally, I concluded that, all the necessary functionality, for the specific kind of usage that I was needed, were operational (with some manageable software bugs, here and there) and now, I am, really, enjoying using FreeCAD while designing the autonomous harvester.

 

Christos Boumpoulis

economist

 

P.S.: For various reasons, there is a negligible possibility of, the contents of this article, to become hacked. I, kindly, ask the reader to keep this possibility in his thought.


 

harv100317-b.JPG




Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 16 Μάρτιος 2017 20:24